Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Ktos wyjasni opis "agroopcja"... 

"Wiocha" chyba.

 

Generalnie jak widzę G60 z podświetlaną mordą, czarnym lakierem i pakietem M...

Wieczorem - robi robote 🙂 Moim zdaniem, jak dla mnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak to prawda i ogólem trend uważam za niefajny.

Ale jednak to G60 z przednim grilem - podoba mi się. Może dlatego że reszty auta nie widać po ciemku 🙂 To dziwne.

Opublikowano (edytowane)

Najgorzej wygląda podświetlane logo marki jak w nowej Cuprze czy VW.

Edytowane przez doctorair
Opublikowano

jakie macie terminy od zamówienia do dostawy na m340i? moja zamówiona w sierpniu, miała być na początku grudnia, teraz info że może na koniec stycznia...zastanawiam się czy warto czekać (22%rabatu flota) czy może olać temat i brać to co jest na stocku?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, miro.maj napisał(a):

jakie macie terminy od zamówienia do dostawy na m340i? moja zamówiona w sierpniu, miała być na początku grudnia, teraz info że może na koniec stycznia...zastanawiam się czy warto czekać (22%rabatu flota) czy może olać temat i brać to co jest na stocku?

Moje zamówienie na G20 M340i wystartowało pod koniec sierpnia. W tym tygodniu rozpoczęła się produkcja. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to jest szansa na odbiór do świąt BN jeszcze w tym roku.

Na stocku m340i nie znajdziesz, a przynajmniej nie w takiej konfiguracji jakiej oczekujesz. Na stocku zdecydowana większość aut to zwykłe nie M-ki

Edytowane przez darosso
Opublikowano

kolego 340i/d to nie jest samochód M. 

jak masz 318 z pakietem M to też nie jest BMW M. Myślałem, że to oczywiste. 

ja bym obserwował stock, bo owszem te samochody się pojawiają i wcale nierzadko. 

 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

kolego 340i/d to nie jest samochód M. 

jak masz 318 z pakietem M to też nie jest BMW M. Myślałem, że to oczywiste. 

ja bym obserwował stock, bo owszem te samochody się pojawiają i wcale nierzadko. 

 

Kolego Jacku,

Dwa miesiące czekałem w tym roku na auto testowe m340i ze sztywnym zawieszeniem i zrezygnowałem z czekania. Dowiedziałem się o dostępności takiego auta w odległości 300 km od Warszawy i to już grubo ponad miesiąc od złożenia zamówienia. Chciałem sprawdzić twardość sztywnego zawieszenia, no ale nie ryzykowałem i domówiłem adaptacyjne trochę w ciemno. Nie chciałem brać auta z wypożyczalni żeby przetestować. A z dostępnością bywa tak, że prędzej sprawdzisz w salonie M3 niż wsiądziesz do m340i.

Masz rację z tym oznaczeniem M doklejonym do 340i. BMW powinno je czym prędzej odkleić. 🙂 (oczywiście żartuję). Nawet Jeremy Clarkson nie może przeboleć doklejania litery M do modeli 340, 440, 540 i itd.  🙂

Celowo wszędzie staram się pisać z małej litery m340, bo na duże M zasługuje tylko seria M3, M4, M5 .........

Edytowane przez darosso
Opublikowano

Ja mam w g21 z rozmysłem wybrane zwykle zawieszenie bo adaptacyjne mi nie odpowiadało. Wybiera dobrze, jest sztywno, ale nierówności wybiera w porządku, a ja wyjątkowo nie znoszę jak jest twarda taczka, jedyne co czuć że jest twarde to runflaty

Opublikowano
7 minut temu, maxox napisał(a):

Ja mam w g21 z rozmysłem wybrane zwykle zawieszenie bo adaptacyjne mi nie odpowiadało. Wybiera dobrze, jest sztywno, ale nierówności wybiera w porządku, a ja wyjątkowo nie znoszę jak jest twarda taczka, jedyne co czuć że jest twarde to runflaty

Nie wiem ile masz lat, ale mój kręgosłup już dawno utracił gwarancję mimo, że jest nadal sprawny. 🙂 A że często będę robił dłuższe trasy to komfort adaptacyjnego zawiasu staje się dla mnie ważniejszy. Chociaż na początku chciałem mieć sztywne zawieszenie. Już nawet nie chodzi o koszty.

Opublikowano

W touringu jest podobno miększe niż w sedanie. Dla mnie adaptacja była taka, że budyń w komforcie i beton w sporcie. Ani tak ani tak . Ale kazdy ma swoje odczucia i każdy powinien sobie to sam przetestować 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, miro.maj napisał(a):

jakie macie terminy od zamówienia do dostawy na m340i? moja zamówiona w sierpniu, miała być na początku grudnia, teraz info że może na koniec stycznia...zastanawiam się czy warto czekać (22%rabatu flota) czy może olać temat i brać to co jest na stocku?

Pytanie czy od nowego roku nie będzie jakiś mniejszych/większych podwyżek cen przez dyrektywę Caffe. Co by nie mówić to 340i emituje prawie 200g CO2 (w zależności od wersji kół), a jest nadal sporo lepiej wycenione niż audi S5 czy MB C43. Jak masz gwarancję ceny z takim rabatem to bym się nie zastanawiał i czekał. Jak nie to może być argument by potrzeć za czymś na stocku ( gruby masz ten rabat, ja do 20% nie dobiłem, zamawiając pod koniec najlepszego okresu z początku roku. Dobrze wiedzieć, jaki jest sufit przy flocie). Sam aktualnie mam już w końcu status 112 (G21 340i, zamówione maj 2024) - 49 tydzień produkcja, ma być na koniec roku do odbioru. Niby rocznik 2024, ale wole mieć niż nie mieć, samochód na dłuższy okres 🙂 Produkcja 3 z B58 w optymistycznym wariancie potrwa jeszcze niecałe dwa lata do momentu, aż pojawi się neue klasse. Na koniec jak okaże się, że nie będzie więcej R6 bez plug ina to pójdzie więcej zamówień, może być ciężko aby się na to załapać. Może zły przykład bo to inna klasa samochodu, ale zobaczcie co się stało z cenami Audi R8. Produkcja miała się zakończyć pod koniec 2023, dostali tyle zamówień, że jeszcze przedłużyli do wiosny 2024. Przyczyna wycofania, jest tak jak macana. Nie emicje tylko system nie spełniał wymogów UE w zakresie cyberbezpieczeństwa, przez co musieli go wycofać z rynku. Już wiadomo, że nie będzie więcej silnika V10 w lambo i Audi bez hybrydy (nie licząc zapewne limitowanych lambo + następca aventadora). Ceny R8 pierwsze generacji, pamiętam jak 2 lata temu były po 150-200k i szły w dół, nagle te +10latki podskoczyły do 300k. Tak samo przez dłuższy okres czasu nowe R8 z ostatnich lat produkcji, będą trzymać świetnie ceny. O lambo nawet nie wspominam. M5 G30 czy 550i, z tego co zauważyłem też lekko idą do góry, a na pewno nie spadają po premierze G60 (pomimo złej opinii o jednostce napędowej). Może mówię na wyrost, nie chce naganiać, ale jest to chyba najlepszy moment na zakup nowego samochodu z większym silnikiem. Nie warto się zastanawiać jak puszcza kasa, tylko brać, aby potem nie żałować. Cicha nadzieja, że Trump wymusi zmianę polityki, przez co samochody spalinowe wrócą łask. Ilość elektryków powinien regulować popyt, nie fanatyczne cele dla dobra nie wiadomo kogo. Poczekamy zobaczymy 🙂  Osobiście choć na razie technologia jest w pieluchach, to trzymam kciuki za paliwa syntetyczne/samochody na wodór. Wtedy ta motoryzacja, nadal byłaby ta jaką znamy od lat. A B58 na takim paliwie (być może na lekkich przeróbkach), za pewne pojadą. Więc w przyszłości jako klasyki, będą nam też latać.

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Grzesiek, szacunek. Swietna wypowiedz. 👍

Opublikowano

Jest potwierdzone m350 z b58 do G50 także ja bym się nie martwił o dostępność tej wersji silnikowej jeszcze przez przynajmniej 5/6 lat do momentu liftingu. 

Opublikowano (edytowane)

To ja dorzucę swoje 3 grosze jeśli chodzi o aktualny czas oczekiwania:

  • G20 m340i LCI 2, własna konfiguracja, zamówienie złożone w pierwszej połowie Sierpnia 2024
  • dealer miał zarezerwowany slot produkcyjny na taki właśnie model na początek Września, i wtedy produkcja się rozpoczęła
  • odbiór auta za 2 dni (19.11.2024)
  • jak narazie wszystko przebiega całkiem sprawnie, nie było na żadnym etapie przestojów, najistotniejsze w takim krótkim czasie realizacji było to że dealer miał już wcześniej przyklepany slot w fabryce (przyfarciło się)

Co do rabatu, jako klient z ulicy, bez jakichś większych negocjacji dostałem 15% i promocyjny CL (aczkolwiek w tym samym czasie inne salony startowały od 8-10%, ale pewnie do 15% tez by bez problemu dobiły).

Edytowane przez Tony_WE
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, maxox napisał(a):

W touringu jest podobno miększe niż w sedanie. Dla mnie adaptacja była taka, że budyń w komforcie i beton w sporcie. Ani tak ani tak . Ale kazdy ma swoje odczucia i każdy powinien sobie to sam przetestować 

Chłopie,  ja wiem że każdy ma swoją opinię ale mam wrażenie że u ciebie to wszystko albo mega czarne albo biale ze oczy wypala. Tak bardzo przerysowywujesz, ze aż ciężko porównanie wymyślić 😜

M340i stoi w miejscu, adaptacyjne w g20 albo budyn albo beton... Mam to auto z takim zawiasem i ani nie jest budyn ani nie jest beton. Różnica jest zauważalna ale tak naprawdę nieduża. Sprawdzone na 19' nrf i 18 rf

Edit: wymyslilem porównanie 😉

Jak ustawiasz klime w aucie to 21.5 stopnia napierdala zimnym że ręce odmraża a 22.5 tak ciepłym wali że udaru można dostać 

Edytowane przez Ratm
  • Lubię to 1

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano
40 minut temu, GDX4 napisał(a):

Ram no w punkt.

Ech, kiedyś wrócimy do bryczek z końmi i to będzie najlepsze....

I na sianie da się pojechać, same +. Bez kontroli trakcji i praktycznie jej nie gubi. Nie trzeba butów na zimę (odchodzi dylemat allseason or not to allseason) 😆

  • Haha 1
Opublikowano

Ale wtedy wejdziemy w podkowy.... Jaki stop, ząbkowanie, a jakie gwoździe, a jakie siano lesze, a która rasa konia, z jakiego rejonu/stajni....

 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

zamówiłem w lipcu z produkcją na październik. We wrzesniu informacja żę sory ale nie wiemy kiedy się wyprodukuje. W połowie wrzesnia informacja - produkcja styczeń 2025. Dwa tyg temu telefon że auto już jedzie do delaera. G21 m340i. Burdel mają tam straszny w harmonogramie. Biorąc pod uwagę ile jest zależnych  po drodze - kwoty produkcyjne salonow, sloty produkcyjne, restrykcje i inne cuda to uważam wyprodukowanie auta w kategoriach szczęśliwych zdarzeń 🙂

Edytowane przez squeezer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.