Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie zamówiłem ładowarki indukcyjnej, ale mam Pakiet Komfort i w tym digital key - czy mam rozumieć, że bez ładowarki DK nie będzie działał? 😆

Opublikowano
2 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

Ja nie zamówiłem ładowarki indukcyjnej, ale mam Pakiet Komfort i w tym digital key - czy mam rozumieć, że bez ładowarki DK nie będzie działał? 😆

Będzie. Telefon kładziesz w miejsce ładowarki. Mimo jej braku. Tak mi przynajmniej handlowiec przy wydawce tłumaczył. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, proarnes napisał(a):

Odniosę się do paru rzeczy o LCI2 o których tu piszecie, jako użytkownik już prawie od miesiąca 🙂

- Digital Key jest w LCI2 ale podobno działa tylko na Apple, tak mi powiedział sprzedawca i nie próbowałem konfigurować mojego Androida. Ale dodatkowo dostałem też kartę, którą można używać zamiast kluczyka, więc nie trzeba go nosić

- kratka nawiewu to dla mnie największy minus, zarówno wizualnie jak i funkcjonalnie. Nie wiem jak było w LCI1 ale tutaj trudno ustawić nawiew żeby nie wiało po jakiejś części ciała. Natomiast nie mam problemu z trzeszczeniem, oczywiści jak się ją naciśnie to coś można usłyszeć ale nie szukałbym dziury w całym. Być może to kwestia jakiegoś egzemplarza/y

- Na duży plus jak dla mnie jest kierownica i nowe standardowa tapicerka foteli, wygląda ładnie i solidnie. Same fotele są trochę za twarde, mam nadzieję że z czasem zmiękną.

- Schowek na ładowarkę nie jest chłodzony ale o dziwo mi ładowarka działa dobrze na dwóch telefonach. Troszkę się podgrzewają ale da się je ładować a widziałem sporo głosów, że bez sensu brać tą ładowarkę

- Fajna w nowym systemie jest rozszerzona rzeczywistość, czyli strzałki nawigacji na obrazie z kamery. Działa to dobrze, szczególnie jak się wyświetli na centralnym monitorze, bo pokazuje dodatkową strzałkę kierunku jazdy  

Masz w G21 rozszerzoną rzeczywistość? U mnie nie widzę tej opcji. Odebrałem LCI2 parę dni temu

Opublikowano
W dniu 31.08.2024 o 17:12, mk340i napisał(a):

Cześć, dziś odebrałem swoją M340i. Zgodnie z informacjami od dealera i konfiguratora, samochód miał być po LCI2. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się jednak, że jest to wersja przedliftingowa, a ja zdecydowanie wolałem wersję poliftingową. Oczywiście wszystkie dodatkowe elementy, które są teraz standardem, zostały dobrane z myślą o "przemianie" w LCI2. Odebrałem samochód, ale zaznaczyłem, że chcę mieć nową kierownicę. Dealer powiedział, że bierze to na klate i zajmie się tym w poniedziałek. Nie jestem pewien, jak teraz postępować, ponieważ BMW nie wywiązało się z umowy.

Widziałem, że ktoś miał podobny problem. Dajcie znać, co z tym teraz robicie.  

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Opublikowano
1 godzinę temu, axel_88 napisał(a):

Masz w G21 rozszerzoną rzeczywistość? U mnie nie widzę tej opcji. Odebrałem LCI2 parę dni temu

Tak, było o tym wspomniane w oficjalnej prezentacji LCI2. Powinna się włączać automatycznie przy manewrach jeśli masz ustawioną trasę w oryginalnej nawigacji. 
Jeśli nie działa to sprawdź czy nie jest wyłączona. Włącza się to chyba gdzieś w ustawieniach wyświetlaczy.  

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, mk340i napisał(a):

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Konfigurator okłamuje - i pewnie będzie już zawsze okłamywał w zakresie wizualizacji wnętrza. U mnie będzie LCI1, a też wizualizacje pokazują LCI2 - wrzucałem kilka postów wyżej. 

Ciekawi mnie jakie wizualizacje wyskoczą komuś, kto by dzisiaj wpisał VIN swojej G20 z 2023 r. Nie zdziwiłbym się, gdyby grafiki pokazały LCI2.

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
3 godziny temu, mk340i napisał(a):

Dostałem info od dealera, że zgłosił sprawę do centrali i żeby narazie poczekać na ich odpowiedź, bo przez to, że sprawa jest niespotykana to nawet nie wie co zaproponują.

W poprzednim komentarzu nie dopisałem, że jak wrzucam vin w różne dekodery to jest wersja LCI 2. Tu więc powstaje kolejny problem chociażby przy ewentualnej sprzedaży auta w przyszłości. 

Pewnie to wynika z tego, że na serwerach bmw mają bałagan z wizualizacjami i wychodzą kwiatki. Bo to jest nie tylko w dekoderze, ale na wizualizacji czy aplikacji BMW.

1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

Konfigurator okłamuje - i pewnie będzie już zawsze okłamywał w zakresie wizualizacji wnętrza. U mnie będzie LCI1, a też wizualizacje pokazują LCI2 - wrzucałem kilka postów wyżej. 

Ciekawi mnie jakie wizualizacje wyskoczą komuś, kto by dzisiaj wpisał VIN swojej G20 z 2023 r. Nie zdziwiłbym się, gdyby grafiki pokazały LCI2.

Także jak tutaj Jacek pisał, bo analizowaliśmy też u niego, te wizualizacje nie są żadnym argumentem. I wątpie, że przez grafiki będziesz miał jakiś problem przy sprzedaży.

Z dekodera VIN to jedyne co można wywnioskować to trzy zmienione kody wyposażenia LCI/LCI2, co wrzucałem wcześniej:

LCI -> LCI2
4AW (Deska Sensatec) -> 4NW (Deska Luxury)
7R7 (Pakiet Innowacji) -> 7A2
7VB (Pakiet Comfort) -> 7LG

Oprócz tego to dochodzą kody nowej tapicerki i kody nowych felg. Dodatkowo wrócił system active protection (ja już u siebie wziąłem), ale tam chyba jest niezmieniony kod wyposażenia.  

Sprawa ogólnie nieciekawa. Ja też sporo czasu poświęciłem swojego w czerwcu na rzeczy związane ze zmianą konfiguracji, więc jakoś nie dziwi mnie bałagan. Trzymam kciuki, żeby znaleźli satysfakcjonujące Ciebie rozwiązanie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Sprawdziłem jednak VIN kolegi, auto wyprodukowane w I półroczu 2024 i ma prawidłową wizualizację LCI1. Czyli pewnie z automatu zamienili grafiki dla aut wyprodukowanych od lipca 2024 i dlatego teraz pokazuje takie głupoty.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Lci2 ma mieć też zmodyfikowane nastawy zawieszenia- pewnie z uwagi na krytykę twardości M zawiasu bez adaptacji

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 godzin temu, Rok z Bagien napisał(a):

Będzie. Telefon kładziesz w miejsce ładowarki. Mimo jej braku. Tak mi przynajmniej handlowiec przy wydawce tłumaczył. 

Tak.

Tam zawsze coś jest tzn:
Albo jest ładowarka 

Albo jest ładowarka + NFC

Albo jest NFC

Albo jest podstawka pod telefon 🙂

Opublikowano

W LCI2 nie ma Digital Key Plus. Bardzo na to liczyłem ale nie zmienili tego po lifcie. Po aktywowaniu Samsung Wallet kluczyk działa mi w Samsungu S24 Ultra. Niestety trzeba przykładać telefon do klamki itd. 

Z innej bajki. Spalanie 40d mnie zachwyca. Średnio ok. 6-6,5l w jeździe mieszanej głównie trasy szybkiego ruchu. A wczoraj wieczorem jadąc spokojnie DK91 Pszczółki-Gdańsk spalił średnio 4,7 l/100! A momentami było nawet 4,5 l/100. Prawie cały czas jadąc na Comfort a nie na EcoPro. W takich warunkach moje F20 118d paliło tyle samo. 

 

20240907_202218.jpg

Opublikowano

@Damian3 Jak osiagnales takie spalanie? Ja jadac trase 700km na EcoPro, do 20km/h wiecej niz ograniczenie zrobilem 6.1. Byla to raczej jazda spokojna i mysle ze nie jestem w stanie zrobic podobnego do Ciebie wyniku. Zastanawia mnie to ze pomimo jechalem na EcoPro to w podsumowaniu pokoazuje mi tylko 5% EcoPro i 2,2% swobodnego toczenia

Opublikowano

@RadekTHX To jazda z prędkością 40-60 km/h pod Gdańskiem i w Gdańsku w sobotni wieczór. Spory ruch ale płynna jazda od świateł do świateł. Przyznaję ,że nie spodziewałem się takiego wyniku ale też operowałem delikatnie gazem. Na tej trasie w takich warunkach w F20 118D miewałem podobne wyniki. Z tym, że nie przypominam sobie żeby to było mniej. 

A przy normalnej jeździe mam spalanie przez pierwsze 2000km chyba 6.3 przy jeździe w Comfort z jazdą do ok. 140-150km/h głównie poza miastem. 

Opublikowano

digital key wymaga przyłożenia telefonu do klamki, nie działa tak jak zwykły kluczyk w kieszeni

tak jak do odpalenia trzeba na pólke nfc połozyc telefon

Opublikowano

Może te wyprodukowane we wrześniu będą już miały wersje plus 😆 Albo przyjdzie aktualizacja softu 😆 

Jak NFC działa szybko tzn przykładam do klamki, wsiadam, wrzucam telefon i od razu mogę odpalac auto bez paro sekundowej zwłoki to może będę korzystał.

Opublikowano

Witam

Właśnie dostałem info od handlowca, moja 330ix dotarła do salonu (zamawiana pod koniec lutego),

cała LCI1 :-).

Pozdrawiam Tomek

Opublikowano

Wiecie może czy do G21 M340d pasuje zimowy setup 796M mieszany na 18 tce? 

Tak w ogóle co przemawia za rozmiarem mieszanym, czyli szerszym tyłem? Lepiej to wygląda ? Czy jeszcze jakieś plusy ?

 

Opublikowano

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kompletne-kola-bmw.html

Z tego co widzę 40d nie ma w opcji Pakietu M Technology, czyli raczej nie ma opcji żebyś miał hamulce 374mm - bo tylko przy takich musi być felga 19".

 

Koła powinny pasować.

 

A co daje rozmiar mieszany? Wygląd to raczej mało istotna sprawa, po prostu tylna opona jest szersza co oznacza lepszą trakcję (no chyba że na śniegu, tu zawsze kwestia dyskusyjna). 

Opublikowano
1 godzinę temu, komoornik napisał(a):

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/kompletne-kola-bmw.html

Z tego co widzę 40d nie ma w opcji Pakietu M Technology, czyli raczej nie ma opcji żebyś miał hamulce 374mm - bo tylko przy takich musi być felga 19".

 

Koła powinny pasować.

 

A co daje rozmiar mieszany? Wygląd to raczej mało istotna sprawa, po prostu tylna opona jest szersza co oznacza lepszą trakcję (no chyba że na śniegu, tu zawsze kwestia dyskusyjna). 

Do M Tech nie musi być 18". Po prostu nie każda 18" zmieści te hamulce. Na pewno jeden model ori 100% działa. Inna kwestia jak wygląda. Ja pójdę w 19" ale zgłębiałem dłuższy czas ten temat. 

Opublikowano
5 godzin temu, macste napisał(a):

Do M Tech nie musi być 18". Po prostu nie każda 18" zmieści te hamulce. Na pewno jeden model ori 100% działa. Inna kwestia jak wygląda. Ja pójdę w 19" ale zgłębiałem dłuższy czas ten temat. 

Inna kwestia to że nawet jeśli 18" wchodzi, to ile tam faktycznie zostaje odstępu do zacisku 😉

Szansa na złapanie kamyka pomiędzy zacisk a felgę znacznie się zwiększa, wydaje mi się też że tarcza i zacisk będą miały gorsze chłodzenie.

Opublikowano
8 godzin temu, komoornik napisał(a):

Dyskusja była o większym hamulcu, który jest w ramach Pakietu M Technology.

Mam na zimę właśnie 796M 18" przy tarczy 374mm. Wszystko pasuje i o dziwo różnica w odstępie felgi do zacisku w porównaniu do 19" jest minimalna.

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 godzin temu, maxox napisał(a):

Standardem na lato są 18 tki przecież, 19tki to opcja

Nie w przypadku m340. Std to 19".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.