Skocz do zawartości

G20 LCI2 2025


MarekRi

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Kamil199 napisał(a):

Ja miałem podobnie. Auto zamówione w połowie lutego, w czerwcu musiałem zmienić konfiguracje LCI2, na początku sierpnia się wyprodukował i jest na statku. Dostałem od handlowca zaaktualizowane zamówienie LCI2, nie miałem dopłaty oprócz wynikającej ze zmian w wyposażeniu, które zrobiłem. Za zmianę felgi (wziąłem nowy czarny wzór) i dołożenie eSIM nie było zmiany ceny. Możliwe, że masz samochód już w transporcie (sprawdź tutaj  https://www.hoeghautoliners.com). Jeżeli twój teraz też płynie, to samochód będziesz miał najpóźniej na początku października.

Masz racje  wpisałem vin i auto ma być 12 września w Bremerhaven.  Musiałem zmienić tylko kolor tapicerki reszta poza esim taka sama. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, smashing napisał(a):

Masz racje  wpisałem vin i auto ma być 12 września w Bremerhaven.  Musiałem zmienić tylko kolor tapicerki reszta poza esim taka sama. 

To nasze płyną na tym samym statku 😄. Mam estymację, że powinien być do odbioru w pierwszym tygodniu października. A to brałeś fotele m koniakowe, że musiałeś zmieniać? Ja właśnie dobierałem fotele m (miałem wycofaną bazową tapicerkę alcantara/sensatec) i dołożyłem system active protection. 

Edytowane przez Kamil199
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kamil199 napisał(a):

To nasze płyną na tym samym statku 😄. Mam estymację, że powinien być do odbioru w pierwszym tygodniu października. A to brałeś fotele m koniakowe, że musiałeś zmieniać? Ja właśnie dobierałem fotele m (miałem wycofaną bazową tapicerkę alcantara/sensatec) i dołożyłem system active protection. 

Ja mialem Vernasca Cognac skórzana z dekoracyjnym obszyciem. Teraz mam czarną z niebieskim. Fotele M miałem od początku. Doszedł mi esim i ładowanie indukcyjne którego nie chciałem bo telefon i tak sie nie mieści.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, dziś odebrałem swoją M340i. Zgodnie z informacjami od dealera i konfiguratora, samochód miał być po LCI2. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się jednak, że jest to wersja przedliftingowa, a ja zdecydowanie wolałem wersję poliftingową. Oczywiście wszystkie dodatkowe elementy, które są teraz standardem, zostały dobrane z myślą o "przemianie" w LCI2. Odebrałem samochód, ale zaznaczyłem, że chcę mieć nową kierownicę. Dealer powiedział, że bierze to na klate i zajmie się tym w poniedziałek. Nie jestem pewien, jak teraz postępować, ponieważ BMW nie wywiązało się z umowy.

Widziałem, że ktoś miał podobny problem. Dajcie znać, co z tym teraz robicie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie rozumiem, ktoś składa zamówienie na polifta i dostaje przedlifta? Paszoł won, ja bym tyle miał do powiedzenia, co to ma być w ogóle? Przydrożny handlarz używanymi rzeczami z drugiej ręki się pomylił i przywiózł co innego? Kompletnie nie pojęte dla mnie. Powinni podstawić auto zastępcze do czasu odbioru produktu zgodnego z zamowieniem, zamówić produkt zgodny z pierwotnym zamówieniem, jak najszybciej dostarczyć i przeprosić. Taką widzę jedyną drogę postepowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2024 o 17:12, mk340i napisał(a):

Cześć, dziś odebrałem swoją M340i. Zgodnie z informacjami od dealera i konfiguratora, samochód miał być po LCI2. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się jednak, że jest to wersja przedliftingowa, a ja zdecydowanie wolałem wersję poliftingową. Oczywiście wszystkie dodatkowe elementy, które są teraz standardem, zostały dobrane z myślą o "przemianie" w LCI2. Odebrałem samochód, ale zaznaczyłem, że chcę mieć nową kierownicę. Dealer powiedział, że bierze to na klate i zajmie się tym w poniedziałek. Nie jestem pewien, jak teraz postępować, ponieważ BMW nie wywiązało się z umowy.

Widziałem, że ktoś miał podobny problem. Dajcie znać, co z tym teraz robicie.  

Mam bardzo podobną sytuację. Moje auto dotarło do dealera w tamtym tygodniu, miało być LCI2 a przypłynął LCI1. Dealer w ramach 'zadośćuczynienia' obiecał, że przed odbiorem przyciemni mi szyby bez dodatkowej dopłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość dawno tu nie zaglądałem. Widzę, że niezłe zamieszanie jest z tym LCI1/2.

Ja chyba miałem szczęście bo na początku sierpnia odebrałem chyba jedną z pierwszych w PL G21 LCI2. Zamawiałem pod koniec marca i już wtedy było bardzo prawdopodobne, że załapię się na nowy lift. U mnie wszystko poszło całkiem sprawnie, wyprodukowała się w połowie lipca a dzisiaj przekroczyłem 2200 km 🙂

Moim zdaniem wszystkie zmiany w lifcie na plus oprócz kratki nawiewu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, krzysztof77 napisał(a):

Jak wolisz LCI2 A diler jest taki łaskawy, że przyciemi Ci szyby to dla mnie niech spada. Niech da Ci komplet kół zimowych A nie szarpie się na przyciemnienie szyb. 

Szczerze to bardziej przemawia do mnie LCI1, szczególnie wzór felg. Nie podobają mi się te po lifcie więc nie jest mi akurat szkoda że dostałem LCI1 co nie zmienia faktu że dealer nie wywiązał się z umowy i pokazuję to jaki bałagan mają u siebie. Pierwotnie w marcu zamówienie złożyłem właśnie na LCI1, w miedzy czasie musiałem dodać 3 opcję dodatkowe wyposażenia i auto miało się wyprodukować w LCI2.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W f30 przyciemnienie szyb to skomplikowana sprawa z potencjałem ba fuckup z powodu kropek na tylne szybie. w G20 pewnie podobna sprawa. Kiedyś chciałem przyciemniać w swojej F30 i w dwóch studiach we Wrocławiu dostałem info, że do zrobienia, ale idealnie nie będzie - tam gdzie kropeczki folia nie przylgnie do szyby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie u mnie, zamawiałem pod koniec kwietnia. Przy zamówieniu już dostałem informacje, ze auto aby w ogóle zostało wyprodukowane muszę dobrać rzeczy pod lci2 (esim itp.) w tym czasie lci2 jeszcze nie został zaprezentowany. W czerwcu dostałem info że produkuje się lci2 jednakże na wizualizacjach miałem jakąś hybrydę, fotele lci1, kierownica i kokpit lci2, felgi czarne wzor 791 (nie wyobrażam sobie, żeby przyjechał na innych). Z początkiem sierpnia dostałem info, że auto płynie, podejrzewam, ze w przyszłym tygodniu będzie w Bremerhaven. Najgorsze jest, że nie wiadomo co w ogóle przyjedzie, jakaś paranoja, za 4 lata chyba przenoszę sie do MB. Niekompetencja i ignorancja BMW przechodzi moje ludzkie pojęcie. Będę informował, jak to się skończyło w moim wypadku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LCI1 np. nie ma trzeszczącego panelu wentylacji. Ten nowy w LCI2 trzeszczy (przy listwie zaraz pod ekranem), już są pierwsze opinie osób i filmiki co odbierały touringi. Dodatkowo jeden z użytkowników sprawdzał trzeszczenie w M3 LCI i jest to samo. Nie ma znaczenia rodzaj listwy jaki jest wybrany. Ja swojego odbieram za miesiąc, więc też to sprawdzę.  Wątpie, że będzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maxox napisał(a):

Nie wiem po co chcieć starą wersję zamiast nowej, ale skoro tak chciałeś, to ok. Raczej przy sprzedaży kiedyś, lepiej mieć najnowszą wersję

Bo zmiany są kosmetyczne, ja też wolę wersję LCI, zamiast LCI2. 

Nowa kierownica wygląda OK, ale dla mnie usunięcie fizycznego przycisku od grzania kierownicy to porażka. Najlepiej wygladała kierownica LCI ze skórzanym obszyciem środka. 

centralny panel nawiewu to w mojej ocenie nieporozumienie. Tak zepsuć ładny, w punkt wyważony design. Ja też miałem możliwość wyboru między LCI1 a LCI2 - handlowiec powiedział, że jak chcę LCI2, to nie ma problemu przetrzymać produkcję o kilka tygodni, ale jak zobaczyłem premierę LCI2, to od razu dałem zielone światło do zamawiania LCI1.

Jak ktoś lubi światełka ambientowe, to w LCI2 ma ich mniej (co ja akurat chyba uznałbym za plus). 

No ale przecież każdy ma swój gust.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie obecnie te nawiewy w LCI 1 wyglądają archaicznie w porównaniu do LCI2. Szczególnie na żywo. Gusta 😉

Ale jak trzeszczą to będę wyciekły, bo ja po to zamówiłem BMW, a mi nic nie trzeszczało...

A inna sprawa to LCI 2 ma mieć powiększony i chłodzony schowek na telefon. Oraz idrive wersję 8.5 z Digital Key Plus, czyli telefonem działającym jak kluczyk, a nie tylko NFC. Czy tak jest na prawdę, nie jestem pewien, konfigurator często kłamie, sprzedawcy tez nie wiedzą. Schowek na telefon w 4 LCI w salonie nie był większy i mój w etui wchodził na styk, jak w LCI 1. Nie byl też chłodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, i043W napisał(a):

A inna sprawa to LCI 2 ma mieć powiększony i chłodzony schowek na telefon.

To faktycznie bardzo by się przydało. Zresztą zwykły schowek w podłokietniku też mógłby być klimatyzowany, a to że nie jest, to naprawdę porażka w tej kasy aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Bo zmiany są kosmetyczne, ja też wolę wersję LCI, zamiast LCI2. 

Nowa kierownica wygląda OK, ale dla mnie usunięcie fizycznego przycisku od grzania kierownicy to porażka. Najlepiej wygladała kierownica LCI ze skórzanym obszyciem środka. 

[...]

Co do samego faktu braku fizycznego przycisku - ok, to jest minus. Ale weź pod uwagę, że w przedlifcie za pomocą przycisku jest to tylko "on/off", a w LCI2 pozytywnym efektem ubocznym włączania grzania z ekranu jest to, że można wybierać siłę grzania, podobnie jak jest to przy podgrzewanych fotelach. I moim zdaniem jest to ogromny plus. W aucie służbowym (Volvo) mam właśnie tak to rozwiązane i to jest super - w zasadzie cały okres zimowy mam to włączone na stałe na najniższą siłę podgrzewania, gdzie kierownica jest po prostu lekko ciepła. W przypadku opcji on/off jak w przedlifcie to jest dla mnie zdecydowana utrata użyteczności tej opcji. 

  • Lubię to 1

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i '92 Smurf na tor - klik!

E36 320i '97 cabrio

E87 130i '06 daily car - klik!

MX-5 ND '19 track car

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, kumam. Dla mnie grzana kierownica to wyłącznie awaryjne rozwiązanie i chcę to mieć jak najprostsze. Po nartach czy po jakimś spacerze w chłodny dzień lubię takie rzeczy, ale absolutnie nie potrzebuję stopniowania. Dla mnie to jest coś, co chcę szybko uruchomić, na pięć minut, zagrzać dłonie i wyłączyć. Serio mnie irytuje konieczność wyciągania palucha na ekran po każdą funkcję. Ale spoko, jeżeli ktoś ma inny punkt widzenia i dla kogoś, kto korzysta z tego cały czas, stopniowanie jest faktycznie dużym atutem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Najlepiej wygladała kierownica LCI ze skórzanym obszyciem środka. 

W realu nowa kierownicy (airbag) wyglada przyjemnie i nie gorzej od starszej

2 godziny temu, i043W napisał(a):

A inna sprawa to LCI 2 ma mieć powiększony i chłodzony schowek na telefon. Oraz idrive wersję 8.5 z Digital Key Plus, czyli telefonem działającym jak kluczyk, a nie tylko NFC. 

W nowej i4 ladowarka QI ani nie jest wieksza ani nie chlodzi (przynajmniej nie zauwazylem roznicy)

Digital Key Plus tez nie ma i jest to DUZO wada bo kluczyk trzeba nosic dalej.

57 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Okej, kumam. Dla mnie grzana kierownica to wyłącznie awaryjne rozwiązanie i chcę to mieć jak najprostsze. Po nartach czy po jakimś spacerze w chłodny dzień lubię takie rzeczy, ale absolutnie nie potrzebuję stopniowania. Dla mnie to jest coś, co chcę szybko uruchomić, na pięć minut, zagrzać dłonie i wyłączyć. Serio mnie irytuje konieczność wyciągania palucha na ekran po każdą funkcję. Ale spoko, jeżeli ktoś ma inny punkt widzenia i dla kogoś, kto korzysta z tego cały czas, stopniowanie jest faktycznie dużym atutem. 

Jeszcze nie testowalem ogrzewania ale wydaje sie ze jest opcja automatyczna.

Podtrzymywanie ogrzewania kierownicy (z innej marki) jest swietna opcja --> nagrzewa sie szybko w minute-dwie a potem jest tylko przyjemnie ciepla na minimum i mozna tak jezdzic godzinami bo na full by po prostu parzyla dlonie i trzeba by bylo wylaczyc.

Ale nie wiem czy tak samo dziala w LCI2 w BMW, do sprawdzenia w zimniejsze dni.

Edytowane przez adamjttk
  • Lubię to 1

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosę się do paru rzeczy o LCI2 o których tu piszecie, jako użytkownik już prawie od miesiąca 🙂

- Digital Key jest w LCI2 ale podobno działa tylko na Apple, tak mi powiedział sprzedawca i nie próbowałem konfigurować mojego Androida. Ale dodatkowo dostałem też kartę, którą można używać zamiast kluczyka, więc nie trzeba go nosić

- kratka nawiewu to dla mnie największy minus, zarówno wizualnie jak i funkcjonalnie. Nie wiem jak było w LCI1 ale tutaj trudno ustawić nawiew żeby nie wiało po jakiejś części ciała. Natomiast nie mam problemu z trzeszczeniem, oczywiści jak się ją naciśnie to coś można usłyszeć ale nie szukałbym dziury w całym. Być może to kwestia jakiegoś egzemplarza/y

- Na duży plus jak dla mnie jest kierownica i nowe standardowa tapicerka foteli, wygląda ładnie i solidnie. Same fotele są trochę za twarde, mam nadzieję że z czasem zmiękną.

- Schowek na ładowarkę nie jest chłodzony ale o dziwo mi ładowarka działa dobrze na dwóch telefonach. Troszkę się podgrzewają ale da się je ładować a widziałem sporo głosów, że bez sensu brać tą ładowarkę

- Fajna w nowym systemie jest rozszerzona rzeczywistość, czyli strzałki nawigacji na obrazie z kamery. Działa to dobrze, szczególnie jak się wyświetli na centralnym monitorze, bo pokazuje dodatkową strzałkę kierunku jazdy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Mi się fotele w 4er wydawały niebl twarde, ale też siedziałem na nich całe 5 minut może.

Digital Key NFC, ten zbliżeniowy był już w LCI, mnie interesuje wersja Plus o której jest mowa w konfiguratorze. Czyli telefon ma działać jak kluczyk, zbliżam się, auto się otwiera, wsiadam i jadę bez kładzenia telefonu w schowku. Do tego to ma działać po UWB, czyli być w stanie wykryć czy faktycznie jesteśmy przy samochodzie, a nie np 200 metrów dalej z "kolegą" z walizką obok. Ale dzisiaj zerknąłem w materiały prasowe o LCI i tam nic o tym, więc raczej nie ma 😞

Swoją drogą to tak, oficjalnie to nie działa na Samsungach w Polsce bo oficjalnie nie ma na nasz rynek wsparcia Samsung Wallet. A z jakiegoś powodu BMW wymaga tego, a nie Google Wallet... Nieoficjalnie gdzieś się już natknąłem na posta, że komuś udało się uruchomić 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.