Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odebrane:

Nowy model felg na żywo petarda.

Nowa tapicerka materiałowa też daje rade.

1724437810282.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Też mi felgi nie leżą ale to każdy inaczej. Ważne że Tobie się podoba. Jak środek? 

Opublikowano
3 godziny temu, Damian3 napisał(a):

Też nie chciałem nowych felg 😉

20240824_175104.jpg

No ładne te Twoje felgi 😀20240825_213155.thumb.jpg.6478078b49b4b8b11defc027185563d3.jpg

Opublikowano

Klasyk, biały lakier i czarne felgi. Super też przy białym robią dokładki czarne na progi Mperf.

Opublikowano
9 minut temu, maxox napisał(a):

Te nowe felgi są wg ładniejsze na żywo od starych, wyglądają na bardziej świeże i nowoczesne

W przeciwienstwie do G20/G21, ktory ma stary desing. Po prostu wrzucili felgi z nowej linii, pdoobne do tych w G60,G61. To wyglada jakby ktos sobie aftermarketowe felgi zalozyl.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie te felgi są OK. Zgadzam się, że cały design g20 jest już stary i za 2 lata te auta będą już trąciły mychą jak dzisiaj F30, choć dziś jeszcze mi się ciągle podoba. No ale trudno. 

 

Auta kolegów powyżej bardzo ładne! 🙂 ta niebieska w touringu świetnie wygląda!

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
W dniu 25.08.2024 o 21:34, macste napisał(a):

No ładne te Twoje felgi 😀20240825_213155.thumb.jpg.6478078b49b4b8b11defc027185563d3.jpg

Mnie się podobają jedynie te z 19 dostępnych obecnie w konfiguratorze. Bardzo ładna konfiguracja, sam myślałem nad czarnym kolorem, ale jednak szary będzie trochę bardziej praktyczny, niestety często jestem zmuszony wjeżdżać na budowy więc opylony samochód to standard.... Jak przy tych fotelach M jest  z miejscem z tyłu u Ciebie? Na zdj widać dość masywną obudówkę zabierającą trochę przestrzeni pasażerom na tylnej kanapie. 

Opublikowano

Też że stockowych tylko te mi się podobały. Miały od razu wjechać Concaver CVR4 ale jednak kłopoty z gwarancją i xdrive mnie od tego odciągnęły.

Co do fotelu to rzadko wożę kogoś z tyłu. Ale jest ok. Na pewno nie jest mniej miejsca jak w F30 przy std. zydelkach. Musisz sam sprawdzić. Natomiast mimo obaw przed zakupem dla mnie są super. Nie są za twarde i fajnie trzymają, regulacje wszelakie w tym dobrze pomagają.

Opublikowano
43 minuty temu, macste napisał(a):

Też że stockowych tylko te mi się podobały. Miały od razu wjechać Concaver CVR4 ale jednak kłopoty z gwarancją i xdrive mnie od tego odciągnęły.

Co do fotelu to rzadko wożę kogoś z tyłu. Ale jest ok. Na pewno nie jest mniej miejsca jak w F30 przy std. zydelkach. Musisz sam sprawdzić. Natomiast mimo obaw przed zakupem dla mnie są super. Nie są za twarde i fajnie trzymają, regulacje wszelakie w tym dobrze pomagają.

Jakie można mieć problemy z gwarancją? Z tego co czytałem to trzeba zapewnić przy xDrive opony z homologacją BMW. Jeśli zakupi się felgi w OEM rozmiarze + opony z gwiazdką to jest czego się bać? 

Opublikowano

Ludzie piszą różne rzeczy. W ASO zależy na kogo trafisz... Osobiście bardziej obawiał bym się ofelgi niż o *. Póki co na zimowymi mam plan pójść w komplet oryginalny BMW. Przeraża mnie tylko runflat 19. Na Michelinach PS4S jest teraz bardzo dobrze z komfortem na którym mi bardzo zależy. W 18" nie pójdę bo nie wygląda, po drugie tylko jeden model felg pasuje do powiększonych tarcz 378mm.

Opublikowano
34 minuty temu, macste napisał(a):

Ludzie piszą różne rzeczy. W ASO zależy na kogo trafisz... Osobiście bardziej obawiał bym się ofelgi niż o *. Póki co na zimowymi mam plan pójść w komplet oryginalny BMW. Przeraża mnie tylko runflat 19. Na Michelinach PS4S jest teraz bardzo dobrze z komfortem na którym mi bardzo zależy. W 18" nie pójdę bo nie wygląda, po drugie tylko jeden model felg pasuje do powiększonych tarcz 378mm.

No i ta opona nie ma zachwycających parametrów technicznych. Już jest następca Continentala TS860S w postaci Continentala 8S z tego roku, która ma dużo lepsze właściwości. Obecnie się skłaniam ku 8S bez RF i bez *. Te opinie co do obowiązku * mnie nie przekonują, jeżeli w instrukcji nie jest to wprost określone. Nie znalazłem informacji, które by to oficjalnie potwierdzały, ani przypadku, w którym rzeczywiście ktoś by miał problem z gwarancją w G20 (a trochę osób jeździ na oponach bez * czy to u nas czy w Niemczech). Jedynym co moim zdaniem może skutkować opona bez * jest potencjalna odmowa w przypadku naprawy goodwill. Zaznaczam przy tym, że to wyłącznie moje zdanie i biorę wszelkie ryzyko na siebie. Nie ma sensu się też przebijać opiniami handlowców czy ludzi z ASO, bo każdy może powiedzieć co innego. Często to są osobiste opinie, a nie oficjalna informacja od importera / gwaranta. Jak ktoś ma dokument, gdzie wprost BMW stwierdza, że jeżdżenie na oponach bez * powoduje utratę całej gwarancji lub utraty gwarancji na xdrive w G20 to może podrzucić.

Opublikowano
3 godziny temu, macste napisał(a):

Ludzie piszą różne rzeczy. W ASO zależy na kogo trafisz... Osobiście bardziej obawiał bym się ofelgi niż o *. Póki co na zimowymi mam plan pójść w komplet oryginalny BMW. Przeraża mnie tylko runflat 19. Na Michelinach PS4S jest teraz bardzo dobrze z komfortem na którym mi bardzo zależy. W 18" nie pójdę bo nie wygląda, po drugie tylko jeden model felg pasuje do powiększonych tarcz 378mm.

Ja sobie runflatów na zimę nie wyobrażałem. Ale to drugi komplet kół, jakby się cokolwiek działo i miałbym coś zgłaszać w ASO to cyk na auto fabryczne felgi z PS4S *

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Ktoś z obecnych miał zamiane na wersje LCI 2 i miał doplatę ? Ja zamawiałem w połowie marca, w czerwcu musiałem zmienić konfigurację na LCI2 i statusie od miesiąca mam że auto w dostawie, niby ma być koło października-listopada ale problem taki ze nadal nie znam ceny za LCI2, niby mam info ze sie nie zmieni ale oficjalnie nic nie mam

Edytowane przez smashing
Opublikowano

Ja zamawiałem auto w marcu i było to LCI1 . W miedzy czasie poinformowano mnie że muszę dobrać 3 opcje wyposażenia żeby auto się wyprodukowało i miało to być już LCI2. Dziś przyjechała laweta z samochodem i jest to model LCI1 pomimo zapewnień że będzie to już LCI2. Żadnego poliftowego elementu. Wychodzi na to że dobór dodatkowych opcji wyposażenia był niepotrzebny. Jutro skontaktuje się z handlowcem, ciekawe co na to powiedzą. 

Opublikowano
6 godzin temu, smashing napisał(a):

Ktoś z obecnych miał zamiane na wersje LCI 2 i miał doplatę ? Ja zamawiałem w połowie marca, w czerwcu musiałem zmienić konfigurację na LCI2 i statusie od miesiąca mam że auto w dostawie, niby ma być koło października-listopada ale problem taki ze nadal nie znam ceny za LCI2, niby mam info ze sie nie zmieni ale oficjalnie nic nie mam

Zamawiałem w połowie lutego i w czerwcu dostałem ofertę zamiany na LCI2 lub pozostania przy lci1. Niestety (albo stety) musiałoby to być nowe zamówienie z niższym rabatem i dopłatą do tego czego nie planowałem mieć, a co weszło by do konfiguracji po zmianach pakietów.  Zostałem przy LCI1 i starej cenie, i samochód wszedł do produkcji 11 lipca. Jutro odbieram. Dzis oglądałem i mimo obrazu wnetrza LCI2 plus fotele lci1 w wizualizacjach, w realu wnętrze jest 100% LCI1. 

Opublikowano
W dniu 16.07.2024 o 14:31, tomy5 napisał(a):

Dostałem VIN i po dekodowaniu widać że kierownica LCI2 a fotele LCI, dosyć dziwne.

image.thumb.png.26ce816101378cd2940440791ead644c.png

masz już może to auto? Strasznie mnie ciekawi wnętrze i czy te wizualizacje pokazują prawdę.

Opublikowano
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

masz już może to auto? Strasznie mnie ciekawi wnętrze i czy te wizualizacje pokazują prawdę.

U mnie było to samo. Z tym że deska była w nowym kształcie ale w DĘBIE który w nowym kształcie nie występuje. Wczoraj auto widziałem i jest wszystko LCI1. Wizualizatory przekłamują. Co ciekawe w jednym było ID8  a w drugim Id8. 5... O 14:30 odbieram. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
23 godziny temu, smashing napisał(a):

Ktoś z obecnych miał zamiane na wersje LCI 2 i miał doplatę ? Ja zamawiałem w połowie marca, w czerwcu musiałem zmienić konfigurację na LCI2 i statusie od miesiąca mam że auto w dostawie, niby ma być koło października-listopada ale problem taki ze nadal nie znam ceny za LCI2, niby mam info ze sie nie zmieni ale oficjalnie nic nie mam

Ja miałem podobnie. Auto zamówione w połowie lutego, w czerwcu musiałem zmienić konfiguracje LCI2, na początku sierpnia się wyprodukował i jest na statku. Dostałem od handlowca zaaktualizowane zamówienie LCI2, nie miałem dopłaty oprócz wynikającej ze zmian w wyposażeniu, które zrobiłem. Za zmianę felgi (wziąłem nowy czarny wzór) i dołożenie eSIM nie było zmiany ceny. Możliwe, że masz samochód już w transporcie (sprawdź tutaj  https://www.hoeghautoliners.com). Jeżeli twój teraz też płynie, to samochód będziesz miał najpóźniej na początku października.

Opublikowano

nie znałem tej strony, ale u mnie nic się nie pokazuje po wpisaniu VIN w trackingu:

Oh, it seems that we don’t have what you are looking for. 

Please make sure that the number is correct, it should look something like this: VIN1234567 or 182 987 2224.

Opublikowano
13 minut temu, JacekLZ napisał(a):

nie znałem tej strony, ale u mnie nic się nie pokazuje po wpisaniu VIN w trackingu:
 

Oh, it seems that we don’t have what you are looking for. 

Please make sure that the number is correct, it should look something like this: VIN1234567 or 182 987 2224.

To tutaj niestety nie pomogę, ja mam tak.

Screenshot 2024-08-28 at 14.34.30.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.