Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, kkx5 napisał(a):

Panowie, nie wrzucac porownan 530d z 340i. Mowa jest o 340i vs 340d. To dwa rozne swiaty. Jak g30 to 540i do 540d, b58 jak nie dowalisz to nie pojedzie. 

Masz trochę racji, ale tylko trochę - chodzi o przydatność na co dzień, chodzi o charakterystykę tych silników. W M340i wcale nie trzeba dowalać, żeby jechało, ale w 540i już trochę tak. A skoro 530d jedzie już dobrze w G30, to tym bardziej w G20. Dlatego to tak porównuję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na codzien to wystarczy 20i/20d. Jesli porownujemy to rzetelnie. 340i to dla mnie lipa do 550d, jak tak napisze to bedzie lament ze co ty porownujesz... Bo tam jak dodam gazu, nie istotne przy jakiej predkosci to jedzie a 340i mysli, redukuje, wkreca sie i jedzie. Rozumiesz 

Opublikowano

W każdym razie, ja po tych opiniach pochlebnych jechałem z myślą o m340i, nawet nie myślałem o dieslu, zacząłem nim jeździć i mówię co jest grane, przecie to jakoś tak nie bardzo jedzie. Stanąłem, tryb sport, pełny but- no zapier...la aż miło, no dobra, ale ile razy będę stawał i dawał but, będę, pewnie, że będę, ale nie na co dzień. Może kombi jeździ gorzej, nie wiem. Moze się mylę, ale takie miałem odczucia, odczucia auta ocieżałego

Opublikowano

Ciężkie jest, fakt... i bardzo udomowione w comfort i eco. Dajesz sport i są reakcje jakie doceni każdy petrolhead, kierowanie, skrzynia, zawieszenie, lepszy dźwięk... Ostatnio lubię w sporcie bo tylko od tego trybu zaczyna się radocha. Nie chodzi tu o buta w podłodze ale auto staje się responsywne, super sie kieruje, skrzynia chodzi jak trzeba i wcale dużo więcej nie pali... takie moje spostrzeżenia po 5tyś km 😀

Lekkości gokarta, miaty czy A110 się nie spodziewajmy... kto to robi lepiej w tej klasie mając tak dobry motor i komplet innych zalet? C43 nie jechałem... S4 to inna epoka którą zaraz zastąpi nowy model, wątpię żeby nowe audi rano radę. 

Opublikowano (edytowane)

Nowy film prezentujący G21 LCI2 wersja 340i. Fotele materiałowe wyglądają całkiem nieźle 🙂

 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano (edytowane)

wpisałem mój VIN w konfiguratorze i u mnie też wyskakują jajca - fotele z LCI 1, deska i kierownica z LCI 2. Czekamy, zobaczymy 😉 Wszystkie zmiany we wnętrzu LCI 2 uważam za gorsze, dlatego wolałbym, żeby to jednak było wszystko z LCI1. 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

No tak, a ja jestem mega zadowolony, że będę miał LCI2, a nie 1. Na początku byłem załamany fotelami, ale po obejrzeniu na żywo zmieniłem zdanie. Wentylacja i deska wyglądają moim zdaniem schludniej niż w LCI1. 

Opublikowano

W piątek odebrałem moje G21 LCI2. Wszystko jest LCI2. Fotele na żywo wyglądaja nieźle. Materiał ala alcantara. Gdzieś mi się obiło o uszy, że to Dinamica. Nie wygląda to jak welur tylko jak zamsz. 

Opublikowano

Napisz proszę kiedy zamawiałeś to auto i kiedy było produkowane? Zakładam, że zamawiałeś je jeszcze jako LCI1 i wraz z aktualizacją modelu zmieniło się na LCI2, czy tak? Produkcja w Meksyku? 

Opublikowano
50 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Napisz proszę kiedy zamawiałeś to auto i kiedy było produkowane? Zakładam, że zamawiałeś je jeszcze jako LCI1 i wraz z aktualizacją modelu zmieniło się na LCI2, czy tak? Produkcja w Meksyku? 

G21 produkują się w Niemczech tylko.

Opublikowano
46 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Napisz proszę kiedy zamawiałeś to auto i kiedy było produkowane? Zakładam, że zamawiałeś je jeszcze jako LCI1 i wraz z aktualizacją modelu zmieniło się na LCI2, czy tak? Produkcja w Meksyku? 

G21 produkcja Niemcy, pierwsze sztuki już były na początku sierpnia u niemieckich dealerów. Co do Meksyku to ja tak miałem. Zamówione G20 LCI1 w połowie lutego, konwersja na LCI2 w czerwcu, produkcja w sierpniu i jest już na statku. Wg. VIN'u wszelkie elementy LCI2 (dekodowany na bimmer.work). Nowej tapicerki nie brałem, bo ją widziałem na 4'ce już w czerwcu na żywo. Też potwierdzę, że na żywo wygląda trochę lepiej niż na zdjęciach, ale mnie nie przekonała. U siebie wziąłem fotele M, gdzie w LCI2 jest tylko jedna tapicerka kompatyblina. 

 

Teraz, maxox napisał(a):

Kombi, sedany meksyk

Sedany G20 też zjeżdzają z Niemiec w przypadku kolorów individual (wydaje mi się, że tylko te z osobnej palety) lub jakichś dodatkowych znajomości u dealera lub centrali. 

Opublikowano

Moja G21 zamawiana była na początki Marca w zjechała do dealera 30 lipca. Produkcja oczywiście Niemcy. Konwersja na LCI2 była w maju/czerwcu. Nie miałem wyboru czy LCI1 czy 2. Musiałem zmienić felgi. 

Jeśli chodzi o tapicerkę to po 1 trasie 550km jestem zadowolony. Było ok. 30 stopni. I jechało się całkiem przyjemnie. Wcześniej miałem czarną skórę Dakota i długa jazda nie była do końca przyjemna. Jednak materiał lepiej oddycha.

Niestety fotel nie pasuje mojej dziewczynie. A w zasadzie zagłówek. No i na duży minus brak regulacji szerokości siedziska w fotelu pasażera. 

Opublikowano

To ja już nic nie rozumiem. Data produkcji mojego auta to 11 lipca 2024. Tak pokazuje dekoder bimmer.work

Widzę wnętrze LCI2, z fotelami LCI1. Wcześniej musiałem jedynie dorzucić eSim czyli obligatoryjny element w LCI2, dealer dodał mi to gratis. Mój sprzedawca twierdzi, że to co pokazuje bimmer.work to ściema i będzie wnętrze LCI1. 

Opublikowano

Mój egzemplarz został wyprodukowany w połowie czerwca , po rozkodowaniu vinu pokazuje wnętrze i felgi z LCI1 a sprzedawca twierdzi że przyjedzie jako LCI2 ... 

Opublikowano (edytowane)

Wklepałem sobie auto do apki myBmw i też mam tam piękne wizualizacje wnętrza LCI2 z fotelami z LCI1. Już nie wiem co o tym myśleć, ale dopuszczam taką wersję, że te apki mogą pokazywać dziwne rzeczy dla samochodów produkowanych na przełomie wersji. 
 

 

IMG_9318.png

IMG_9319.png

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Dopuszczam istnienie wersji przejściowej. W końcu co mają zrobić z nadmiarem części z LCI1? Może zostały im fotele. Widocznie w VIN zakodowana jest tapicerka z LCI1. 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Damian3 napisał(a):

W piątek odebrałem moje G21 LCI2. Wszystko jest LCI2. Fotele na żywo wyglądaja nieźle. Materiał ala alcantara. Gdzieś mi się obiło o uszy, że to Dinamica. Nie wygląda to jak welur tylko jak zamsz. 

Nie widziałem na żywo ale z tej prezentacji na YT to ta tapicerka wygląda na wietrzenie magazynów po G30 😀, z 2-3 lata temu tłukli taką w podstawie

Edytowane przez Woytas
  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Wklepałem sobie auto do apki myBmw i też mam tam piękne wizualizacje wnętrza LCI2 z fotelami z LCI1. Już nie wiem co o tym myśleć, ale dopuszczam taką wersję, że te apki mogą pokazywać dziwne rzeczy dla samochodów produkowanych na przełomie wersji. 
 

 

IMG_9318.png

IMG_9319.png

Moim zdaniem jest szansa, że wizualizacje mogą być błędne. Na pewno lepiej kierować się po kodach wyposażenia.

LCI2 ma w porównaniu do LCI1 takie zmiany w kodowaniu wyposażenia (jakie zauważyłem):

4AW (Deska Sensatec) -> 4NW (Deska Luxury)
7R7 (Pakiet Innowacji) -> 7A2
7VB (Pakiet Comfort) -> 7LG
W LCI2 nie ma kodu 710 (Kierownica Sportowa M)

Nowy kod felg: 1HK 

Podejrzewam, że jeżeli macie w VINie kod 710 (kod kierownicy) to dostaniecie wnętrze LCI1.

Opublikowano
6 godzin temu, komoornik napisał(a):

No dobra, wizualizacje wizualizacjami - ale co mówi konkretnie taki bimmer.work?

Przecież wskazuje on konkretnie typ tapicerki.

Tapicerka: Alcantara Sensatec.schwarz / Blau (KGNL)

6 godzin temu, Kamil199 napisał(a):

Moim zdaniem jest szansa, że wizualizacje mogą być błędne. Na pewno lepiej kierować się po kodach wyposażenia.

LCI2 ma w porównaniu do LCI1 takie zmiany w kodowaniu wyposażenia (jakie zauważyłem):

4AW (Deska Sensatec) -> 4NW (Deska Luxury)
7R7 (Pakiet Innowacji) -> 7A2
7VB (Pakiet Comfort) -> 7LG
W LCI2 nie ma kodu 710 (Kierownica Sportowa M)

Nowy kod felg: 1HK 

Podejrzewam, że jeżeli macie w VINie kod 710 (kod kierownicy) to dostaniecie wnętrze LCI1.

Pakiet Comfort to u mnie kod 7VB

Kod 710 - kierownica sportowa u mnie występuje. 

Okej, to ja przyjmuję, że wizualizacja wariuje, po prostu pewnie w systemie z wizualizacjami wywalili już grafiki z LCI1 i pokazuje się widok LCI2, co nie ma żadnego związku z konfiguracją. 

Opublikowano

Może jednak nie wariuje?

Pierwszy lepszy VIN z otomoto: WBA71FY050FT79445

Upholstery  M Performtex / Stoff-kombination Schwarz/m Keder (EPMI)
Opublikowano
37 minut temu, komoornik napisał(a):

Może jednak nie wariuje?

Pierwszy lepszy VIN z otomoto: WBA71FY050FT79445

Upholstery  M Performtex / Stoff-kombination Schwarz/m Keder (EPMI)

W takim razie cofam swoją narrację o tym, że 710 określa czy LCI1 czy LCI2, może go tylko usuneli z M340 albo ja dostanę tę nową bazową kierownicę 🤣

1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

Tapicerka: Alcantara Sensatec.schwarz / Blau (KGNL)

Pakiet Comfort to u mnie kod 7VB

Kod 710 - kierownica sportowa u mnie występuje. 

Okej, to ja przyjmuję, że wizualizacja wariuje, po prostu pewnie w systemie z wizualizacjami wywalili już grafiki z LCI1 i pokazuje się widok LCI2, co nie ma żadnego związku z konfiguracją. 

Ogólnie to nie jesteś jedyną taką osobą, która ma mieszaną konfigurację na wizualizacji. Znam jeden przypadek, gdzie fotele M koniakowe (które już nie występują w LCI2) aplikacja BMW i bimmer.work wizualizują z kierownicą i wentylatorami LCI2. Tam też dealer mówi, że przyjdzie LCI1. Przypadek ciekawy i ze swojej strony o ile wcześniej nie odbierzesz swojego to dam znać jak się czegoś więcej dowiem. 

Opublikowano

Faktycznie to powszechna sytuacja. Jak auto przyjedzie to poproszę mojego sprzedawcę, żeby zrobił fotkę. Na ten moment myślę, że jednak konfigurator i aplikacja przekłamują wizualizacje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.