Ambrowiec Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia 16 godzin temu, JacekLZ napisał(a): Mnie to bardziej ciekawi ten miks LCI i LCI2, gdzie kolega pokazał auto z fotelami z LCI1 i kierownicą z LCI2. Ale dopuszczam też taką możliwość, że te dekodery obecnie wariują z wizualizacjami. Nie wariują. Mój sprzedawca, na moją prośbę zorganizował właśnie taki miks, czyli fotele i felgi z LCI1, reszta z LCI2. Niemniej z automatu idzie LCI2, chyba, że ktoś jak ja chciał fotele i felgi z pierwotnego konfigu.
Zasłużeni forumowicze luk_byd Opublikowano 6 Sierpnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 6 Sierpnia Przez AOS moge komuś wizualizacje tez przeslac na podstawie VIN - nawet mozna sobie zrobic jak by wygladalo gdyby sie cos zmienilo - kolor, wyposazenie, fotele, kola cokolwiek 🙂
maxox Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia Po co kombinować skoro jest 340d, który załatwia wszystko, CO2 produkuje mniej od 340i i do SCT wjedzie jeszcze przez 20lat. Zasięg tysiąc, spalanie 7, 0-100 w 4.3
macste Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia Podczas przeglądu gotowych G20 2 lata temu też trafiłem na mix preLCI i LCI. Nowe lampy i tył plus state zegary w środku. Oczywiście auto nowe... ilość części nie była taka sama a wszystko musi się sprzedać. Może czasem są braki i trzeba łatać w okresie przejściowym... życie. Szkoda, że to się zdarza wpremium, ehhhh.
JacekLZ Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia (edytowane) gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów Edytowane 6 Sierpnia przez JacekLZ
macste Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia 8 godzin temu, JacekLZ napisał(a): gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów dokładnie tak... na pewno dziwoląg. Długo to ogłoszenie wisiało na otomoto mimo dobrej ceny.
maxox Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia 11 godzin temu, pwnsoon napisał(a): 340d 0-100 w 4.3 ?? nie wiem gdzie https://www.facebook.com/watch/?v=1687601372026669
JacekLZ Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Te rozważania o przyspieszeniu i licytowanie o pół czy ćwierć sekundy są o tyle bez sensu, że wiele zależy od warunków, temperatury, wiatru, a nawet minimalnego nachylenia, które może nie być widoczne. Tutaj na filmie widać panoramiczny dach, gdyby nie wiózł tego dodatkowego ciężaru, to nawet lepiej by to zrobił. Przyspieszenie jest imponujące 🙂
komoornik Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia (edytowane) 2 godziny temu, maxox napisał(a): https://www.facebook.com/watch/?v=1687601372026669 Pytanie jeszcze czy to z one foot rollout czy nie, to robi sporą różnicę 😉 Np. wszystkie pomiary z takiego CarWow to 0-60mph i z one foot rollout, dlatego czasem takie fenomenalne wyniki. Edytowane 7 Sierpnia przez komoornik
maxox Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Tak, bez znaczenia jest dla mnie czy zrobi to w 4.3 czy w 4.6 - zgodnie z tym co podaje BMW. Mam na myśli, że ogólnie jest bardzo szybko
pwnsoon Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Ale to i tak wszystko jest na procedurze, w życiu codziennym + 0,5 sek
Zasłużeni forumowicze luk_byd Opublikowano 7 Sierpnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 7 Sierpnia (edytowane) To o 340d to prawda i ciezko sie z nia kłocić. Nie ma co się czepiać czy 4.3 czy 4.8. To nie wyścigówka, tylko wygodne daily. Najlepszy wybór, choć nie zawsze uzasadniony ekonomicznie. Edytowane 7 Sierpnia przez luk_byd
maxox Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Każde auto które ma procedurę podają z procedurą
tomy5 Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia Witam Odnośnie miksu LCI2/LCI W aplikacji MyBMW jest adnotacja że pojazd w dostawie a to widok z galerii. Pozdrawiam Tomek
JacekLZ Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia (edytowane) Bardzo ciekawe. A jaka jest data produkcji u Ciebie? Ciekawe, czy nasze auta są razem transportowane 😉 Edytowane 8 Sierpnia przez JacekLZ
Peka Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji. Tyle wiem od swojego handlowca.
andystrus Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.
JacekLZ Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia 8 godzin temu, Peka napisał(a): Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji. Tyle wiem od swojego handlowca. Od lipca ruszyło LCI2. 21 minut temu, andystrus napisał(a): Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI. chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka.
Peka Opublikowano 10 Sierpnia Opublikowano 10 Sierpnia W dniu 8.08.2024 o 22:48, JacekLZ napisał(a): Od lipca ruszyło LCI2. chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka. Mam datę produkcji 04.07 i handlowiec twierdzi, że to nadal LCI1. Mowa tutaj o sedanie z Mexyku.
JacekLZ Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Bo w lipcu szły podobno równolegle dwie linie LCI oraz LCI2. Moje auto też ma być LCI i też produkcja z lipca.
andystrus Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Widziałem performtexa na żywo. Zanim zamówicie to radziłbym to zobaczyć na żywo. Ja zmieniam na fotele skórzane niestety.
GrzegorzKo Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) 1 godzinę temu, andystrus napisał(a): Widziałem performtexa na żywo. Zanim zamówicie to radziłbym to zobaczyć na żywo. Ja zmieniam na fotele skórzane niestety. Wygląd performtexa Ci nie podszedł, czy może jakość/feeling materiału? Ja przy nim zostaje, ponieważ tylko ,,wegańskie" opcje wchodzą w grę. Ja ostatnio widziałem nowa eko skórę Vegnaza w G60. Szkoda, że nie zdecydowali się zastąpić nią sensateca... Edytowane 11 Sierpnia przez GrzegorzKo
andystrus Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) Z jakiegoś powodu nie nazywają tego alcantara. Nie wiem zupełnie inny materiał niż np w f30 hexagon/alcatara a ten materiał na siedzisku przypomina tapicerkę z hyundaia i30 które dostałem ostatnio jakoś auto zastępcze. Edytowane 11 Sierpnia przez andystrus
Cygi111 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia W dniu 8.08.2024 o 22:25, andystrus napisał(a): Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI. Witam Panowie, w przyszłym miesiącu zamierzam zamówić G20, debaty nad silnikiem trwają, ale zapewne będzie to M340i 😉 U dealera jeździłem 320d (miałem auto cały weekend, innej wersji silnikowej nie mieli w testówce), który miał fotele kryte alcantarą i ekoskórą po bokach (opisywane jako MPreformTex). Siedzenia twarde w cholerę, po kilku godzinach jazdy naprawdę czułem w zadku, moja żona także. Usłyszałem jednak, że w LCI2 będzie nowe pokrycie (testówka to była LCI1), więc wybrałem się do innego salonu, gdzie stało M440i z identycznymi fotelami jak w G20 LCI2. Powiem krótko - w porównaniu do alcantary w LCI1 - nowe fotele to REWELKA. Wydają się znacznie bardziej miękko obite. W LCI1 środek fotela to taka gruba twarda alcantara, boki i zagłówek ekoskóra (jeszcze twardsza i odgniatająca żebra). Teraz boki i zagłówek to alcantara, która jest w tym miejscu ok, a siedzisko i oparcie w środku jest z cieńszego i delikatniejszego materiału, który na żywo sprawia naprawdę przyzwoite wrażenie, dodatkowo jakby znacznie bardziej komfortowo podbitego. Z żoną posiedzieliśmy w aucie paręnaście minut i zgodnie stwierdziliśmy, że pod względem komfortu nowe fotele są lepsze bez porównania. Te z LCI1 były dla mnie tak niewygodne, że aż zastanawiałem się nad innym pokryciem, mimo że sensatec do mnie średnio trafia. Tak więc w razie wątpliwości - sprawdzajcie w czwórkach, które w nowych wersjach stoją już u dealerów, kiedy na G20 jeszcze trzeba poczekać. Mnie te fotele kupiły. Osobiście uważam także, że absolutnie wizualnie nie ma co się na nie skarżyć, a jeśli ktoś te fotele porównuje do hyundaia, to widać hyuandai ma świetne obicia foteli 😉 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się