Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Mnie to bardziej ciekawi ten miks LCI i LCI2, gdzie kolega pokazał auto z fotelami z LCI1 i kierownicą z LCI2. 

Ale dopuszczam też taką możliwość, że te dekodery obecnie wariują z wizualizacjami.
 

Nie wariują. Mój sprzedawca, na moją prośbę zorganizował właśnie taki miks, czyli fotele i felgi z LCI1, reszta z LCI2. Niemniej z automatu idzie LCI2, chyba, że ktoś jak ja chciał fotele i felgi z pierwotnego konfigu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przez AOS moge komuś wizualizacje tez przeslac na podstawie VIN - nawet mozna sobie zrobic jak by wygladalo gdyby sie cos zmienilo - kolor, wyposazenie, fotele, kola cokolwiek 🙂

Opublikowano

Po co kombinować skoro jest 340d, który załatwia wszystko, CO2 produkuje mniej od 340i i do SCT wjedzie jeszcze przez 20lat. Zasięg tysiąc, spalanie 7, 0-100 w 4.3

Opublikowano

Podczas przeglądu gotowych G20 2 lata temu też trafiłem na mix preLCI i LCI. Nowe lampy i tył plus state zegary w środku. Oczywiście auto nowe... ilość części nie była taka sama a wszystko musi się sprzedać. Może czasem są braki i trzeba łatać w okresie przejściowym... życie. Szkoda, że to się zdarza wpremium, ehhhh.

Opublikowano (edytowane)

gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
8 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów

dokładnie tak... na pewno dziwoląg. Długo to ogłoszenie wisiało na otomoto mimo dobrej ceny.

Opublikowano

Te rozważania o przyspieszeniu i licytowanie o pół czy ćwierć sekundy są o tyle bez sensu, że wiele zależy od warunków, temperatury, wiatru, a nawet minimalnego nachylenia, które może nie być widoczne.

Tutaj na filmie widać panoramiczny dach, gdyby nie wiózł tego dodatkowego ciężaru, to nawet lepiej by to zrobił. Przyspieszenie jest imponujące 🙂

Opublikowano

Tak, bez znaczenia jest dla mnie czy zrobi to w 4.3 czy w 4.6 - zgodnie z tym co podaje BMW. Mam na myśli, że ogólnie jest bardzo szybko

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To o 340d to prawda i ciezko sie z nia kłocić. Nie ma co się czepiać czy 4.3 czy 4.8.

To nie wyścigówka, tylko wygodne daily. Najlepszy wybór, choć nie zawsze uzasadniony ekonomicznie. 

Edytowane przez luk_byd
Opublikowano

WitamZrzutekranu2024-08-08o10_05_30.thumb.jpeg.16eefeda064e320cb9513a8fe81caf49.jpeg

Odnośnie miksu LCI2/LCI

W aplikacji MyBMW jest adnotacja że pojazd w dostawie a to widok z galerii.

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano (edytowane)

Bardzo ciekawe. A jaka jest data produkcji u Ciebie? Ciekawe, czy nasze auta są razem transportowane 😉 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji.
Tyle wiem od swojego handlowca.

Opublikowano

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

Opublikowano
8 godzin temu, Peka napisał(a):

Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji.
Tyle wiem od swojego handlowca.

Od lipca ruszyło LCI2.

 

21 minut temu, andystrus napisał(a):

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka.

Opublikowano
W dniu 8.08.2024 o 22:48, JacekLZ napisał(a):

Od lipca ruszyło LCI2.

 

chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka.

Mam datę produkcji 04.07 i handlowiec twierdzi, że to nadal LCI1. Mowa tutaj o sedanie z Mexyku.

Opublikowano

Widziałem performtexa na żywo. Zanim zamówicie to radziłbym to zobaczyć na żywo. Ja zmieniam na fotele skórzane niestety. 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, andystrus napisał(a):

Widziałem performtexa na żywo. Zanim zamówicie to radziłbym to zobaczyć na żywo. Ja zmieniam na fotele skórzane niestety. 

Wygląd performtexa Ci nie podszedł, czy może jakość/feeling materiału? Ja przy nim zostaje, ponieważ tylko ,,wegańskie" opcje wchodzą w grę. Ja ostatnio widziałem nowa eko skórę Vegnaza w G60. Szkoda, że nie zdecydowali się zastąpić nią sensateca...

 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano (edytowane)

Z jakiegoś powodu nie nazywają tego alcantara. Nie wiem zupełnie inny materiał niż np w f30 hexagon/alcatara a ten materiał na siedzisku przypomina tapicerkę z hyundaia i30 które dostałem ostatnio jakoś auto zastępcze. 

Edytowane przez andystrus
Opublikowano
W dniu 8.08.2024 o 22:25, andystrus napisał(a):

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

Witam Panowie, w przyszłym miesiącu zamierzam zamówić G20, debaty nad silnikiem trwają, ale zapewne będzie to M340i 😉 U dealera jeździłem 320d (miałem auto cały weekend, innej wersji silnikowej nie mieli w testówce), który miał fotele kryte alcantarą i ekoskórą po bokach (opisywane jako MPreformTex). Siedzenia twarde w cholerę, po kilku godzinach jazdy naprawdę czułem w zadku, moja żona także. Usłyszałem jednak, że w LCI2 będzie nowe pokrycie (testówka to była LCI1), więc wybrałem się do innego salonu, gdzie stało M440i z identycznymi fotelami jak w G20 LCI2. Powiem krótko - w porównaniu do alcantary w LCI1 - nowe fotele to REWELKA. Wydają się znacznie bardziej miękko obite. W LCI1 środek fotela to taka gruba twarda alcantara, boki i zagłówek ekoskóra (jeszcze twardsza i odgniatająca żebra). Teraz boki i zagłówek to alcantara, która jest w tym miejscu ok, a siedzisko i oparcie w środku jest z cieńszego i delikatniejszego materiału, który na żywo sprawia naprawdę przyzwoite wrażenie, dodatkowo jakby znacznie bardziej komfortowo podbitego. Z żoną posiedzieliśmy w aucie paręnaście minut i zgodnie stwierdziliśmy, że pod względem komfortu nowe fotele są lepsze bez porównania. Te z LCI1 były dla mnie tak niewygodne, że aż zastanawiałem się nad innym pokryciem, mimo że sensatec do mnie średnio trafia. Tak więc w razie wątpliwości - sprawdzajcie w czwórkach, które w nowych wersjach stoją już u dealerów, kiedy na G20 jeszcze trzeba poczekać. Mnie te fotele kupiły. Osobiście uważam także, że absolutnie wizualnie nie ma co się na nie skarżyć, a jeśli ktoś te fotele porównuje do hyundaia, to widać hyuandai ma świetne obicia foteli 😉 

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.