Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jakby teraz wjechała Kia ze Stingerem.... Dodatkowo z brązowym środkiem.... Było by ciekawie.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Damian_Ptlk napisał(a):

Panowie macie jakie info od swoich doradcow co w przypadku jezeli zamowiliscie elementy osobno o teraz wystepuje w pakiecie a polowy rzeczy z pakietu nie chcecie?Co wtedy? Jakie rozwiazanie? Wyzszy rabat bazowy ktory niweluje roznice? Koniecznosc placenia za cos czego nie chce albo wypad? Jezeli nie chcesz pakietu rezygnuj z pojedynczych części? Mozliwosc montazu tych elementow na serwisie(np klapa elektryczna) w cenie z zamowienia sprzed LCI2? Chodzi mi o to jakie propozycje dostajecie (bo musze sie jakos przygotowac na batalie z moim doradca) czy moze poprostu akceptujecie fakt ze trzeba zabulic za cos czego nie chcecie.....Bede wdzieczny za info

Masz napisane wszystko w OWU do zamówienia, ale żeby oszczędzić Ci czasu - u mnie jest to skonstruowane tak, że w granicy 3% ceny jestem zobowiązany do dopłaty. Jeżeli dopłata wyniesie powyżej 3% to mogę odstąpić od umowy.

Zatem: zależy jaka jest dopłata. Jeżeli kilkanaście tysięcy to najpewniej płacisz albo rezygnujesz. Na pewno nikt Ci nie da rabatu na te dodatkowe elementy (oznaczałoby to, że miałbyś dostać elementy wyposażenia w prezencie). Na pewno nie zrobią indywidualnie dla Ciebie możliwości dobierania pojedynczych elementów z pakietów, bo w takim wypadku gdyby mieli dziesiątki tysięcy takich indywiduali z całego świata obsługiwać to koszty i zaangażowanie czasowe byłyby niewspółmierne do zysków. KOnfigurator dealera nie ma takich opcji z tego co mi wiadomo.

Retrofitu też Ci na pewno nikt nie sprezentuje. 

Zakładam, że może dostaniesz dodatkowe 2-3% rabatu na zachętę i albo bierzesz albo cześć.   

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
6 godzin temu, Damian_Ptlk napisał(a):

Panowie macie jakie info od swoich doradcow co w przypadku jezeli zamowiliscie elementy osobno o teraz wystepuje w pakiecie a polowy rzeczy z pakietu nie chcecie?Co wtedy? Jakie rozwiazanie? Wyzszy rabat bazowy ktory niweluje roznice? Koniecznosc placenia za cos czego nie chce albo wypad? Jezeli nie chcesz pakietu rezygnuj z pojedynczych części? Mozliwosc montazu tych elementow na serwisie(np klapa elektryczna) w cenie z zamowienia sprzed LCI2? Chodzi mi o to jakie propozycje dostajecie (bo musze sie jakos przygotowac na batalie z moim doradca) czy moze poprostu akceptujecie fakt ze trzeba zabulic za cos czego nie chcecie.....Bede wdzieczny za info

u mnie zamówienie z początku marca, pod koniec kwietnia dostałem info że będzie produkcja po faceliftingu i doszedł tylko obowiązkowy esim (za który oczywiście muszę dopłacić), teraz dostałem info że produkcja jest właśnie w tym tygodniu i poza esim nie zmieniło się nic w specyfikacji (a mam np. pakiet comfort bez ładowarki indukcyjnej, nie mam pakietu innowacji a mam kamery 360...) także namieszali mi już tak, że nie wiem co ostatecznie dostanę 🤷‍♂️

Opublikowano
2 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Masz napisane wszystko w OWU do zamówienia, ale żeby oszczędzić Ci czasu - u mnie jest to skonstruowane tak, że w granicy 3% ceny jestem zobowiązany do dopłaty. Jeżeli dopłata wyniesie powyżej 3% to mogę odstąpić od umowy.

Ja nie mam takiej klauzuli w OWU, ponieważ u mnie cena jest ostateczna za wyjątkiem wprowadzenia zmian przez importera. W związku z tym w przypadku  jakiejkolwiek zmiany ceny mam prawo do zerwania umowy w ciągu 14 dni od przedstawienia nowej oferty przez dealera.  W moim przypadku niekompatibilność zamówienia jest na poziomie tapicerki i felg. Też jestem ciekawy rozwiązania jakie zaproponuje salon. 

Opublikowano
1 godzinę temu, cheyou napisał(a):

u mnie zamówienie z początku marca, pod koniec kwietnia dostałem info że będzie produkcja po faceliftingu i doszedł tylko obowiązkowy esim (za który oczywiście muszę dopłacić), teraz dostałem info że produkcja jest właśnie w tym tygodniu i poza esim nie zmieniło się nic w specyfikacji (a mam np. pakiet comfort bez ładowarki indukcyjnej, nie mam pakietu innowacji a mam kamery 360...) także namieszali mi już tak, że nie wiem co ostatecznie dostanę 🤷‍♂️

Dziwne. U mnie zamówienie z końca marca i ma być LCI1 produkowany w pierwszej połowie lipca w takiej konfiguracji jaka była poza tym, że faktycznie doszedł esim, ale dealer powiedział, że kosztowo biorą to na siebie. 

Godzinę temu, Kamil199 napisał(a):

Ja nie mam takiej klauzuli w OWU, ponieważ u mnie cena jest ostateczna za wyjątkiem wprowadzenia zmian przez importera. W związku z tym w przypadku  jakiejkolwiek zmiany ceny mam prawo do zerwania umowy w ciągu 14 dni od przedstawienia nowej oferty przez dealera.  W moim przypadku niekompatibilność zamówienia jest na poziomie tapicerki i felg. Też jestem ciekawy rozwiązania jakie zaproponuje salon. 

Ok, widocznie dealerzy stosują różne OWU. 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, Kamil199 napisał(a):

Ja nie mam takiej klauzuli w OWU, ponieważ u mnie cena jest ostateczna za wyjątkiem wprowadzenia zmian przez importera. W związku z tym w przypadku  jakiejkolwiek zmiany ceny mam prawo do zerwania umowy w ciągu 14 dni od przedstawienia nowej oferty przez dealera.  W moim przypadku niekompatibilność zamówienia jest na poziomie tapicerki i felg. Też jestem ciekawy rozwiązania jakie zaproponuje salon. 

U mnie tak samo w przypadku zmiany ceny (o jakąkolwiek wartość) mogę odstąpić od umowy wraz z zwrotem zaliczki w pełnej kwocie, przy czym cena nie może wzrosnąć ogólnie o więcej niż 5% jeśli zdecyduje się nie odstępować. Miałem wcześniej gwarancje niezmienności ceny, ale po aktualizacji zamówienia z konfiguracją w dół ją utraciłem (wywaliłem ten pakiet comfort + ekoskóre). Aktualizowali przecież teraz wraz z premierą LCI2 cennik, zakładam że nie wzrośnie cena w przeciągu najbliższych kilku miesięcy jeśli coś się nie wydarzy losowego na świecie. Natomiast wtedy zawsze się mogę wycofać i poszukać czegoś innego. 

U mnie OWU jest bardzo ciekawy zapis, że nie mogę cedować umowy (to oczywiste) ale po zakupie muszę minimum być w posiadania samochodu 4 miesiące oraz zrobić min. 4000km aby móc sprzedać samochód w przypadku złamania są bardzo wysokie kary. To są akurat fajne zapisy bo chronią przed spekulacjami na zamówienia, a dla nas oznacza to przede wszystkim krótsze kolejki. Wasze salony też tak mają?

A tu przykład kogoś kto kupował w moim salonie i sprzedaje z przebiegiem 4000km:D Patrząc na cenę to chyba na stracie. 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i4-stan-nowy-pierwszy-wlasciciel-fv23-ID6G7Bw7.html

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Ja z kolei dopialem swego- roznica w cenia ca 15 TPLN glownie z powodu pakietow ktore wymusily dobrane przeze mnie opcje. Sprzedawca wzial temat na klate i potwierdzil niezmiennosc ceny. Do produkcji LCI2 slot w sierpniu. Dodatkowo z powodu zamieszania i nerwow otrzymalem spoiler m performance za free jako rekompensata. Tak więc dali rade:) ale postawilem sprawe na ostrzu noza ze nie zaplace zlotowki wiecej i wycofuje zamowienie i ide po c klase(jeszcze dodalem troche od siebie o tym co sadze nt calej sytuacji....).W OWS nie mialem wzmianki o tolerancji 3% w stosunku do zmiany ceny.

Opublikowano
12 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

U mnie tak samo w przypadku zmiany ceny (o jakąkolwiek wartość) mogę odstąpić od umowy wraz z zwrotem zaliczki w pełnej kwocie, przy czym cena nie może wzrosnąć ogólnie o więcej niż 5% jeśli zdecyduje się nie odstępować. Miałem wcześniej gwarancje niezmienności ceny, ale po aktualizacji zamówienia z konfiguracją w dół ją utraciłem (wywaliłem ten pakiet comfort + ekoskóre). Aktualizowali przecież teraz wraz z premierą LCI2 cennik, zakładam że nie wzrośnie cena w przeciągu najbliższych kilku miesięcy jeśli coś się nie wydarzy losowego na świecie. Natomiast wtedy zawsze się mogę wycofać i poszukać czegoś innego. 

To ciekawe. No jasne, zawsze są jakieś alternatywy. W moim przypadku dostałem informację zwrotną od dealera, że dopłata będzie tylko za tapicerkę z uwzględnieniem wynegocjowanego rabatu i ma być LCI2 ze slotem na lipcową produkcję.

12 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

U mnie OWU jest bardzo ciekawy zapis, że nie mogę cedować umowy (to oczywiste) ale po zakupie muszę minimum być w posiadania samochodu 4 miesiące oraz zrobić min. 4000km aby móc sprzedać samochód w przypadku złamania są bardzo wysokie kary. To są akurat fajne zapisy bo chronią przed spekulacjami na zamówienia, a dla nas oznacza to przede wszystkim krótsze kolejki. Wasze salony też tak mają?

A tu przykład kogoś kto kupował w moim salonie i sprzedaje z przebiegiem 4000km:D Patrząc na cenę to chyba na stracie. 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i4-stan-nowy-pierwszy-wlasciciel-fv23-ID6G7Bw7.html

Nie mam takiej klauzuli też u siebie. 

Opublikowano
17 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

U mnie tak samo w przypadku zmiany ceny (o jakąkolwiek wartość) mogę odstąpić od umowy wraz z zwrotem zaliczki w pełnej kwocie, przy czym cena nie może wzrosnąć ogólnie o więcej niż 5% jeśli zdecyduje się nie odstępować. Miałem wcześniej gwarancje niezmienności ceny, ale po aktualizacji zamówienia z konfiguracją w dół ją utraciłem (wywaliłem ten pakiet comfort + ekoskóre). Aktualizowali przecież teraz wraz z premierą LCI2 cennik, zakładam że nie wzrośnie cena w przeciągu najbliższych kilku miesięcy jeśli coś się nie wydarzy losowego na świecie. Natomiast wtedy zawsze się mogę wycofać i poszukać czegoś innego. 

U mnie OWU jest bardzo ciekawy zapis, że nie mogę cedować umowy (to oczywiste) ale po zakupie muszę minimum być w posiadania samochodu 4 miesiące oraz zrobić min. 4000km aby móc sprzedać samochód w przypadku złamania są bardzo wysokie kary. To są akurat fajne zapisy bo chronią przed spekulacjami na zamówienia, a dla nas oznacza to przede wszystkim krótsze kolejki. Wasze salony też tak mają?

A tu przykład kogoś kto kupował w moim salonie i sprzedaje z przebiegiem 4000km:D Patrząc na cenę to chyba na stracie. 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i4-stan-nowy-pierwszy-wlasciciel-fv23-ID6G7Bw7.html

A nie kupujesz przypadkiem z rabatem flotowym? Chyba tylko w takich przypadkach dealerzy stosują podobny zapis

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Marco120i napisał(a):

A nie kupujesz przypadkiem z rabatem flotowym? Chyba tylko w takich przypadkach dealerzy stosują podobny zapis

Nie mam floty samochodowej, być może mnie podczepili natomiast wartości rabatów podobne jak w innych salonach. Dealera wybrałem ze względu na lokalizacje + kompetentego handlowca. Udało się samochód z tego co wiem nabyć w czasie trwania promocji business edition. Dodatkowo fartem mam ten slot sierpniowy, a na touringa się czeka 12 miesięcy, bo w pierwszej wersji umowy miałem 1 lipca 2025 termin realizacji a teraz już 2024 (ktoś chyba zrezygnował).

Zgodziłem się na takie zapisy, bo sprzedawać samochodu nie będę. Moim zdaniem zapis uczciwy z tego co wiem to podobne zapisy byly np. na luksusowe zegarki aby ludzie się nie bawili w spekulacje. Jednak dla osób które coś chcą nabyć aby używać jest wtedy łatwiejszy dostęp do produktu. 

Trochę szkoda tej gwarancji niezmiennosci ceny ale jednak dostęp komfrotwy oraz ekoskora nie dla mnie. Od 2025r. wchodzi też ta dyrektywa Caffe więc kupując w tym roku załapie się na niższe ceny, mają bardzo producentom samochodów podskoczyć opłaty od emisji ponad normatywnej na CO2/km. Ciekawy jestem czy R6 przetrwa faktycznie jeszcze dwa lata zobaczymy bo może po wyborach się wszystko rozluźni z zielonym ładem patrząc po sondażach. Mercedes zapowiedział że w CLE będzie V8 po fatalnych wynikach sprzedaży C63! 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

A jaką tapicerkę w końcu wybrałeś?

Ja uznałem, że mi się ta materiałowa podoba i jeżeli zmienię zamówienie to wezmę tę bazową opcję.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

A jaką tapicerkę w końcu wybrałeś?

Ja uznałem, że mi się ta materiałowa podoba i jeżeli zmienię zamówienie to wezmę tę bazową opcję.

Wybrałem materiałowa. Na podstawie zdjęć/filmów, które widziałem nie wygląda ona źle. 

Co do eko-skóry to traci sie wtedy możliwość regulacji szerokości (pompowania boczków) + są różne opinie na jej temat pod względem trwałości.

Skóra naturalna też wygląda fajnie, natomiast jednak postawiłem na ,,wegetariańska" wersję. Jak ktoś chce to na pewno dobry wybór.

Argumentacja: Materiałowa tapicerka ma duży plusów. Na pewno będzie mieć lepsza wentylacje niz skóra i ekosķóra. Po odpowiednim zaimpregnowaniu będzie moim zdaniem łatwiejsza w utrzymaniu. Jest odporna na odbarwienia z jeansów. Jest to materiał dużo bardziej elastyczny niz skóra, więc nie będzie się marszczył. Natomiast skóra daje jednak wrażenie takiego luksusu pytanie czy w 340i jest to wymagane, co by nie mówić jest to samochód usportowiony a nie seria 7.

Natomiast gdybym miał jeszcze jakieś opcje dodawać to zapewne ogrzewanie postojowe/harman kardon by wleciało przed skóra:) Jednak ze względu na limity to mi szkoda a nie są dla mnie to opcje must have. No i wrzuciłbym lędźwia jako pojedyncza opcje 😄

Z opcji mam: szyby klejone, adpatycjne światła, szary scyscraper, adaptacyjny zawias, pakiet innowacji oraz systemy professional, chłodnica shadowline + wszystkie dodatki co są w bazie względem słabszych wersji silnikowych. Z pakietów to repair 4 lata.

Felgi mam podstawowe. Zostawiam na zimę z 18 rf. Na lato kupie czarne jet black 19 bez run flat. Nie chciałbym jeździć na 19 z run flat.

Trzeba pamiętać że drugi komplet kół kupując osobno felgi oraz opony uda się wrzucić jednorazowo amortyzując jako eksplautacje. Dodając teraz jako wyposażenie dużo mniej się odliczy więc branie 19 bez sensu moim zdaniem. I tak kupiecie drugi komplet kol bo nie ma na 19 mieszane sensownych zimówek z homologacja BMW;) 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Skóra to jedna z rzeczy, których nie chce. Nawet z doplatą w moją stronę. Zimą lodowata, latem gorąca, plus po kilku latach wygląda na sfatygowaną. No chyba że ktoś ma czas robić jej detailing, super konserwację itp, ale i tak się zagniata, marszczy i fatyguje. A plastikowa skóra to już w ogóle. Porządna materiałowa tapicerka uprana po 10latach i 200 tys jest prawie jak nowa. To moje zdanie, ale ja jestem specyficzny- dla mnie m340i jeździ tak sobie w stosunku do mocy. Jest szybkie tylko przy butowaniu. Na co dzień jest dziwne. Nawet w nowym X2m35i nie miałem takiego wrażenia. A wszyscy się m340i zachwycają

Opublikowano
1 godzinę temu, GrzegorzKo napisał(a):

Trzeba pamiętać że drugi komplet kół kupując osobno felgi oraz opony uda się wrzucić jednorazowo amortyzując jako eksplautacje. Dodając teraz jako wyposażenie dużo mniej się odliczy więc branie 19 bez sensu moim zdaniem. I tak kupiecie drugi komplet kol bo nie ma na 19 mieszane sensownych zimówek z homologacja BMW;) 

Uwzględniając M340i Touring'a tak, ale w przypadku sedana i pakietu M technology nie da się wybrać 18" ani 19" z RF. Nie zamierzam kupować 18", ani jeździć na homologacji BMW na indeksie H. Prawdopobnie kupie zimówki w jednym rozmiarze na 19".

Opublikowano

Panowie, wyższa wersja navi z pakietu innowacji od standardowej różni się tylko wielkoscią ekranu? Tzn obraz wypełnia całe dostępne pole, a bez tego tzn w standardowym navi tworzą się czarne ramki? I kamery 360 dają niby co? Lepsze parkowanie? Czy więcej funkcji samo parkowania?

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Kamil199 napisał(a):

Uwzględniając M340i Touring'a tak, ale w przypadku sedana i pakietu M technology nie da się wybrać 18" ani 19" z RF. Nie zamierzam kupować 18", ani jeździć na homologacji BMW na indeksie H. Prawdopobnie kupie zimówki w jednym rozmiarze na 19".

Faktycznie jest tak opcja.

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Faktycznie jest tak opcja, natomiast z tego co czytałem możesz stracić gwarancję przy ewentualnych problemach z zawieszeniem (a nagrywają podobno wszelkie przeglądy/wymiany oleju więc ciekawe czy sprawdzają opony). Czy się nie obawiasz tego? 

Mogą się do tego dowalić. Muszę się dowiedzieć czy jest mniejsze w przypadku jednego rozmiaru czy różnego. Na 99% ja będę brał Michelin Pilot Alpin 5 z indeksem W i innej opony w tym samochodzie na zimę raczej nie widze. Na pewno będę się trzymał specyfikacji zgodnie z danymi w instrukcji.  18" homologowana to też indeks V, więc dla mnie też nie jest rozwiązaniem. Nie wiem jakie też są do końca zapisy gwarancyjne, ale jeżeli to tylko "zalecenie" to na 100% mam zamiar to olać. Zawsze pozostaje droga sądowa.

Edytowane przez Kamil199
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Kamil199 napisał(a):

Mogą się do tego dowalić. Muszę się dowiedzieć czy jest mniejsze w przypadku jednego rozmiaru czy różnego. Na 99% ja będę brał Michelin Pilot Alpin 5 z indeksem W i innej opony w tym samochodzie na zimę raczej nie widze. Na pewno będę się trzymał specyfikacji zgodnie z danymi w instrukcji.  18" homologowana to też indeks V, więc dla mnie też nie jest rozwiązaniem. Nie wiem jakie też są do końca zapisy gwarancyjne, ale jeżeli to tylko "zalecenie" to na 100% mam zamiar to olać. Zawsze pozostaje droga sądowa.

Chciałem założyć sobie wideo rejestrator który nie jest produktem BMW przez ASO. Rozmawiałem z gościem z działu akcesoriów oraz serwisu BMW na ten temat. Oni nie zamontują mi tego wideo rejestratora, chyba że chce BMW cam za 3k, który ma słabą jakość to nie ma problemu. Właśnie wspominał mi o też tych kołach, felgę mogę mieć jaką chce ważna aby była sprawna nie musi być BMW OE natomiast opona musi być homologowana. Mówił że to sprawdzają na przeglądach tak samo ,,niby'' komputer zapisuje gdybym się chciał wpiąć tym rejestratorem na bezpieczniki. Bardzo duży minus dla BMW w ASO Audi mi montowali co chciałem, tylko kilka stówek trzeba było zapłacić za montaż (sam bym to zamontował w 2h). Potem pieczątka w książeczce: zamontowano w ASO i spokój. Ja akurat nie planuje jeździć szybciej niż 240km/h zimą (chyba że na narty przez Niemcy 😛) więc nie będę nic kombinował. Kupię zapewne Pirelli Sottozero 3 mieszane. Jesienią odbiorę samochód pewnie pojeżdżę do wymiany na tych Bridgestonach Turanza, ma ktoś jakieś opinie na temat tych opon? Jak będę zmieniać felgi na 19 to wjadą piloty 4.

Z tego co widzę są np. takie Vredestein Wintrac Pro z indeksem Y, ciekawa opona.

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Pirelli to nie są dobre opony.

Ja po moich doświadczeniach z letnimi perełkami w poprzednim aucie hmm nie ufam. Na obecnym też nie do końca mnie przekonują.

Bridgestone spisują się lepiej. Subiektywnie oceniając.

Opublikowano
W dniu 8.06.2024 o 00:33, GDX4 napisał(a):

Bridgestone spisują się lepiej. Subiektywnie oceniając.

Ja się z kolegą muszę zgodzić. Sotto Zero 3 nie ma przyczepności żadnej. Na suchym/mokrym, czy ciepłym (bliżej późnej jesieni, albo wczesnej wiosny), albo zimnym (na błocie pośniegowym to tragedia, na śniegu wcale nie lepiej), może jedynie na wodzie jakoś sobie radzą. Letnie Bridgestone'y z napędem Quattro na lodzie się mniej ślizgały niż RWD z tymi Pirelli 🙂

Opublikowano

A ja w zimie jeżdżę na homologowanych Pirelli Sottozero mieszanych zarówno w G20 jak i w G30 i złego słowa nie powiem, jeździ się zwyczajnie dobrze. A przerabiałem w G30 i F10 Dunlopy, Michały i nie widziałem znaczącej różnicy.

 

 

Opublikowano
W dniu 7.06.2024 o 11:46, maxox napisał(a):

Skóra to jedna z rzeczy, których nie chce. Nawet z doplatą w moją stronę. Zimą lodowata, latem gorąca, plus po kilku latach wygląda na sfatygowaną. No chyba że ktoś ma czas robić jej detailing, super konserwację itp, ale i tak się zagniata, marszczy i fatyguje. A plastikowa skóra to już w ogóle. Porządna materiałowa tapicerka uprana po 10latach i 200 tys jest prawie jak nowa. To moje zdanie, ale ja jestem specyficzny- dla mnie m340i jeździ tak sobie w stosunku do mocy. Jest szybkie tylko przy butowaniu. Na co dzień jest dziwne. Nawet w nowym X2m35i nie miałem takiego wrażenia. A wszyscy się m340i zachwycają

No powiedziałbym, że faktycznie jesteś jakiś specyficzny albo miałeś jakąś specyficzną M340i, bo normalnie jeździ fenomenalnie, momentu na co dzień jej nie brakuje. Ale widzę w opisie, że masz M340d - i to tłumaczy Twoje rozczarowanie benzyną - no cóż, taka jest specyfika silnika benzynowego - trochę trzeba się przestawić. Za to jak zacznie wchodzić na obroty, to jest pięknie. 🙂

Co do skóry - absolutnie nie zgadzam się z Tobą, to o czym piszesz to są stereotypy, a co do samego utrzymania tapicerki w czystości - to skóra bije na głowę każdą tapicerkę szmacianą - wystarczy minimum wysiłku, żeby skóra po latach wyglądała jak nowa - ale rozumiem, każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Czepiam się twojej wypowiedź tylko dlatego, żeby postronne osoby, które nie mają wyrobionego swojego zdania w ciemno nie zrezygnowały z tapicerki skórzanej. Ja nie kupiłbym auta dzisiaj bez skóry, chyba, że jakieś połączenie z alcantarą...

  • Lubię to 4
Opublikowano
Godzinę temu, Mandus napisał(a):

No powiedziałbym, że faktycznie jesteś jakiś specyficzny albo miałeś jakąś specyficzną M340i, bo normalnie jeździ fenomenalnie, momentu na co dzień jej nie brakuje. Ale widzę w opisie, że masz M340d - i to tłumaczy Twoje rozczarowanie benzyną - no cóż, taka jest specyfika silnika benzynowego - trochę trzeba się przestawić. Za to jak zacznie wchodzić na obroty, to jest pięknie. 🙂

Co do skóry - absolutnie nie zgadzam się z Tobą, to o czym piszesz to są stereotypy, a co do samego utrzymania tapicerki w czystości - to skóra bije na głowę każdą tapicerkę szmacianą - wystarczy minimum wysiłku, żeby skóra po latach wyglądała jak nowa - ale rozumiem, każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Czepiam się twojej wypowiedź tylko dlatego, żeby postronne osoby, które nie mają wyrobionego swojego zdania w ciemno nie zrezygnowały z tapicerki skórzanej. Ja nie kupiłbym auta dzisiaj bez skóry, chyba, że jakieś połączenie z alcantarą...

co do skóry masz rację  i obojętnie czy prawdziwa z krowy czy syntetyczne ale pod jednym warunkiem nie jasna , która prędzej czy później będzie upier....a 🙂 , ciemna zresztą też ale przynajmniej nie widać 😁

Opublikowano

Mam pytanie czy ktoś przerabiał temat utrzymania ceny? W umowie mam informacje że cena się może zmienić: 1. Zmiana kosztów produkcji 2. Zmiana kosztów transportu (fabryka w Niemczech) 3. Zmiana podatków (to oczywiste). Jeśli samochód już trafi na linię produkcyjną czy może się po tym fakcie zmienić cena? Mam podpisane zamówienie po cenach z konfiguratora LCI2. Slot mam sierpniowy, należy to intepretować że: samochód się wyprodukuje w sierpniu czy zacznie się produkować w sierpniu? Na jaki czas się nastawić jeśli chodzi o transport z Niemiec do salonu po wyprodukowaniu? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.