Skocz do zawartości

G20 LCI2 2025


MarekRi

Rekomendowane odpowiedzi

Macie może jakieś info od doradcow ktorzy Wam ozenili auta?Utrzymaja cene?Kiedy dostawa?Lci czy lci2? Ja temat zarzucilem tydzien temu do doradcy, napisalem - jak sie ma to do zmian(inna tapicerka, pakiety- mialem oddzielnie ladowarke+ambiente-teraz z konfigu wychodzi pakiet) i ciiiiszaaaa. Auto zamowione 13.03 do dzis nie znam nawet daty produkcji-czy ktos moze cos doradzic jak mam rozmawiac z sprzedawca? Czy to normalne ze po 3 miesiacach nie znam nawet daty produkcji auta? Ostatnio slyszalem ze administracja zamawia i taki proces i ze nic nie wiadomo 🤣-bajka na dobranoc czy rzeczywiscie tak jest? Jest to moje 4 auto z salonu i takich kabaretów jak w BMW nie przerabialem. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie...

Edytowane przez Damian_Ptlk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Damian_Ptlk napisał(a):

macie jakie info od doradcow ktorzy Wam ozenili auta?Utrzymaja cene?Kiedy dostawa?Lci czy lci2? Ja temat zarzucilem tydzien temu do doradcy, napisalem z jak sie ma to do zmian(inna tapicerka, pakiety- mialem oddzielnie ladowarke+ambiente-teraz z konfigu wychodzi pakiet i ciiiiszaaaa. Auto zamowione 13.03 do dzis nie znam nawet daty produkcji-czy ktos moze cos doradzic jak mam rozmawiac z sprzedawca? Czy to normalne ze po 3 miesiacach nie znam nawet daty produkcji auta? Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie...

Ja zamówiłem w zeszłym tygodniu na warunkach i cenniku LCI2. Udało się podczepić tak, że jest slot sierpniowy (handlowiec załatwił) produkcja w Niemczech, odbiór październik/listopad zapewne ale na pewno jeszcze w tym roku. Mam gwarancje niezmienności ceny. Normalnie trzeba czekać na touringa aktualnie 12 miesięcy 😮 

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, komoornik napisał(a):

CanLock jest montowany bezinwazyjnie.

Kombinacja to jedna z opcji, oprócz tego masz aplikację albo brelok.

Jest możliwość zabezpieczenia aby nie otworzyli tego samochodu? Bo się boje kradzieży inwentarzu... 

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Ja zamówiłem w zeszłym tygodniu na warunkach i cenniku LCI2. Udało się podczepić tak, że jest slot sierpniowy (handlowiec załatwił) produkcja w Niemczech, odbiór październik/listopad zapewne ale na pewno jeszcze w tym roku. Mam gwarancje niezmienności ceny. Normalnie trzeba czekać na touringa aktualnie 12 miesięcy 😮 

Zamawiałem ostatniego dnia lutego, do odbioru ma być w sierpniu, na pewno LCI2. Cenę mam zagwarantowaną (dostałem kolejne potwierdzenie od handlowca), ale nie był w stanie wyjaśnić, czy spakietowane opcje "wymuszą" dobranie innych opcji wyposażenia (pierwotnie miałem full asystentów, ale bez HUD'a, a teraz to jest w pakiecie). Pewnie tak...

Więc zagwarantowaną cenę rozumiem na zasadzie, że bierzemy kwotę bazową LCI1 312.500, dodajemy opcje, które teraz są w bazie (przyciemniane szyby, podgrzewane fotele i e-SIM) i resztę opcji. Wtedy ma to sens i jest uczciwe. Bo podwyżka bazy o 15.000,00 wg moich wyliczeń to podwyżka o 9.000,00, reszta w dodanych opcjach do bazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Damian_Ptlk napisał(a):

Macie może jakieś info od doradcow ktorzy Wam ozenili auta?Utrzymaja cene?Kiedy dostawa?Lci czy lci2? Ja temat zarzucilem tydzien temu do doradcy, napisalem - jak sie ma to do zmian(inna tapicerka, pakiety- mialem oddzielnie ladowarke+ambiente-teraz z konfigu wychodzi pakiet) i ciiiiszaaaa. Auto zamowione 13.03 do dzis nie znam nawet daty produkcji-czy ktos moze cos doradzic jak mam rozmawiac z sprzedawca? Czy to normalne ze po 3 miesiacach nie znam nawet daty produkcji auta? Ostatnio slyszalem ze administracja zamawia i taki proces i ze nic nie wiadomo 🤣-bajka na dobranoc czy rzeczywiscie tak jest? Jest to moje 4 auto z salonu i takich kabaretów jak w BMW nie przerabialem. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie...

Jestem w podobnej sytuacji tylko auto zamówione miesiąc wcześniej w porównaniu do twojego. Ja po 4 miesiącach nie znam daty produkcji auta. Dzisiaj dzwoniłem i wg. informacji przekazanych przez sprzedawcą czekają aż centrala przerzuci moje zamówienie na LCI2 i wtedy wyznaczą slot produkcyjny. Ma być utrzymanie ceny i rabatu. Z tego co wiem nie będzie możliwości produkcji ze starą tapicerką i starym wzorem felg z czarnym kolorem. Dla mnie ta nowa materiałowa tapicerka jest nieakceptowalna z kilku przyczyn. Będę chciał zamiast sensatec/alcantara wziąć Vernasca czarną z przeszyciami niebieskimi. Co do innych zmian w konfiguracji to jeszcze nie mam konkretnych informacji. Ale też tutaj podsumuję tą całą sytuację jak kabaret. Tym bardziej, że dało się w przypadku sedana załatwić slot produkcyjny na LCI na czerwiec jeszcze w maju.

Edytowane przez Kamil199
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Rozumiem Cię chodzi Ci 150k leasing + 150k wykup? G

Tak, bo niejasno się wyraziłem. Limit to oczywiście 150k, ale możesz go poniekąd dwa razy wykorzystać, dlatego piszę o 300k. 

droższe auto = proporcjonalnie mniejsza korzyść podatkowa.

 

10 godzin temu, maxox napisał(a):

Dla mnie to 340i nie bardzo jedzie dopóki się go nie depta. Wtedy oczywiście jedzie. Nawet liczyłem że zadzwonią z salonu i powiedzą, jechał Pan na zaciągniętym ręcznym, ale nie zadzwonili 🙂

Elektryczna klapa to przecież standard.

Muszę mieć ledźwie i gigantyczne mnie wkurza że ktoś mnie zmusza do dostępu komfortowego i indukcji których nie chce i nie potrzebuje. Podobnie z blisem i ruchem poprzecznym - chce i potrzebuje, ale żeby mieć muszę kupić rzeczy których nie chce i nie potrzebuje.

No własnie skyscraper...mam Brooklyn na czarnej 19tce i cały czas się zastanawiam czy nie zmienić na skyscraper, w sedanie bym zostawił na pewno Brooklyn, ale w touringu mam wątpliwości 

Elektryczna klapa w sedanie nie jest standardem - ja biorę sedana. Fajny gadżet, choć przeżyję bez niego. 

Natomiast co do tych systemów, to też jestem zażenowany, że dla drobnej opcji musisz kupić cały pakiet. Taki sposób wymyślili - niby ceny nominalnie nie wzrosły, więc uznali, że sprzedadzą klientowi więcej. 

 

A z tymi datami produkcji to macie jakąś dziwną sytuację. Moje auto zamówione pod koniec marca na 95% będzie wyprodukowane w LCI1. Podobno w lipcu jeszcze mają iść równolegle produkcja LCI 1 i LCI 2. Mój sprzedawca mówi, że moje auto będzie wyprodukowane w pierwszej połowie lipca. Teraz moja decyzja czy biorę to LCI1 czy zamawiam LCI2 i wskakujemy na nową kolejkę. 

Edytowane przez JacekLZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
4 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

Taki sposób wymyślili - niby ceny nominalnie nie wzrosły, więc uznali, że sprzedadzą klientowi więcej. 

To raczej chodzi o standaryzacje produkcji i cięcie kosztów tam, ew. przerzucenie części na klienta.

 

Ogólnie rzecz biorąc, to odbiega to od "Premium", bo.. zbliża się to do Renault gdzie masz 4 wersje wyposażenia + ew. opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

 

Rozważam rezygnację z Harman Kardon na rzecz pakietu komfort. 

nie wiem co tam w końcu zdecydujesz ale bez dostępu bezkluczykowego będzie się wk.. przy każdym podejściu do auta 😄 

używam tych systemów w różnych autach od ponad 10 lat i  jak podchodzę do czegoś z "pilotem" i zaczynam szarpać się z klamką przy takim antyku 😁 ...  no ale każdy ma swoje przyzwyczajenia kupić "premium" za 300k i szarpać się z klamkami .. no pewnie można ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Woytas napisał(a):

nie wiem co tam w końcu zdecydujesz ale bez dostępu bezkluczykowego będzie się wk.. przy każdym podejściu do auta 😄 

używam tych systemów w różnych autach od ponad 10 lat i  jak podchodzę do czegoś z "pilotem" i zaczynam szarpać się z klamką przy takim antyku 😁 ...  no ale każdy ma swoje przyzwyczajenia kupić "premium" za 300k i szarpać się z klamkami .. no pewnie można ....

Ja sam nie wiem, co zdecyduję 😁 ale tak - poszukiwanie kluczyka po kieszeniach, jeszcze z załadowanymi rękoma to jest dramat. Dlatego najpewniej wyleci HK na rzecz pakietu komfort.

No ale już żeby mieć blisa (martwe pole), trzeba kupić cały pakiet innowacji. Masakra. Taka pierdoła, którą dzisiaj nawet Daćka ma chyba w standardzie. 

9 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Jest możliwość zabezpieczenia aby nie otworzyli tego samochodu? Bo się boje kradzieży inwentarzu... 

Nie znajdziesz sposobu. Tak jak ktoś pisał, jak będą chcieli to Ci rozbiją szybę. Jak nie odpalą auta z powodu canlocka, to może Ci rozwalą wnętrze z czystej złośliwości, ze tak długo koło niego chodzili, a nie udało się odjechać - scenariuszy może być multum. Mi skradziono auto, emocje są nie do opisania, ale ostatecznie tylko polisa Cię najlepiej chroni tak jak panowie wcześniej już pisali. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja gdzieś czytałem, że g20 bez dostępu comfort jest praktycznie nie do ukradzenia, natomiast z dostępem bez problemu. Ale czy to prawda nie wiem. Natomiast m340 kradną dość bardzo. A zeder? Jak do tego podchodzą serwisy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komoornik napisał(a):

Zawsze mogą się dostać do auta, nawet poprzez wybicie szyby 🤨

Taka świadomość mam, że przez wybicie szyby bez problemu się do środka dostaną. Chyba że wymieniłbym szyby na te z Cadillaca One 😄 Natomiast bardziej moje zapytanie powinno brzmieć: czy jest jakiś opcjonalny sposób zabezpieczenia samochodu, który chroni przy dostępie bezkluczykowym przed otwarciem samochodu? Bo CAN chroni przed uruchomieniem samochodu jedynie? Złodzieje tym swoim schematem działania wchodzą do samochodu  za pomocą walizki i muszą się mierzyć później z CAN. Nie ma innego systemu który blokowałby tą możliwość bez zastosowania fizycznej blokady za pomocą ekranowanego etui blokujących nadawania fal radiowych z kluczyka? Bo przy tym etui keyless nie ma sensu, jest wtedy bardziej upierdliwy bo musisz wyciągać kluczyk z etui, to już lepiej mieć kluczyk zwykły.

W moich przemyśleniach bardziej szukam rozwiązania minimalizacji ryzyka podjęcia kradzieży przez potencjalnego złodzieja, szczególnie że wożę jakiś sprzęt - zapobiegać przez nieprowokowanie dostępem komfortowym (a to widać po klamkach czy jest czy nie ma). Szybę zawszę mogą mi wybić, ale raczej okradanie bagażników w dzisiejszych czasach jest rzadkością (przy założeniu że złodziej nie wie co tam jest w środku). Rozmawiając ze znajomymi którzy stracili samochody to 9/10 przypadków jest za pomocą walizki albo gameboya pod supermarketem/biurowcem/galerią handlową. Nie wiem czy dobrze myślę, nie posiadanie dostępu jest upierdliwe ale najgorsze jest to że każde rozwiązanie ma duże plusy i minusy nie ma tak, że dopłacasz i masz wszystko jak trzeba.

Mam taką opinie, że producentom słabe zabezpieczenia samochodów oraz wpychanie dostępu komfortowego jest na rękę. Ubezpieczyciel wypłaca kasę i klient leci po kolejny samochód, samonapędzająca się machina. Wystarczyło by np. aby kluczyk komunikował się z samochodem poprzez bluetooth... 

 

Faktycznie to nie ten wątek bo o tym dyskutować. Natomiast podsumowując: G20/G21 LCI2 to jest trochę skok na kasę przez BMW które spakietowało opcje w taki sposób że nie opłaca się nie brać, mimo że w każdym pakiecie jest multum nie potrzebnych rzeczy. A najbardziej nie potrawie zrozumieć jakim cudem przy pełnej elektryce foteli te lędźwia nie są w standardzie... 

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Natomiast podsumowując: G20/G21 LCI2 to jest trochę skok na kasę przez BMW które spakietowało opcje w taki sposób że nie opłaca się nie brać, mimo że w każdym pakiecie jest multum nie potrzebnych rzeczy. A najbardziej nie potrawie zrozumieć jakim cudem przy pełnej elektryce foteli te lędźwia nie są w standardzie... 

Właśnie ja uważam, że spakietowali tak, że nie opłaca się brać. Skoro z czterech opcji interesuje Cię jedna. Ergo za te jedną interesującą opcję płacisz wielokrotność jej wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, JacekLZ napisał(a):

Właśnie ja uważam, że spakietowali tak, że nie opłaca się brać. Skoro z czterech opcji interesuje Cię jedna. Ergo za te jedną interesującą opcję płacisz wielokrotność jej wartości.

Z jednej strony nie opłaca się brać, ale wiele osób pisało że sobie nie wyobraża samochodu np. bez lędźwi. My konfigurujemy 340i więc trochę inaczej % względem bazy, ale jak ktoś konfiguruje 318i a musi mieć te lędźwie to bierze pakiet z dostępem, ładowarką oraz elektryczną klapą dla sedana za +7k bo bez tego nie kupi samochodu:) Wcześniej ten pakiet kosztował 5000zł w touringu były w tym lędźwie, dostęp komfortowy oraz grzane fotele cena bazy były niższa. Teraz kosztuje 6600 lędzwia, dostęp oraz ładowarka indukcyjna gdzie w LCI jak konfigurowałem to ładowarka była tańszą pojedynczą opcją niż grzane fotele. Wtedy można było wziąć każdą opcję indywidualnie tylko wychodziło drożej. Zaznaczając indywidualnie orientowałeś się że jak weźmiesz pakiet to śmieszna dopłata a jakaś opcja gratis. Teraz albo pakiet albo trzeba z czegoś zrezygnować. W Audi jak wychodzą nowe samochody to nadal możną każdą jedną opcje sobie zaznaczyć indywidualnie. W Mercedesie też jest dużo pakietów, ale nadal jesteś w stanie personalizować samochód. W BMW się zaraz zrobi tesla że jest samochód, wybór mocy a potem tylko 3 pakiety wyposażenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to jest jakas patologia jedna wielka, w takim poteznym holdingu dobrze wiedza jak beda wygladaly pakiety nowe i to jest robienie z klienta wariata- dlaczego mam placic za caly pakiet skoro potrzebuje tylko 2 elementy z niego- prosta sprawa- skoro wiedza ze zmiana modelu to po kiego przyjmowac zamowienia po starych warunkach. Powinien byc brak mozliwosci skladania zamowien jezeli cos nie jest klarowne od strony pakietow i cen, co z tego ze cena bazowa jest utrzymana skoro cena koncowa sie zmienia bo musisz miec cos czego nie chcesz....w OWS mam chyba wzmianke ze jezeli nie akceptuje zmian to moge rozwiazac... szkoda tylko tych 3 miesiecy w smietnik... wybralem 3jke bo byla szybciej dostepna niz c klasa a tutaj taki niefart....chyba poprostu zagram vabank ze jezeli nie dostane potwierdzenia daty produkcji do konca  tygodnia oraz informacji jaka w koncu wersja to wycofuje zamowienia i baj baj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o keyless to podobno UWB jest bezpieczne. Podobno nie da się użyć walizki. 

BMW używa UWB w nowych autach i pytanie czy LCI2 dostanie UWB. Taka mam nadzieję. Nowsze auta jak 2 AT mają tą technologię. Te auta używają Digital Key Plus. Mam nadzieję,że w LCI2 będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Damian3 napisał(a):

Jeśli chodzi o keyless to podobno UWB jest bezpieczne. Podobno nie da się użyć walizki. 

BMW używa UWB w nowych autach i pytanie czy LCI2 dostanie UWB. Taka mam nadzieję. Nowsze auta jak 2 AT mają tą technologię. Te auta używają Digital Key Plus. Mam nadzieję,że w LCI2 będzie. 

Info z maja jak pisałem wyżej: nowe X6M skradzione na walizkę Pana z Włoch który wykonywał serwis u mnie na obiekcie. Pan Włoch wrócił do siebie samolotem, przynajmniej był szybciej w domu:) Chyba, że to X6M nie ma UWB, ale przecież lifting miała ostatnio a to samochód z 2024r. podobno przejechane gość miał kilka tysięcy kilometrów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maxox napisał(a):

Kiedyś nie kupiłem mb bo żeby był podłokietnik z tyłu, to trzeba było kupić pakiet za 30tys w którym było 5 zbędnych mi rzeczy, więc po prostu nie kupiłem dla zasady.

Mam wrażenie że nas jako starych klientów marek premium coraz mniej się słucha. Na forum z tego co zauważyłem więcej osób ma potrzebę posiadania i samochód pełni bardzo ważną role jako coś więcej, dlatego inaczej to wszystko odbieramy. Natomiast korporacje motoryzacyjne robią teraz samochody dla mas. Kiedyś trzeba było mieć naprawdę pieniądze by sobie móc pozwolić na zakup BMW czy Mercedesa. Większość ludzi która je ma, ma też olej w głowie i nie da sobie wcisnąć ładnie opakowanego marketingowego bełkotu. Teraz marki premium sprzedają więcej niż kiedyś, ale innej klienteli. Kiedyś trzeba było mieć pieniądze aby kupić samochód teraz: nie musisz mieć grosza na koncie idziesz do salonu i bierzesz jakieś perfect/comfort lease. Ludzie te samochody tak naprawdę wynajmują, nie mają potrzeby posiadania. Akceptują ten fakt zawierając takie umowy, bo liczy się że żyją chwilą (spełnianie marzeń o mercedesie). Biorą taką c klasę płacą po 2000zł miesięcznie potem grzecznie zwracają i kolejne. Taka zabawa tak naprawdę jest droga bo często spłacą dużo więcej niż samochód straci na wartości. Dla większości ludzi teraz nie mają znaczenia aspekty techniczne, jakość (może by też miała gdyby Ci ludzie mieli jakieś porównanie do przeszłości). Aktualnie znacznie ma: modny kolor, znaczek który jest aby się pochwalić + jak najmniejsza słynna rata:) Konfiguratory są coraz bardzie łopatologiczne i spakietyzowane pod nową klientelę. Dla Ciebie te opcje kosztują 30k dla innych 200zł miesięcznie na racie. Można się śmiać, ale jest to tragiczne dla nas ludzi którzy czegoś jeszcze oczekują.... Sam gdyby nie było limitów w odliczeniach podatkowych pewnie bym czmychnął klasę wyżej do Porsche sprawdzić czy tam jest trochę lepiej, natomiast jest to za duży wydatek który nie będzie kosztem firmowym + jeszcze więcej akcyzy do zapłaty. Polować będę na pewno na używaną 911 aktualnej generacji ale na zasadzie aby została w garażu na zawsze, zamortyzowana do zera:D 

10 godzin temu, Damian_Ptlk napisał(a):

dla mnie to jest jakas patologia jedna wielka, w takim poteznym holdingu dobrze wiedza jak beda wygladaly pakiety nowe i to jest robienie z klienta wariata- dlaczego mam placic za caly pakiet skoro potrzebuje tylko 2 elementy z niego- prosta sprawa- skoro wiedza ze zmiana modelu to po kiego przyjmowac zamowienia po starych warunkach. Powinien byc brak mozliwosci skladania zamowien jezeli cos nie jest klarowne od strony pakietow i cen, co z tego ze cena bazowa jest utrzymana skoro cena koncowa sie zmienia bo musisz miec cos czego nie chcesz....w OWS mam chyba wzmianke ze jezeli nie akceptuje zmian to moge rozwiazac... szkoda tylko tych 3 miesiecy w smietnik... wybralem 3jke bo byla szybciej dostepna niz c klasa a tutaj taki niefart....chyba poprostu zagram vabank ze jezeli nie dostane potwierdzenia daty produkcji do konca  tygodnia oraz informacji jaka w koncu wersja to wycofuje zamowienia i baj baj.

Mercedes c klasa ma bardzo słabe wersje silnikowe do wyboru tam nawet AMG nie oferuje więcej niż R4. Jak chcesz jeszcze kupić 3.0 diesla to jedynie zostaje klasa wyżej albo Audi S4 poza BMW 340d i 330d. Chyba że jeszcze jakaś Mazda ma R6 w tym segmencie ale nie jestem pewien, natomiast to już jest inna klasa samochodu... Natomiast klasa wyżej pewnie z 3.0 dieslem wyjdzie między 50-100k drożej niż BMW 340d. Audi S4 jest np. bardzo drogie moim zdaniem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Mercedes c klasa ma bardzo słabe wersje silnikowe do wyboru tam nawet AMG nie oferuje więcej niż R4. Jak chcesz jeszcze kupić 3.0 diesla to jedynie zostaje klasa wyżej albo Audi S4 poza BMW 340d i 330d.   

 

MB GLC ma 3 litrowego diesla 367 Km + 23 Km z prądu, 750 Nm i kosztuje w podstawie podobnie jak BMW 340d Touring. 

Względem pakietowania. Znak czasów, ale o ile konsolidacja funkcjonalna (asystent świateł + adaptacyjne ledy) jest akceptowalna, o tyle łączenie funkcji "z czapy" tylko po to, by zarobić jeszcze więcej i naciągnąć klienta na rzecz dla niego zbędną, to już marce premium nie przystoi. 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Info z maja jak pisałem wyżej: nowe X6M skradzione na walizkę Pana z Włoch który wykonywał serwis u mnie na obiekcie. Pan Włoch wrócił do siebie samolotem, przynajmniej był szybciej w domu:) Chyba, że to X6M nie ma UWB, ale przecież lifting miała ostatnio a to samochód z 2024r. podobno przejechane gość miał kilka tysięcy kilometrów. 

A czy X6M ma UWB? To też auto z 2019r. Nie twierdzę też, że 3 LCI2 je dostanie. Niestety to gdybanie. Zdecydowanie powinna być opcja łatwego wyłączenia keyless.

W dniu 4.06.2024 o 07:44, JacekLZ napisał(a):

Tak, bo niejasno się wyraziłem. Limit to oczywiście 150k, ale możesz go poniekąd dwa razy wykorzystać, dlatego piszę o 300k. 

droższe auto = proporcjonalnie mniejsza korzyść podatkowa.

 

Elektryczna klapa w sedanie nie jest standardem - ja biorę sedana. Fajny gadżet, choć przeżyję bez niego. 

Natomiast co do tych systemów, to też jestem zażenowany, że dla drobnej opcji musisz kupić cały pakiet. Taki sposób wymyślili - niby ceny nominalnie nie wzrosły, więc uznali, że sprzedadzą klientowi więcej. 

 

A z tymi datami produkcji to macie jakąś dziwną sytuację. Moje auto zamówione pod koniec marca na 95% będzie wyprodukowane w LCI1. Podobno w lipcu jeszcze mają iść równolegle produkcja LCI 1 i LCI 2. Mój sprzedawca mówi, że moje auto będzie wyprodukowane w pierwszej połowie lipca. Teraz moja decyzja czy biorę to LCI1 czy zamawiam LCI2 i wskakujemy na nową kolejkę. 

Z tego co czytałem nie uda Ci się wykorzystać amortyzacji 2x150k przy aucie za 300k. Przy odliczeniu leasingu wartość raty do odliczenia mnoży się przez współczynnik (150k/cena auta). Czyli jeśli masz auto za 300k i weźmiesz leasing na 150k to do odliczenia w leasingu będzie z niego 75k. Razem 225k a nie 300k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rok z Bagien napisał(a):

 

MB GLC ma 3 litrowego diesla 367 Km + 23 Km z prądu, 750 Nm i kosztuje w podstawie podobnie jak BMW 340d Touring. 

Względem pakietowania. Znak czasów, ale o ile konsolidacja funkcjonalna (asystent świateł + adaptacyjne ledy) jest akceptowalna, o tyle łączenie funkcji "z czapy" tylko po to, by zarobić jeszcze więcej i naciągnąć klienta na rzecz dla niego zbędną, to już marce premium nie przystoi. 

 

Ale GLC to jest mimo wszystko inny segment samochodu bo SUV. Sam bardzo lubię suvy do bujania się na krótkich odcinkach ale w trasach są głośniejsze, więcej pala (gorsze opory) cięższe oraz mają wyżej środek ciężkości przez co prowadzą sie troche gorzej. Za to niewatpliwie sa zwykle wygodniejsze taka budowa. Jak ktoś chce GLC to konkurencja to X3, Q5, Macan (chyba już nie zamówisz) oraz np. Mazda CX60 bo tylko poza GLC dostaniemy tylko tutaj diesla 3.2 oraz jeszce Audi SQ5 ale jest drogie jak S4. Mercedes jako konkurenta serii 3 ma klasę C który nie posiada żadnego samochodu z silnikiem o pojemności większej od 2.0. Moim zdaniem bliżej do 340d są większe: A6 avant, seria 5 touring czy E klasa kombi wszystko z dieslami 3.0 aniżeli CLC:) 

 

Aktualizacja: Zamówione w zeszłym tygodniu, samochód wskoczył już mi na status 111:) Także mnie się chyba udało! 

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie jakie info od swoich doradcow co w przypadku jezeli zamowiliscie elementy osobno o teraz wystepuje w pakiecie a polowy rzeczy z pakietu nie chcecie?Co wtedy? Jakie rozwiazanie? Wyzszy rabat bazowy ktory niweluje roznice? Koniecznosc placenia za cos czego nie chce albo wypad? Jezeli nie chcesz pakietu rezygnuj z pojedynczych części? Mozliwosc montazu tych elementow na serwisie(np klapa elektryczna) w cenie z zamowienia sprzed LCI2? Chodzi mi o to jakie propozycje dostajecie (bo musze sie jakos przygotowac na batalie z moim doradca) czy moze poprostu akceptujecie fakt ze trzeba zabulic za cos czego nie chcecie.....Bede wdzieczny za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.