komoornik Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2107861
Karol211 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Wszedł Polski Konfigurator. W porównaniu do mojej specyfikacji z marcowego zamówienia +25 700 zł.
axel_88 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Na moim konfigu, który miałem +28100 😯 Rozumiem, że jeśli złożyłem zamówienie przed LCI, to zostaną dodane tylko wymagane elementy wyposażenia jak esim a po za tym cena się nie zmieni?
Zasłużeni forumowicze luk_byd Opublikowano 29 Maja Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Maja Już widzę pełno opcji zrobienia LCI2 z pre-lci 😛 ta kierownica 😄 kratka nawiewu lewa. taki żarcik. ale kierownica chyba przyjemna 🙂
pawel934 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Panowie wyżej, te ceny Wam wzrosły przy konfigu 1:1, czy po prostu pewne elementy które mieliście, wymusiły większe pakiety? Mocno teraz to spakietowali, np. chcąc wziąć regulację pod lędźwie, wskakuje cały pakiet.. Ale co ciekawe cena startowa (318i sedan) została na dotychczasowym poziomie (192.500), a kombi 318i nawet spadła (z 202.500 na 199.000), a w podstawie jest teraz trochę więcej rzeczy, które i tak każdy brał (grzane fotele, kamera cofania). E30 325i 2d '88 - classic E36 325i Smurf na tor - klik! G31 LCI MX-5 ND '19 track car
Karol211 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) 29 minut temu, pawel934 napisał(a): Panowie wyżej, te ceny Wam wzrosły przy konfigu 1:1, czy po prostu pewne elementy które mieliście, wymusiły większe pakiety? Z wymuszonych dodatków weszła tylko ładowarka indukcyjna którą teraz jest w tym drugim pakiecie komfort. Poza tym 1:1. U mnie handlowiec załadował do samochodu wszystko to co wiedział, że będzie wchodziło w ramach LCI2 po to żeby walczyć o utrzymanie ceny z zamówienia. Zamówienie z 11 marca, dalej nie wiadomo czy lci czy lci2 chociaż szczerze wątpię żeby miało być lci bo już by była informacja że samochód jest przewidziany na produkcję czerwcowa, a od lipca chyba rusza już tylko lci2. Zmiany wnętrza są spoko oprócz ucięcia oświetlenia kolorowego które wykastrowali. System 8.5 nie robi mi różnicy bo 99.5% czasu używam CarPlay. Uważam że lift nie warty dopłaty 30 koła. Moja konfiguracja w chwili obecnej wychodzi na 427 więc uwzględniając zapewne niższy rabat niż w marcu różnica cenowa będzie bardzo duża względem wersji sprzed liftingu. Licze na to, że uda się dealerowi utrzymać warunki cenowe określone w umowie zamówienia samochodu. Edytowane 29 Maja przez Karol211
axel_88 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) Mi doszedł tylko esim, pozostałe rzeczy miałem już wcześniej dobrane. Cena z 404700 wzrosła do 432800 Edytowane 29 Maja przez axel_88
Ratm Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Niedługo 3 będzie pół bańki kosztować 😁 1 1 Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac
Kamil199 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) Porównując różnice cenowe między konfiguracjami, weźcie sobie je przeliczcie od nowa, bo jest jakiś błąd w starych konfiguracjach. Mi cena poszła z 399900 na 413800 czyli +13900zł. Dla mnie dramatem jest to, że wypadły felgi i tapicerka, a opcja zmiany na 1:1 dla mnie nie wchodzi w grę. Edytowane 29 Maja przez Kamil199
JacekLZ Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Ja to mam wrażenie jakby tam ciągle jeszcze ktoś pracował nad tym konfiguratorem, bo trzeci raz mi wyskakuje inna cena. Zmiany dla mnie są ani lepsze ani gorsze. Ale fajny jest pakiet M pro - wcześniej go nie było i w moim konfigu są zwykłe szare zaciski. No i te przyciemniane szyby to już na litość boską mogliby dać w pakiecie M pro, w tej cenie.
Kamil199 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja 9 minut temu, JacekLZ napisał(a): Ja to mam wrażenie jakby tam ciągle jeszcze ktoś pracował nad tym konfiguratorem, bo trzeci raz mi wyskakuje inna cena. Zmiany dla mnie są ani lepsze ani gorsze. Ale fajny jest pakiet M pro - wcześniej go nie było i w moim konfigu są zwykłe szare zaciski. No i te przyciemniane szyby to już na litość boską mogliby dać w pakiecie M pro, w tej cenie. M Pro był już wcześniej. Ja nie jestem zadowolony ze zmian: - Nowa tapicerka bazowa jest moim zdaniem dużo gorsza od poprzedniczki - Nowy wzór felg jest gorszy niż poprzedni, a z poprzedniego usuneli czarny lakier Na plus: - IDrive 8.5, kierownica Reszta to tak ani lepsze ani gorsze. Także zastanawiam się, czy IDrive i kierownica jest warta tych zmian. Wychodzi mi, że nie.
JacekLZ Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) M Pro był dla 340i, ale do mojej 330i nie było takiej opcji. dla mnie ta kierownica nie jest ładniejsza od poprzedniej. Za to poprzednia miała przycisk ogrzewania, co jest super. Teraz skostniałą dłonią będzie trzeba klikać po ekranie przez 10 sekund, żeby ustawić ogrzewanie, a następnie po chwili znowu odrywać uwagę od drogi, żeby to ogrzewanie wyłączyć. Irytujące to jest na maxa. czekać tylko na otwieranie szyb z wyświetlacza. Edytowane 29 Maja przez JacekLZ
Karol211 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Wydaje mi się, że wyleciał panel sterowania 3 strefą klimatyzacji z tyłu tak samo jak ma to miejsce w 4 LCI, ale nie mogę znaleźć nigdzie potwierdzenia w zdjęciach oficjalnych.
Kamil199 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja 12 minut temu, Karol211 napisał(a): Wydaje mi się, że wyleciał panel sterowania 3 strefą klimatyzacji z tyłu tak samo jak ma to miejsce w 4 LCI, ale nie mogę znaleźć nigdzie potwierdzenia w zdjęciach oficjalnych. W konfiguratorze widać, że jest. . 1
Damian3 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja A czy lampy się zmieniły? Ja dziś gdzieś czytałem ,że klima jest 3 strefowa. Felgi niestety wyleciały.
yan_rab Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Czy ja dobrze rozumiem ze w podstawie zamiast skora-alcantara jest teraz zwykla szmata xD?
Karol211 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Zgadza się, ale ja do końca nie rozumiem dlaczego sporo osób jest negatywnie nastawionych do tego połączenia. Takie samo funkcjonowało w f20 i f30 jako tkanina i alcantara i w mojej opini świetnie się sprawdzało i nadawało wnętrzu sportowego charakteru. Teraz w g20 ten sensatec i alcantara były też spoko, ale u mojego kolegi boczek fotela kierowcy na ceracie popękał przy ok 80 tys. km i 3 latach użytkowania i był wymieniany gwarancyjnie na nowy.
Kamil199 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Na zdjeciach ta nowa wygląda tak samo źle, jak w konfiguratorze. (Zdjęcie z 4'ki) 1
GrzegorzKo Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Cześć, Zdecydowany jestem na zakup 340i tourng. Kombi ze względu na praktyczność, będę używać samochodu na trasy do pracy, częste wyjazdy z rowerem/narty oraz codzienną jazdę. Udało mi się autko zamówić z dobrym rabatem oraz odbiorem na koniec 2024roku. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to wiem że są rewelacyjne a silnik B58 naprawdę robi robotę oraz jest mało awaryjny. Ja o samochody bardzo dbam więc liczę na bezproblemową przygodę:) Potrzebuje porady przy kilku opcjach w konfiguratorze: 1. Wybrałem kolor Scyscraper M oraz rozważam jeszcze Arctic Race. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie jeśli chodzi o te kolory pod kątek utrzymania? 2. Ze względu na to, że chciałbym w miarę wygodny samochód na co dzień (potrzebuje również czasem dojechać na budowę/lasu np. z rowerem po płytach betonowych czy lekkim szuterku) który daje możliwość bardziej sportowej jazdy po górskich serpentynach/autostradach zdecydowałem się wstępnie na połączenie: zawieszenie adaptacyjne M + bazowa felga 18 latnia opona bez run flat (ewentualnie później zmiana na run flat), na zimę 18 run flat. Czy to połącznie ma sens? Czy jednak właściwości jezdne mocno ucierpią i nawet na trybie sport nie będzie odpowiedniej sztywności zawieszenia? Czy amortyzatory adaptacyjne są bezproblemowe czy jednak się lubią psuć oraz nadal stukają w wersjach LCI? 3. W LCI2 będą w bazie materiałowe fotele które wyglądają tak sobie. Nie chce dopłacać do skóry naturalnej bo nie jest to dla mnie bardzo ważny element wyposażenia, a dziewczyna jest wegetarianką więc się sama opcja wyklucza. Wstępnie zdecydowałem na eko-skórę Sensatec black. Ma ktoś ten materiał u siebie w samochodzie? Jak z trwałością oraz utrzymaniem? Purystą dotykowym nie jestem. 4. Regulacje odcinka lędźwiowego można dobrać tylko w pakiecie z dostępem komfortowym + ładowarką indukcyjną. Warto brać? Wiem że regulacja tego odcinka to taki teoretycznie musthave ale jest to opcja za 6400zł w pakiecie. Ja ładowarki indukcyjnej nie będę używać bo przegrzewa telefon. Jeśli chodzi o dostęp komfortowy rozwiązanie bardzo wygodne, ale 2 tygodnie temu pewnemu Włochowi co przyjechał do mnie na serwis ukradli nocą spod hotelu w Rybniku nowe X6M wiem że można dokupić specjalne etui ale w takim razie po co brać ten dostęp? Nie wyobrażam sobie straty samochodu w dzisiejszych czasach, wiem że kasę odzyskam z ubezpieczenia ale może się okazać że nie zamówię już tak fajnego samochodu:( Bez dostępu komfortowego przeżyje w Vivano którym jeżdżę nie mam, nie jest to mi bardzo potrzebne. Nie mam też tam regulacji lędźwi w fotelu a trasy waliłem po 500-800km:) Zastanawiam się czy brać ten pakiet głównie dla regulacji odcinka lędźwiowego? Jak z odsprzedażą samochodu bez tych opcji w przyszłości? Pozostałe opcje jaki mam zaznaczone to: Pakiet innowacji, pakiet systemów asystujących professional (dużo tras będę robić), pakiet repair inclusive 4 lata, adaptacyjne reflektory led, szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej, shadowline o rozszerzonym zakresie, elektryczny hak holowniczy. Wydaje mi się że mam wszystko co potrzebne. Audiofilem nie jestem, szyberdach jest zbędny do bagażnika i tak pójdzie mata bo mi się już raz wylało mleko w samochodzie 😄 Ogrzewanie postojowe sprawdzi się jednak nie jest to musthave. Inne opcje pomijam bo zbędę w moim przypadku:)
Zasłużeni forumowicze adamjttk Opublikowano 30 Maja Zasłużeni forumowicze Opublikowano 30 Maja W dniu 29.05.2024 o 12:43, JacekLZ napisał(a): Za to poprzednia miała przycisk ogrzewania, co jest super. Teraz skostniałą dłonią będzie trzeba klikać po ekranie przez 10 sekund, żeby ustawić ogrzewanie, a następnie po chwili znowu odrywać uwagę od drogi, żeby to ogrzewanie wyłączyć. Irytujące to jest na maxa. Pozostaje miec nadzieje, ze bedzie opcja "auto" - ponizej zadanej temp. po prostu ogrzewanie kierownicy bedzie sie wlaczalo automatycznie, razem z grzaniem foteli. A po nagrzaniu bedzie przechodzilo w opcje podtrzymywania ciepla (na minimum) w zimniejsze miesiace. .
JacekLZ Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja 5 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a): Cześć, Zdecydowany jestem na zakup 340i tourng. Kombi ze względu na praktyczność, będę używać samochodu na trasy do pracy, częste wyjazdy z rowerem/narty oraz codzienną jazdę. Udało mi się autko zamówić z dobrym rabatem oraz odbiorem na koniec 2024roku. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to wiem że są rewelacyjne a silnik B58 naprawdę robi robotę oraz jest mało awaryjny. Ja o samochody bardzo dbam więc liczę na bezproblemową przygodę:) Potrzebuje porady przy kilku opcjach w konfiguratorze: 1. Wybrałem kolor Scyscraper M oraz rozważam jeszcze Arctic Race. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie jeśli chodzi o te kolory pod kątek utrzymania? 2. Ze względu na to, że chciałbym w miarę wygodny samochód na co dzień (potrzebuje również czasem dojechać na budowę/lasu np. z rowerem po płytach betonowych czy lekkim szuterku) który daje możliwość bardziej sportowej jazdy po górskich serpentynach/autostradach zdecydowałem się wstępnie na połączenie: zawieszenie adaptacyjne M + bazowa felga 18 latnia opona bez run flat (ewentualnie później zmiana na run flat), na zimę 18 run flat. Czy to połącznie ma sens? Czy jednak właściwości jezdne mocno ucierpią i nawet na trybie sport nie będzie odpowiedniej sztywności zawieszenia? Czy amortyzatory adaptacyjne są bezproblemowe czy jednak się lubią psuć oraz nadal stukają w wersjach LCI? 3. W LCI2 będą w bazie materiałowe fotele które wyglądają tak sobie. Nie chce dopłacać do skóry naturalnej bo nie jest to dla mnie bardzo ważny element wyposażenia, a dziewczyna jest wegetarianką więc się sama opcja wyklucza. Wstępnie zdecydowałem na eko-skórę Sensatec black. Ma ktoś ten materiał u siebie w samochodzie? Jak z trwałością oraz utrzymaniem? Purystą dotykowym nie jestem. 4. Regulacje odcinka lędźwiowego można dobrać tylko w pakiecie z dostępem komfortowym + ładowarką indukcyjną. Warto brać? Wiem że regulacja tego odcinka to taki teoretycznie musthave ale jest to opcja za 6400zł w pakiecie. Ja ładowarki indukcyjnej nie będę używać bo przegrzewa telefon. Jeśli chodzi o dostęp komfortowy rozwiązanie bardzo wygodne, ale 2 tygodnie temu pewnemu Włochowi co przyjechał do mnie na serwis ukradli nocą spod hotelu w Rybniku nowe X6M wiem że można dokupić specjalne etui ale w takim razie po co brać ten dostęp? Nie wyobrażam sobie straty samochodu w dzisiejszych czasach, wiem że kasę odzyskam z ubezpieczenia ale może się okazać że nie zamówię już tak fajnego samochodu:( Bez dostępu komfortowego przeżyje w Vivano którym jeżdżę nie mam, nie jest to mi bardzo potrzebne. Nie mam też tam regulacji lędźwi w fotelu a trasy waliłem po 500-800km:) Zastanawiam się czy brać ten pakiet głównie dla regulacji odcinka lędźwiowego? Jak z odsprzedażą samochodu bez tych opcji w przyszłości? Pozostałe opcje jaki mam zaznaczone to: Pakiet innowacji, pakiet systemów asystujących professional (dużo tras będę robić), pakiet repair inclusive 4 lata, adaptacyjne reflektory led, szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej, shadowline o rozszerzonym zakresie, elektryczny hak holowniczy. Wydaje mi się że mam wszystko co potrzebne. Audiofilem nie jestem, szyberdach jest zbędny do bagażnika i tak pójdzie mata bo mi się już raz wylało mleko w samochodzie 😄 Ogrzewanie postojowe sprawdzi się jednak nie jest to musthave. Inne opcje pomijam bo zbędę w moim przypadku:) Głupio teraz zrobiony jest pakiet innowacji, ponieważ nie da się wybrać samych systemów asystujących pro - trzeba wziąć cały pakiet innowacji. Przy czym pakiet innowacji obejmuje zwykłe bazowe systemy asystujące. Gdy wybierasz systemy pro, to wskakuje z automatu pakiet innowacji, lecz bazowe systemy są zamieniane na pro. I to kosztuje aż 21 tysięcy! W kontekście elementów potencjalnie psujących się w zeszłym tygodniu byłem z moją F30 na serwisie w ASO i na pożegnanie szybka rozmowa z doradcą z serwisu o zamówionej G20. Doradca pyta czy wziąłem sobie wydłużoną gwarancję do tego G20. Odpowiedziałem, że tak i zapytałem czy mam to traktować jak jakieś ostrzeżenie. On na to, że niestety jak ma być szczery, to prawda jest taka, że zdecydowanie do tych aut warto mieć, bo usterki są częste i bardzo drogie. I powiedział, że generalnie bajery w autach są fajne do zabawy, ale gdyby miał coś doradzić z takiego serwisowego punktu widzenia, to im prościej wyposażone auto, tym mniej elektroniki, sterowników i tym większy spokój użytkownika. Wyszedłem lekko zmieszany z tego ASO.
GrzegorzKo Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja 2 minuty temu, JacekLZ napisał(a): Głupio teraz zrobiony jest pakiet innowacji, ponieważ nie da się wybrać samych systemów asystujących pro - trzeba wziąć cały pakiet innowacji. Przy czym pakiet innowacji obejmuje zwykłe bazowe systemy asystujące. Gdy wybierasz systemy pro, to wskakuje z automatu pakiet innowacji, lecz bazowe systemy są zamieniane na pro. I to kosztuje aż 21 tysięcy! W kontekście elementów potencjalnie psujących się w zeszłym tygodniu byłem z moją F30 na serwisie w ASO i na pożegnanie szybka rozmowa z doradcą z serwisu o zamówionej G20. Doradca pyta czy wziąłem sobie wydłużoną gwarancję do tego G20. Odpowiedziałem, że tak i zapytałem czy mam to traktować jak jakieś ostrzeżenie. On na to, że niestety jak ma być szczery, to prawda jest taka, że zdecydowanie do tych aut warto mieć, bo usterki są częste i bardzo drogie. I powiedział, że generalnie bajery w autach są fajne do zabawy, ale gdyby miał coś doradzić z takiego serwisowego punktu widzenia, to im prościej wyposażone auto, tym mniej elektroniki, sterowników i tym większy spokój użytkownika. Wyszedłem lekko zmieszany z tego ASO. Dzięki za odpowiedź. Mam A5 sportback z 2019roku w dieslu 2.0 quattro 190km. Wyobraź sobie, że konfiguracja na prawie 290k (w 2019roku!). Oczywiście samochód kupiony na gigantycznym rabacie 27%:D Co to były za czasy, z wyprzedaży rocznika ale nie stock tylko trzeba było zamówić samochód z listy zakolejkowanych do produkcji. Mam tam wszystko co w tamtych czasach można było mieć a elektronika była wtedy zaawansowana, przejechane prawie 80k jak na razie jedyna usterka to wymieniony siłownik klapy bagażnika na gwarancji. Olej co 15k, w skrzyni zmieniony po 60k. Samochód przepalany w trasach choć głównie jeździ w mieście. Kolega A6 z tym samym silnikiem, również dba ma przejechane 150k bez usterkowo a elektroniki w tym samochodzie ma jeszcze więcej, to już ta nowa A6 C8. Popsuć się może wszystko, wiadomo jest to tylko elektronika. Natomiast myślę, że nie można podchodzić do tematu że się na pewno popsuje i nie brać pewnych opcji bo wtedy najlepiej byłoby kupić starego 20 letniego mercedesa z nieśmiertelnym silnikiem:) Dla mnie najważniejszy jest właśnie silnik b58 dla niego kupuje ten samochód i liczę, że przy odpowiedniej pielęgnacji będzie mi służył długo (najlepiej do czasu aż SCT mi nie pozwolą wjechać do Krakowa) bo raczej R6 bez twardej hybrydy to jeszcze możliwość zakupu max 2 lata nie licząc prawdziwych M ale też wątpię. Elektronikę jest łatwiej wymienić/naprawić niż wadliwy silnik, wbrew pozorom jest to wszystko tanie i ogarnięty mechanik ściągnie części z Azji (Z kolei ASO BMW może kasować za naprawę jak za zboże tam przewiduje). Bardziej obawiam się aktualizacji które spowodują, że za kilka lat będzie cały system mulił jak np. ma to miejsce w telefonach. Co do ceny za pakiety asystujące. Prawda 21k to jest bardzo dużo, ale czy w innych markach jest taniej? W Audi sam HUD kosztuje jak mnie pamięć nie myli 5k + wszyscy asystenci kolejne 12-20k w zależności od modelu. Natomiast z tego co zauważyłem to chyba w BMW działają oni najlepiej. W Audi mam wszystko co można było mieć w 2019r. jak robię trasy jest to bardzo pomocne więc sobie nie wyobrażam tego nie brać. Z większych nowości to kamery 360 stopni których jestem bardzo ciekawy. Pozatym to jest 21k - rabat - odliczone 50% VATU w moim przypadku więc cena spada:) W markach budżetowych jest taniej, tylko jeszcze trzeba zastanowić czy cena idzie za jakością. Jeździłem toyotą z asystentami (podobno full pakiet) i jak za to co tam było jest dopłata kilku tysięcy to nie dopłaciłbym.... Jedyne czego się boje to sterowania tempomatem w BMW. W AUDI mam od tego dźwignię jak od kierunkowskazu + na tej dźwigni przycisk do wyłączenia utrzymania pasa ruchu. Załączenie aktywnego tempomatu i utrzymania pasa ruchu trwa ułamek sekundy bez odrywania wzroku od drogi w BMW jednak trzeba bardziej przeklikiwać. Dla mnie większym wyrzucaniem pieniędzy jest chyba ten pakiet komfort. Zależy mi tylko na lędźwiach, choć oglądałem recenzję Pertyna i twierdzi że da się przeżyć w tych fotelach bez tego. Ładowarka jest dla mnie zbędna, a dostęp komfortowy ryzykowny. Aktualnie mam kluczyk od Audi w etui z klatka faradaya.... W Vivaro nie mam i żyje:) Bo zamykając samochód lusterka się składają więc widać czy zamknięte. Bez dostępu komfortowego bardzo ciężko ukraść samochód wręcz nie możliwe bez hałasowania, jak wciągną na lawete to też będzie hałas. Z resztą do garażu podziemnego mi nie wjadą lawetą, ochrona robi obchody + monitorowane wszystko więc zdąża zareagować. W domu rodzinnym też sam szereg zabezpieczeń + dom na ,,ukryty'' więc się czuje bezpiecznie. Jedynie w pracy jak gdzieś jadę jednak wtedy wchodzi kradzież tylko na walizkę albo głośna kradzież a raczej samochodu w niebezpiecznych miejscach nie zostawiam. Ktoś ma jeszcze jakieś opinie na ten temat? 🙂 Ponawiam pytanie o tego sensateca oraz lakier:)
manji Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja 8 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a): Cześć, Zdecydowany jestem na zakup 340i tourng. Kombi ze względu na praktyczność, będę używać samochodu na trasy do pracy, częste wyjazdy z rowerem/narty oraz codzienną jazdę. Udało mi się autko zamówić z dobrym rabatem oraz odbiorem na koniec 2024roku. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to wiem że są rewelacyjne a silnik B58 naprawdę robi robotę oraz jest mało awaryjny. Ja o samochody bardzo dbam więc liczę na bezproblemową przygodę:) Potrzebuje porady przy kilku opcjach w konfiguratorze: 1. Wybrałem kolor Scyscraper M oraz rozważam jeszcze Arctic Race. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie jeśli chodzi o te kolory pod kątek utrzymania? 2. Ze względu na to, że chciałbym w miarę wygodny samochód na co dzień (potrzebuje również czasem dojechać na budowę/lasu np. z rowerem po płytach betonowych czy lekkim szuterku) który daje możliwość bardziej sportowej jazdy po górskich serpentynach/autostradach zdecydowałem się wstępnie na połączenie: zawieszenie adaptacyjne M + bazowa felga 18 latnia opona bez run flat (ewentualnie później zmiana na run flat), na zimę 18 run flat. Czy to połącznie ma sens? Czy jednak właściwości jezdne mocno ucierpią i nawet na trybie sport nie będzie odpowiedniej sztywności zawieszenia? Czy amortyzatory adaptacyjne są bezproblemowe czy jednak się lubią psuć oraz nadal stukają w wersjach LCI? 3. W LCI2 będą w bazie materiałowe fotele które wyglądają tak sobie. Nie chce dopłacać do skóry naturalnej bo nie jest to dla mnie bardzo ważny element wyposażenia, a dziewczyna jest wegetarianką więc się sama opcja wyklucza. Wstępnie zdecydowałem na eko-skórę Sensatec black. Ma ktoś ten materiał u siebie w samochodzie? Jak z trwałością oraz utrzymaniem? Purystą dotykowym nie jestem. 4. Regulacje odcinka lędźwiowego można dobrać tylko w pakiecie z dostępem komfortowym + ładowarką indukcyjną. Warto brać? Wiem że regulacja tego odcinka to taki teoretycznie musthave ale jest to opcja za 6400zł w pakiecie. Ja ładowarki indukcyjnej nie będę używać bo przegrzewa telefon. Jeśli chodzi o dostęp komfortowy rozwiązanie bardzo wygodne, ale 2 tygodnie temu pewnemu Włochowi co przyjechał do mnie na serwis ukradli nocą spod hotelu w Rybniku nowe X6M wiem że można dokupić specjalne etui ale w takim razie po co brać ten dostęp? Nie wyobrażam sobie straty samochodu w dzisiejszych czasach, wiem że kasę odzyskam z ubezpieczenia ale może się okazać że nie zamówię już tak fajnego samochodu:( Bez dostępu komfortowego przeżyje w Vivano którym jeżdżę nie mam, nie jest to mi bardzo potrzebne. Nie mam też tam regulacji lędźwi w fotelu a trasy waliłem po 500-800km:) Zastanawiam się czy brać ten pakiet głównie dla regulacji odcinka lędźwiowego? Jak z odsprzedażą samochodu bez tych opcji w przyszłości? Pozostałe opcje jaki mam zaznaczone to: Pakiet innowacji, pakiet systemów asystujących professional (dużo tras będę robić), pakiet repair inclusive 4 lata, adaptacyjne reflektory led, szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej, shadowline o rozszerzonym zakresie, elektryczny hak holowniczy. Wydaje mi się że mam wszystko co potrzebne. Audiofilem nie jestem, szyberdach jest zbędny do bagażnika i tak pójdzie mata bo mi się już raz wylało mleko w samochodzie 😄 Ogrzewanie postojowe sprawdzi się jednak nie jest to musthave. Inne opcje pomijam bo zbędę w moim przypadku:) U mnie po 126tys km Sensatec black wygląda prawie tak samo jak na początku. Uważam że jest to świetny wybór do takiego auta i bardzo polecam. Gdybym brał jeszcze raz BMW to też bym poszedł w sztuczną skórę zwłaszcza że tkaninowe fotele wyglądały dla mnie słabo. Jeżeli nie masz nieograniczonego budżetu to bierz spokojnie sztuczną skórę bo świetnie spełnia swoje zadanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się