Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Bialybst napisał(a):

Myślicie że warto czekać na G21 drugi lift czy zamawiać nowy teraz? (19% rabat)

Indywidualna decyzja, zmiany nie mają być istotne, a mogą zostać wprowadzone korekty w zakresie silników bądź wyposażenia. Wydaje mi się, że warto ograniczyć chwalenie się upustami w przestrzeni publicznej, bo za chwilę nikt ich nie otrzyma.

Edytowane przez baster
Opublikowano
3 godziny temu, Bialybst napisał(a):

Myślicie że warto czekać na G21 drugi lift czy zamawiać nowy teraz? (19% rabat)

Ja to mam wrażenie, że ostatnimi czasy to lifty są dla BMW, nie dla klientów. Dają nowe lampy, niekoniecznie lepsze, bo likwidują np. lasery, a przy okazji obcinają różne inne opcje z wyposażenia (skóra na aribagu, obraniczony ambient, itd.), a za inne podwyższają dopłaty. No i oczywiście cena po lifcie rośnie. Osobiście w tej sytuacji wyjątkowo wolałbym wersję przed liftem.

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, baster napisał(a):

Wydaje mi się, że warto ograniczyć chwalenie się upustami w przestrzeni publicznej, bo za chwilę nikt ich nie otrzyma.

Raczej nie. Nie wycofają rabatów przez to, że ktoś na forum napisał o takim upuście. Wg. informacji od osób z salonów obecny rabat (określany jako business) jest do końca marca lub wyczerpania produkcji na obecne LCI. 

 

15 godzin temu, Bialybst napisał(a):

Myślicie że warto czekać na G21 drugi lift czy zamawiać nowy teraz? (19% rabat)

Zobacz sobie czy podobają Ci się zmiany, które są już w serii 4 np. nie ma tapicerki alcantara - sensatec  i jest tylko pełna materiałowa. 

Edytowane przez Kamil199
Opublikowano

W M4 swiatla IMHO sa tragiczne. Jeszcze gdyby to byly takie z X5 to by uszlo, ale tutaj slabo to wyglada 😞

Opublikowano
W dniu 24.02.2024 o 00:01, neokrk napisał(a):

Nie wiem skąd taka ekscytacja tym co nazywacie "LCI2". Od kilku lat jest kupa zarówno z materiałami jak i opcjami. Dodadzą podświetlany grill a w zamian usuną połowę podświetlenia ambiente w środku (np nowa 4er). Albo usuną dostęp komfortowy w tylnych drzwiach (jak w X5 LCI). Nie mówiąc już o jakości plastików w środku. 

EU-kołchoz zarżnie motoryzację a elektryka nie jest przyszłością, jeśli ktoś uważa inaczej to musi wrócić do liceum (lekcje fizyki) i uważać na tych lekcjach ... 

dokładnie. Temat wątku polecam zmienić na LCI1.1 ;D

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
2 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Przede wszystkim usprawnienie silnika.

Które daje aż -7 koni mechanicznych ;D Super usprawnienie.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Godzinę temu, adiki napisał(a):

Przecież ten link który umieściłeś jest o nowej generacji.

Wybacz, omyłkowo zamieściłem błędny link. chodziło o ten: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2024291

 

3 minuty temu, jaworq napisał(a):

Które daje aż -7 koni mechanicznych ;D Super usprawnienie.

Ta konkretna liczba dotyczy bodajże m340i, ale chyba nie można spłaszczać dyskusji do kilku koni mniej. Za to prawdopodobnie auto dostanie więcej momentu.

W każdym razie, podobno usprawnienia mają być na plus. 

Opublikowano

Z tego co jest tam napsiane modyfikacje silnika (B48, B58) nie będą zawarte w europejskich egzemplarzach.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Bo US i Korea mają mieć bardziej restrykcyjne normy emisji. 

W europie spełniają warunki, a te nowsze rewizje to na pewno większy koszt dla producenta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 18.03.2024 o 19:03, jaworq napisał(a):

Które daje aż -7 koni mechanicznych ;D Super usprawnienie.

Wiesz, max moc i max moment obrotowy to tylko chwilowe parametry. Ważne jest też ich przebieg...

 

Opublikowano
7 godzin temu, luk_byd napisał(a):

Wiesz, max moc i max moment obrotowy to tylko chwilowe parametry. Ważne jest też ich przebieg...

 

przebieg? Przeważnie do 1-20 km. BMW chyba się nie bawi w kręcenie liczników ;D Pewnie chodziło Ci o żywotność silnika? Z tego co widzę co im nowsze silniki tym gorsze. Czasy dobrych i trwałych silników już są za nami. Teraz raczej 150-200 tys km i śmietnik. A jak nie śmietnik to przynajmniej jakaś poważna awarka. Coby był ruch w interesie 😉

  • Haha 1
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano (edytowane)

Chodziło o charakterystykę prędkościową silnika, czyli przebieg wartości momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów 😀

@luk_byd, am I correct? 😀

Edytowane przez macste
Opublikowano (edytowane)

 Tak @macste o to chodzi 😉 dlatego mimo niższej mocy B58 w porównaniu do S58 daje wrażenie żwawszego w niskiej parti obrotów. 

Edytowane przez adiki

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
Godzinę temu, adiki napisał(a):

 Tak @macste o to chodzi 😉 dlatego mimo niższej mocy B58 w porównaniu do S58 daje wrażenie żwawszego w niskiej parti obrotów. 

Pozory... ale chyba to efekt MH, z drugiej strony działa tylko w Comfort... na pewno jest szybsza reakcja na gaz, stąd może takie odczucia.  Gdzie te stare dobre wolnossaki 😀 wciskałeś i od razu auto jechało. Pamiętam GTI Golf2 Ojca... to było coś przy 930kg....

Opublikowano
29 minut temu, macste napisał(a):

Pozory... ale chyba to efekt MH, z drugiej strony działa tylko w Comfort... na pewno jest szybsza reakcja na gaz, stąd może takie odczucia.  Gdzie te stare dobre wolnossaki 😀 wciskałeś i od razu auto jechało. Pamiętam GTI Golf2 Ojca... to było coś przy 930kg....

No na pewno pozory ale wrażenie jest 😉 MH działa też w sporcie poprzez tak zwany eboost. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
14 godzin temu, adiki napisał(a):

No na pewno pozory ale wrażenie jest 😉 MH działa też w sporcie poprzez tak zwany eboost. 

No i fajnie, odbiór przyszły tydzień 😀

  • Lubię to 1
Opublikowano
15 godzin temu, macste napisał(a):

Pozory... ale chyba to efekt MH, z drugiej strony działa tylko w Comfort... na pewno jest szybsza reakcja na gaz, stąd może takie odczucia.  Gdzie te stare dobre wolnossaki 😀 wciskałeś i od razu auto jechało. Pamiętam GTI Golf2 Ojca... to było coś przy 930kg....

Oj, chyba jesteś w błędzie... po prostu pamiętasz Golfa GTI, który wtedy robił na Tobie wrażenie, ale uwierz mi, gdybyś dzisiaj wsiadł do niego to wrażenie byłoby już inne. Te wolnossaki nie chcą jechać przy niskich obrotach, no chyba, że mowa o naprawdę dużych silnikach V8 - to pewnie, że one jadą. Ja lubię youngtimery, lubię starą motoryzację i niestety jak wsiadam np. do E38 735i, które kiedyś robiło WOW, to teraz się śmieję z tego - to po prostu stoi w miejscu... no chyba, że zaczniemy je kręcić do czerwonego, to delikatnie zaczyna się coś dziać.

Mimo wszystko silniki z turbo produkują tego momentu sporo więcej z dołu i jazda na co dzień jest przyjemniejsza - wiadomo, normalnie jeździmy momentem, a nie mocą.

Opublikowano

Trochę tak, to już było... ale nawet teraz wsiądź do MX5 i zobacz jak to rusza, jaką ma reakcję na gaz... i jak lekkie auto składa się w zakręt. Inna liga. O to mi chodzi. Auta z turbo mają moment, moc ... i do tego laga, który minimalizuje MH. Do tego tłuste cielska, które co rok mimo odchudzanua są cięższe, teraz głównie przez MH. 3ka dobrze wypasiona 1800kg !!!

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.