Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Same akumulatory wysokiego napięcia dla i3 kosztują mniej niż 70tys. zł co i tak jest dużą kwotą ale nijak ma się do tej wyceny.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

załóżmy że wymienisz te baterie - bo cię stać....bo kochasZ to "auto"

jaki zasięg ma ten odkurzacz na nowych bateriach? Latem i zimą? 

250 latem, 150 zimą? :-)

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

to zdecydowanie obecnie najsłabszy punkt baterii - w sumie takie auto staje się jednorazowe, do końca żywota baterii, a nie daj jak się jej coś szybko uszkodzi

Opublikowano

Wikipedia podaje że zasięg jest do 526km, ale pewnie w praktyce jest dużo mniej. Tylko że to jest samochód na miasto, nie potrzebuje ogromnego zasięgu - nie zdarza mi się naszym małym samochodem (mamy inny) przejechać więcej w ciągu dnia. A w nocy i tak się naładuje - więc w praktyce nigdy nie jeździsz na stację tankować, to jest myślę bardzo wygodne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Szanowni,

jeżdżę takim iTrzy już prawie 3 lata, wiem naprawdę sporo.

 

Ale wiem NIE dzięki internetowi i "Super-newsom" tylko dzięki specjalistom z branży EV.

Jednym z nich  Mój Sąsiad Paweł, który już w 2013 roku reperował Tesla Roadster.

Bo się na tym zna, bo to po prostu lubi... Bo jest elektronikiem z wykształcenia.

 

I On powiedział, że takich baterii się nie wymienia - takie baterie się regeneruje,

odnawia, wymienia pojedyncze ogniwa...

Przecież jak masz swoje e60 model np 530d to raczej nie wymieniasz w nim CAŁEGO silnika,

można zacząć od remontu częściowego, gruntownego oczyszczenia, wymiany psujących się podzespołów?

 

POZDRO :)

---

JayZet®

---

Opublikowano

@JayZet mam dość częsty kontakt z bateriami co prawda są to baterie wykorzystywane do napędu sprzętu magazynowego i to są baterie firm które zajmują się produkcją baterii od dziesiątek lat a ich naprawa/regeneracja też przewidywała wymianę pojedynczych cel co było wyrzucaniem pieniędzy w błoto bo te baterie odzyskiwały jakąś tam sprawność tylko na kilka miesięcy i nie była to 100%-wa sprawność. Zgodzę się z faktem że regeneracja jest możliwa pod warunkiem że wyłapiemy problem na początku problemu z baterią co jest praktycznie nie realne bo zanim sie skapniemy że mamy problem to uszkodzona cela już zasiała spustoszenie w pozostałych celach naszej baterii i teraz to tylko kwestia czasu jak zaczną padać nastepne cele naszej baterii po regeneracji a serwisant tylko ręce zaciera bo ma kasę za roboczogodzinę a nie za zregenerowanie baterii na następne 10~20 lat bo z tego nie ma zarobku. Jakie było moje zdziwienie jak tydzień temu regeneracja baterii przeprowadzona była na wymianie wszystkich cel co daje takiej baterii status 100% nowa. Muszę się jeszcze dopytać dlaczego tym razem zrobili to inaczej niż przez ostatnie 15 lat jak pracuję w tej firmie ale myślę ze odpowiedź już podałem wcześniej.

Pozdrawiam kolegę.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.