Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od jakiegoś czasu poszukuje informacji na temat wymiany części układu wydechowego w BMW e90 320i 150km. Chciałbym aby samochód był trochę głośniejszy (ale też żeby nie ryczał nie wiadomo jak) i aby przyjemnie brzmiał, bardziej mruczał . Czy w tej wersji silnikowej jest w ogóle opcja zrobienia takiego wydechu nie pakując nie wiadomo ile kasy? Z tego co znalazłem to dużo osób poleca wymianę tłumika końcowego na przelotowy, nad czym się obecnie zastanawiam. Myślałem nad czymś typu WM Sport 93847, tylko też nie znam się zbytnio na kwestii średnic wlotowych/wylotowych, jakie najlepiej wybrać, czy ktoś może doradzić tym temacie? Widziałem że niektórzy wymieniają też tłumik środkowy na zwykły przelotowy, ale boje się aby nie był za głośny. Proszę o pomoc w tym temacie :)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz cokolwiek kombinować w silniku bądź co bądź słabym na starcie, dodatkowo silniku wolnossącym - to tylko i wyłącznie kwestia modyfikacji samego tylnego tłumika. Osobiście słyszałem na BMW Performance od kolegi, który ma n43 i brzmi świetnie jak na taki motorek 🙂 szukaj tylko i wyłącznie tłumika końcowego. Resztę układu zostaw.

  • Lubię to 1

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jakby ktoś kiedyś szukał to dodam że zamontowałem przepustnice przed tłumikiem środkowym, katalizatory zostawiłem i samochód brzmi cudnie. Naprawdę nie spodziewałem się aż tak pięknego efektu, a dodatkowo w każdym momencie mogę wcisnąć przycisk zamykający klapki i przywrócić głośność do fabrycznej 😉

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najgorsze, że na 99 procent obniżyłeś dół w samochodzie, który go i tak nie ma 🙂

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Powiem ci że nawet nie, a tego najbardziej się obawiałem, bo nawet przed tym zdarzało się zahaczyć o progi zwalniające jadąc z pełną tylną kanapą ludzi/załadowanym bagażnikiem. Udało się go w fajne miejsce wspawać (tak jak pisałem przed tłumikiem środkowym) gdzie jest trochę miejsca i rury praktycznie nie widać nawet jak się położysz na ziemi. Wystaje pod samochodem może z 1-2cm. Wiadomo przez to że jest w takim miejscu zrobiony (i "wylot" nie jest doprowadzony za samochód) to są drgania i ogólny hałas przenoszone mocno na kabinę, ale mi to jak najbardziej odpowiada + zawsze mogę sobie to wyłączyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Obniżyć dol chodziło o zakres i przebieg momentu obrotowego 🫠

Edytowane przez lukaszewski

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.