Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam problem w silniku N46 w BMW e90 . Ciągle wywala mi błędy sond 2C6D , 2C6E co już jest zastanawiające bo tylko jedna jest za katalizatorem. Sondy obie nowe bez skutku. Błędy przed wymianą wywalało co jakiś czas jak i po. Co może być przyczyną ? Wszystkie uszczelki powymieniane kolektor dolotowy, pokrywa zaworów, kolektor wydechowy, miska oleju. Przepływomierz też wymieniłem i tu też zagadka bo w INPIE w air mass jest ciągle 0 brak reakcji. Tak jak na starym było tak i na nowym. Niewiem jedni piszą że tak jest bo ogladalem tez filmy na youtube i inni też tak mieli z tym silnikiem a inni znowu mają normalnie . Niewiem już sam co może być. Może katalizator do wymiany ? Bo słychać jak dłuzej jade takie głuche dzwieki jakby z katalizatora i smierdzą strasznie spaliny. Ale jeśli katalizator zepsuty to by tylko błędy z samych sond wywalało ? I od dłuższego czasu jest zwiększone dosyć zużycie paliwa. Prosze  doradźcie coś bo już niewiem co mam robić.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Katalizator trup, a raczej to go tam nie ma..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.