Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wieczorem zgasilem auto (wszystko bylo bylo ok, wczesniej zero problemow z akumulatorem, brak komunikatow), rano chcialem jechac do pracy, otwieram, start, lampy pary razy mrugnely, rozrusznik ani pol obrotu i z sekundy na sekunde coraz mniej pradu na desce (kwestia nocy okolo 12 godzin) Po wyjsciu z samochodu nawet z pilota nie moglem juz go zamknac. Mozliwe jest zeby dzien wczesniej cos zostawic wlaczone? Na obecna chwile, zero pradu w aucie, kompletnie nic. Mozna sprobowac odpalac na kable? 

Opublikowano

 Akumulator na pewno padł? sprawdzałeś napięcie multimetrem? Jak nie to najpierw sprawdź klemy, może są zaśniedziałe.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.                                                    Jest tu poruszony temat akumulatora, więc skorzystam z zapytania, jaki akumulator polecacie do X5 F15,2,0 diesel 231 KM, oryginał czy zamiennik? Zdjęcie akumulatora, który mam zamontowany w załączniku.

IMG_20230812_142054.jpg

Opublikowano

Co do pierwszego postu - oczywiście że na kable a potem do sprawdzenia akumulator i dodatkowo czy gdzieś prąd nie znika w aucie.

teraz ostatni - oryginalny akumulator kosztuje 3 x tyle co inny markowy: exide, varta, bosch, banner itd.

Weź markowy - AGM 90Ah, wtedy nie będziesz nic kombinował ze zmianą pojemności.

 

 

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

agm 90ah w allegro/sklep motoryzacyjny i gotowe
Ja bym jednak jeszcze pojechał na kompa zaprogramować nowy aku

  • Lubię to 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

A słyszałem że jak włożysz o tych samych parametrach to tylko trzeba za pomocą programu BimmerTool lub Ista zarejestrować nowe aku i nic więcej.        I wtedy nie musisz kodować pojemności akumulatora bo jest bardzo zbliżona tylko wykonać rejestrację nowego.

Opublikowano

Ja miesiąc temu za 80 Ah płaciłem 800 zl z wymianą i rejestracją. Można też wymienić samemu i zarejestrować np w bimmer - toolu, ale wtedy najlepiej podłącz i podtrzymaj napięcie przez łącza z przodu. Lub podjedź do warsztatu/sklepu z akumulatorami i oni wszystkim się zajmą. Sprawdzą jaki jest zarejestrowany, dobiorą, wymienią i zarejestrują nowy.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Do diesla 25d 231 KM wziąłem akumulator Duracella 105 Ah (oczywiście AGM) - diesel ma większe prądy rozruchu więc wolę z zapasem mieć.

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A jeżeli będę wymieniał akumulator, to mogę podpiąć drugi pod te przyłącza pod maską, aby nie stracić wszystkich ustawień i wówczas wymienić i zarejestrować nowy akumulator?😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.