Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto zaprezentowane, wg mnie niestety znowu krok w tył w kilku kwestiach:

- brak 6 cylindrowej benzyny (nawet w połączeniu z hybrydą);

- brak otwieranej tylnej szyby w klapie;

- roleta bagażnika już nie jest elektryczna

Opublikowano

Bo jak masz klapę w szybie to bez rolety elektrycznej ani rusz, a tu ciach po problemie. Dramat, uwielbiam tą funkcjonalność w mojej G31.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Bez tylnej szybki i roletki to nie ma sensu. To auto powinno być synonimem wszelkiego rodzaju ułatwień. Ale od sedana podoba mi się bardziej, zresztą tak jak F11 względem F10. To już wolę za jakiś czas odklikane G31 z końca produkcji. Ma ktoś może masażer w fotelach? 

Edytowane przez Użytkownik525xd
Opublikowano

Też tak uważam, tu powinen być już luksus, a nie wszystko manulanie robione. Tym bardziej, że np. nowa e klasa ma roletę elektryczną

Opublikowano

Czy ktoś wie kiedy pojawi się w konfiguratorze 3 litrowy diesel i czy w ogóle? W E klasie jest mocne kombi z 3 litrowym dieslem i wygląda na to że na chwilę obecną nie ma konkurencji chyba że iść w SUVy. Problem w tym, że nie można nigdzie tego mocnego diesla w E klasie przetestować. Czy ktoś ma podobną rozkminę i szuka mocnego kombi w dieslu? 

  • Moderatorzy
Opublikowano
11 godzin temu, manji napisał(a):

Czy ktoś wie kiedy pojawi się w konfiguratorze 3 litrowy diesel i czy w ogóle? W E klasie jest mocne kombi z 3 litrowym dieslem i wygląda na to że na chwilę obecną nie ma konkurencji chyba że iść w SUVy. Problem w tym, że nie można nigdzie tego mocnego diesla w E klasie przetestować. Czy ktoś ma podobną rozkminę i szuka mocnego kombi w dieslu? 

Przyczepy będziesz ciągać? W Mercedesie masz też fajną benzynę E450 o mocy 381KM. Pewnie niedługo bedzie jeszcze E53 AMG o mocy 450KM

Opublikowano

Kwestia niezależna ode mnie, musi być diesel niestety. Zdecydowanie wolałbym tę benzynę. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 21.02.2024 o 13:20, karlos91 napisał(a):

 

To prawda, przydałoby się chociaż 530i xDrive. Nawet chcąc wziąć 530e, nie ma możliwości skonfigurowania go z napędem xDrive co jest jakimś totalnym absurdem.

Swoją drogą, w DE mają zupełnie inne ceny niż w PL. Zrób ten sam konfig w polskim konfiguratorze i porównaj ceny przeliczając cenę z EUR po obecnym kursie, akurat wyjdzie na piękny rabacik, ale jak to kiedyś powiedział bodajrze szef Lidla "Polacy uwielbiają promocje i rabaty, a Niemcy uwielbiają niskie ceny". 

xDrive wg niemieckiego konfiguratora dopłata 2600 EUR według polskiego 15 tys zł...

 

Opublikowano

Ciekawe, że w 5 touring w ogóle nawet brak zwykłego (bez hybrydy plus in) silnika benzynowego z xdrive. W Mercedesie E jest wersja 200 z 4 Matic a tu nie ma i ponoć nie będzie. Wie ktoś może jaki jest powód takiej decyzji BMW? 

Opublikowano
W dniu 29.02.2024 o 22:49, Gaigerr napisał(a):

Ciekawe, że w 5 touring w ogóle nawet brak zwykłego (bez hybrydy plus in) silnika benzynowego z xdrive. W Mercedesie E jest wersja 200 z 4 Matic a tu nie ma i ponoć nie będzie. Wie ktoś może jaki jest powód takiej decyzji BMW? 

"Nie wiem, choć się domyślam"... cytując Pana Tadeusza Sznuka.

Może to mieć związek z paradoksalnie wysokimi rabatami na wersje G60 bez xDrive (obecnie to nawet 50k przy konfigu 520i czy 520d za 280-290k  i rośnie w zależności od upakowania dodatkami). To wygląda tak, jakby BMW miało ogrmony popyt na xDrive i ograniczone możliwości produkcyjne tego typu napędu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.