Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na tym forum i jeśli popełniam jakieś błędy typu nie ten dział czy coś w tym stylu to przepraszam😁mam do was pytanie poszukuje już od kilku miesięcy takiej bmw jak temacie i dziś oglądałem ładną tylko całą malowaną oprócz dachu i tylniej klapy bo tam było 80-110mikronów a na reszcie auta 150-350 mikronów a na tylnim prawym błotniku 1700😮jak myślicie dać sobie spokój z tym egzemplarzem czy nie skreślać go z tego powodu?po za tym auto wygląda wręcz idealnie silnik skrzynia ok wszystko działa jak należy aby ta blacharka poprawiana....czekam na odpowiedzi pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylny błotnik nie jest częścią wymienną. Trzeba się mocno zastanowić nad zakupem, szczególnie jeśli cena auta jest rynkowa.

Opublikowano

Cena jest lekko poniżej średniego przedziału.blacharz napewno laikiem nie był bo malowanie jest naprawdę piękne gdybym nie miał miernika to napewno bym się nie poznał.poza tym auto pięknie utrzymane i z niskim przebiegiem.i nawet dpf na miejscu😁

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tylny błotnik jest częścią wymienną, nie wprowadzaj w błąd, jest to element poszycia.

Opublikowano

A jak myślicie te 300-350 mikronów to samo malowanie czy już szpachla?słyszałem gdzieś że wartości powyżej 300 to już szpachla.....jeśli by tak było to auto odpuszczam bo okolice 300 jest na kilku elementach.ale jeśli to samo malowanie To chyba nic strasznego.przecież lakier chyba nie odpadnie.😁dajcie znać co byście zrobili na moim miejscu bo mam dylemat czy się decydować czy szukać dalej.auto poza tymi mikronami piękne od strony mechanicznej też super wypada na tle innych które oglądałem....echhh znaleźć ładne bmw to naprawdę sztuka😁

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, Ponta napisał(a):

Tylny błotnik jest częścią wymienną, nie wprowadzaj w błąd, jest to element poszycia.

Zdajesz sobie sprawę z czym się wiąże wymiana tego poszycia i ile to będzie kosztować? Na łączenia i tak pójdzie szpachla 🙂

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak, z otwarciem przez pracownika centrum blacharsko lakierniczego instrukcji TIS i robienie tego co ona nakazuje. Cena zgodnie z roboczogodziną i ceną za materiał. Czy coś jeszcze wymaga wyjaśnienia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, to będzie szpachla. Auta mają już swoje lata, albo będzie po malowaniu albo z mniej lub bardziej uszkodzonym lakierem, takie są realia.

3A0jS9b.png
Opublikowano

No dobrze tylko ze jeśli będzie to tylko malowanie to mi to kompletnie nie przeszkadza wolę malowane auto niż w oryginale ale całe porysowane.ja tylko pytam czy okolice 300 mikronów to szpachla czy samo malowanie....bo lakier przecież nie odpadnie gorzej ze szpachlą....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.