Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Czy ktoś orientuje się jaki jest teraz czas oczekiwania na M3 Touring G81 na auto z własnej konfiguracji (nie stockowe)?

Czy taki samochód to już będzie LCI czy jeszcze przed modyfikacją?

Jakie rabaty udało się uzyskać ostatnio na takie auto?

 

Pozdr

Opublikowano

Cześć

Jestem właśnie na etapie składania zamówienia. Termin dostawy będe celował na maj, na ta chwile mam 18% rabatu. M3t to jest już lci. Premiere miał 2023.

Opublikowano (edytowane)

Wg. przecieków G20/G21/G80/G81 też mają dostać "lifty" zwane potocznie jako "LCI2" od produkcji 07.2024, więc pewnie o to chodziło @ryb55 Zastanawiam się czy wstrzymać się z zamówieniem na M340i G20, ale tutaj zmiany mają być mniejsze.

Przy G80/G81 to pewnie będą takie same przednie lampy jak w przypadku M4 LCI, tylnie nie były na "spy" photo, ale no ja się wątkiem G80/G81 nie interesowałem mocno, wiec trzeba przegrzebać internet 😛

Edytowane przez Kamil199
Opublikowano

O to ciekawe że już lci, ale martwi mnie to, że w m4 lci wypadły przednie lampy laserowe, tutaj może być podobnie.

Opublikowano

tak, g80 i g81 mają dostać taki upgrade jak m4, czyli: nowa kiera, większa moc, nowe lampy i zderzaki, nowy system operacyjny, itp

Opublikowano
12 godzin temu, R4dek napisał(a):

Cześć

Jestem właśnie na etapie składania zamówienia. Termin dostawy będe celował na maj, na ta chwile mam 18% rabatu. M3t to jest już lci. Premiere miał 2023.

jeżeli masz termin maj to masz przeldifta, modyfikacje będą od lipca

zauważ, że np lampy przednie są jak g20 pre lci,  a nie lci

Opublikowano

Dla jednych obecne lampy to plus bo są laserowe. W LCI to już będą tylko ledowe światła i to tylko z jednym reflektorem na stronę.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano (edytowane)

A jak przejście z LCI na LCI2 wygląda w praktyce? nie pytam o m3 tylko ogólnie?. Powiedzmy że zamawiam teraz auto, a wyprodukowane będzie np. w lipcu to już będzie LCI2 mimo konfigurowania LCI1 ? co w przypadku zmiany jakiś opcji i niezgodności z konfiguratorem ?

Przerabiał już ktoś taki temat na własnej skórze gdy powiedzmy wchodziło LCI?

Edytowane przez pwnsoon
Opublikowano

Właśnie jak mi tutaj napisaliście to się dowiadywałem i mam opcje zamówienia teraz i przejścia na lci jak odbiór przesune na lipiec przykładowo. Także teraz kolejny ból głowy czy zostać przy obecnym czy lci. Poczekam na jakieś testy m4 lci co tam dokładniej pozmieniali.

Opublikowano

Ok czyli w sumie tylko update do silników i trochę nowych materiałów we wnętrzu. Ta druga zmiana może być trochę na plus a trochę na minus jak pożałują na oświetleniu ambientowym tak jak w 4er. Ciężko to nazwać LCI2 a jeśli tak to takim w bardzo niewielkim zakresie.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Co do oświetlenia ambient to chyba akurat dołożyli liste pod ekranem na środku, bo widzę, że w m4 jest a w m3 obecnym nie ma. Nie wie czy ona była w m4 przed lci. Patrząc po spy photo to nie ma co liczyć na laserowe światła z tyłu jak te w m4, bo nie ma kamuflażu tam nic.

Opublikowano

Tam dołożyli ale przed pasażerem zabrali a na drzwiach zrobili sobie żarcik 🙂

image.png.0e28a6029d4fb5d8a40a42bf9dd136fa.png

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
4 godziny temu, adiki napisał(a):

Ok czyli w sumie tylko update do silników i trochę nowych materiałów we wnętrzu. Ta druga zmiana może być trochę na plus a trochę na minus jak pożałują na oświetleniu ambientowym tak jak w 4er. Ciężko to nazwać LCI2 a jeśli tak to takim w bardzo niewielkim zakresie.

Update silników w przypadku G20 B48/B58 to jak dobrze rozumiem to tylko USA i Korea Płd. Ciekawe jak kwestia rabatów i ew. utrzymania ceny przy zamówieniu na produkcję z lipca. 

Opublikowano (edytowane)

Z tego co widzę to w konfigu m4 lci nie ma już drive recordera który jest w obecnym m3t. Zastanawiam się czy w lci też to zabiorą. Mi na tej kamerze akurat zależy, ktoś ma wiedze czy to dobry sprzęt jest, jak jakość nagrywania? Zastanawiam się też czy lci może poprawić całościowy odbiór auta i jego prowadzenie tak jak w przypadku performance rs6. Czy to tylko światła, kosmetyka i nowy soft silnika bo pewnie te 20km więcej to z 0,1 bara na turbinie i tyle.

Edytowane przez R4dek
Opublikowano
10 godzin temu, R4dek napisał(a):

Z tego co widzę to w konfigu m4 lci nie ma już drive recordera który jest w obecnym m3t. Zastanawiam się czy w lci też to zabiorą. Mi na tej kamerze akurat zależy, ktoś ma wiedze czy to dobry sprzęt jest, jak jakość nagrywania? Zastanawiam się też czy lci może poprawić całościowy odbiór auta i jego prowadzenie tak jak w przypadku performance rs6. Czy to tylko światła, kosmetyka i nowy soft silnika bo pewnie te 20km więcej to z 0,1 bara na turbinie i tyle.

Drive recorder jest słaby. Jakość słaba, nagrywa maksymalnie 20s przed i po zdarzeniu. Jeśli chcesz mieć możliwość stałego nagrywania, z sensownymi parametrami, to i tak nie obejdzie się bez dodatkowego wideorejestratora.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 7.02.2024 o 20:23, adiki napisał(a):

W przypadku B58 z tego co kojarzę ma wejść port injection 

Zmiany silnikowe B48/B58 nie dotyczą Europy. 

W dniu 7.02.2024 o 21:22, R4dek napisał(a):

Z tego co widzę to w konfigu m4 lci nie ma już drive recordera który jest w obecnym m3t. Zastanawiam się czy w lci też to zabiorą. Mi na tej kamerze akurat zależy, ktoś ma wiedze czy to dobry sprzęt jest, jak jakość nagrywania? Zastanawiam się też czy lci może poprawić całościowy odbiór auta i jego prowadzenie tak jak w przypadku performance rs6. Czy to tylko światła, kosmetyka i nowy soft silnika bo pewnie te 20km więcej to z 0,1 bara na turbinie i tyle.

Widziałem memo produktowe - Drive Recorder wyleciał z konfiguratora, ale ma być w przyszłości dostępny w sklepie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ale drive recorder ma jedną ważna zaletę. Nic nie wisi przy lusterku, kabel;e się nie plączą etc..

  • Lubię to 2
Opublikowano

Jednak będe celował w wersje lci, zawsze to świeższy model, bo faktycznie nie zwróciłem uwagi, że obecne lampy w m3t to te sprzed liftu normalnej wersji. Mniej listw ambient to dla mnie akurat zaleta. Oby tylko dźwięku auta jeszcze bardziej nie popsuli jakimiś filtrami.

btw. czy jest możliwość wyłączenia, poza aso pewnie, podbicia dźwięku z głośników?

Opublikowano
19 godzin temu, R4dek napisał(a):

Jednak będe celował w wersje lci, zawsze to świeższy model, bo faktycznie nie zwróciłem uwagi, że obecne lampy w m3t to te sprzed liftu normalnej wersji. Mniej listw ambient to dla mnie akurat zaleta. Oby tylko dźwięku auta jeszcze bardziej nie popsuli jakimiś filtrami.

btw. czy jest możliwość wyłączenia, poza aso pewnie, podbicia dźwięku z głośników?

W M3 chyba można wyłączyć ASD poprzez przycisk wydechu. Zamykają się wtedy klapki ale też ponoć wyłącza ASD. Jeśli to nie zadziała to zostaje bimmercode, gdzie łatwo można dezaktywować ASD.

Podobno jest też opcja dłubania przy wzmacniaczu w bagażniku i przełączaniu jakiś kabli ale nie zagłębiałem się w temat. 

Opublikowano
21 godzin temu, R4dek napisał(a):

nie zwróciłem uwagi, że obecne lampy w m3t to te sprzed liftu normalnej wersji.

?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

M3T zamowiony 26 marca wiec jestem pomiedzy przed LCI a LCI zobaczymy gdzie wpadnie produkcja sadze ze moze to byc juz lipiec. przednia lampa w LCI jest ok, sterowanie nawiewami na konsoli srodkowej  jak w X5 i X6 = dosc ciewkawe. Oprocz tego M3 LCI ma dostac okolo 18KM wiecej, choc prawde mowiac nie ma to juz znaczenia .

 

 

Edytowane przez MROE75
  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.