Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć koledzy. Wczoraj dobrałem się od góry do auta żeby posprawdzać wężyki podciśnienia i psiknać spreyem do paskow klinowych żeby wyeliminować piszczenie. Piszczenie nie ustało do końca więc na pewno będę musiał umówić się na zdjęcie paska i weryfikację wszystkich rolek. 

Przy okazji zauważyłem pokaźne zapocenie przy lewym kapslu (broku) od koła pasowego..

Pytanie czy to możliwe że spod tego kapsla cieknie olej? Czy to bardziej simering wału korbowego? Po prawej stronie od koła pasowego jest sucho

20240130_120850.jpg

20240130_121012.jpg

Opublikowano

Dokładnie to samo mnie spotkało. Właśnie czekam na korek. Oryginał 45 zł. To jest kawałek plastiku z uszczelką. Ten po stronie pasażera jest dobrze dostępny i roboty jest na przysłowiowe 5 minut. 

  • Lubię to 1
ad®ian™
Opublikowano

A nie wypłynie olej jak to wyciągnę? Kurła chyba będę musiał jechać wcześniej z tymi szurającymi rolkami żeby mi to serwis jednak wziął na klatę przy okazji. Czy można tak jeździć bez wiekszego stresu np jeszcze 2000km ? Czy jak to puści na trasie to wyleje się cały olej z silnika? 

Opublikowano

Jak silnik zgaszony to praktycznie cały olej masz w misce, a więc poniżej tego korka. Ile można z tym jeździec? Nikt tego nie wie. Ja zamówiłem, bo koszt znikomy a wymiana prosta, więc po co tam ma być urzygane dookoła.

ad®ian™
Opublikowano

A powiedz mi proszę jak to będziesz wymieniał od góry czy od dołu? Kurde bo bym odrazu te rolki wymienił a nie wiem czy już znajdę w lutym wolny dzień żeby jechać do domu na kanał akurat tym autem.. może jest tu jakiś majster bmw z Krakowa żeby ze mną pojechac 30km za miasto to zrobić to w ktorąś sobotę? Mam wszystko sprzęt garaż i w sobotę mógłby może mną wymienić rolki, pasek i ten kapsel? Zapłacę niemiecką dniówkę 1000zł po prostu boje się pierwszy raz to robić 😄

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ile masz nalatane?

Ja osobiście wymieniłem bym koło pasowe oraz zimering , który jest za min, napinacz i pasek PK. Kapsel ogarnął bym przy okazji oraz umył ten cały widoczny syf. 

Edytowane przez Burza1234
  • Lubię to 1
Opublikowano
25 minut temu, adrian_pt napisał(a):

Nie mam kanału, więc muszę to atakować z góry. 

Ja swoje koło pasowe ogarnąłem na "ziemi", najazdy albo lewarek po jednej stronie auta i wystarczy miejsca na ogarnięcie usterki.

Opublikowano
10 godzin temu, Burza1234 napisał(a):

Ile masz nalatane?

Ja osobiście wymieniłem bym koło pasowe oraz zimering , który jest za min, napinacz i pasek PK. Kapsel ogarnął bym przy okazji oraz umył ten cały widoczny syf. 

136tys nalotu. Kurde jeszcze turbo do regeneracji eh chyba poprostu dobije narazie ten kapsel i nie będę jeździł do odciny (pewnie wyjeba** kapsel od trzymania na 4000obrotow na postoju zeby posluchac jak silnik pracuje) a umówię całość w serwisie, albo zrobię tak jak kolega Adrian sugeruje czyli zmienić samemu tylko kapsel i dojeździć spokojnie do serwisu 

Opublikowano
10 godzin temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Ja swoje koło pasowe ogarnąłem na "ziemi", najazdy albo lewarek po jednej stronie auta i wystarczy miejsca na ogarnięcie usterki.

A ja swoje koło pasowe wymieniłem od góry... I to bez żadnych blokad 😛

  • Haha 1
ad®ian™
Opublikowano
10 godzin temu, Użytkownik525xd napisał(a):

136tys nalotu. Kurde jeszcze turbo do regeneracji eh chyba poprostu dobije narazie ten kapsel i nie będę jeździł do odciny (pewnie wyjeba** kapsel od trzymania na 4000obrotow na postoju zeby posluchac jak silnik pracuje) a umówię całość w serwisie, albo zrobię tak jak kolega Adrian sugeruje czyli zmienić samemu tylko kapsel i dojeździć spokojnie do serwisu 

To szybko Ci to turbo padło, ale może faktycznie często na wysokich obrotach jeździsz i się szybciej skończyło :)

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, davidpl napisał(a):

To szybko Ci to turbo padło, ale może faktycznie często na wysokich obrotach jeździsz i się szybciej skończyło 🙂

No była mapa na ~270KM +600nm przy starcie strzała fajnie się jeździło ale za duże straty, wróciłem do 218KM. Wydech mam czysty po prostu wolę wyprzedzić problemy bo świszczy a 50tys temu nie świszczał i puszcza olej przy takiej gumowej rurze więc chyba pluje do intercoolera, i muszę to zrobić też raz a dobrze, jeszcze musi trochę posłużyć:) 

Edit u mnie są dwie turbiny chodzi o tę pierwszą która działa od spodu

Edytowane przez Użytkownik525xd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.