Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem ze skaczącym ciśnieniem na listwie wtryskowej (skoki ciśnienia paliwa na biegu jałowym wahają się od około 27000 kPa do około 34000 kPa).

Na rozgrzanym silniku te wartości zbiegają bliżej wartości od około 30000 kPa do około 33000 kPa.

e90 - N47D20A - 143KM, 2008 rok.

W autku została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia na pompę z B47 + zawór na pompie nowy Boscha taki jaki był w starej pompie, do tego zostały włożone używane, wyczyszczone i sprawdzone na maszynie wtryski z końcówką (298 takie jakie są fabrycznie montowane), listwa CR została wyczyszczona wraz z czujnikiem ciśnienia (który był wcześniej wymieniony), jak i regulatorem ciśnienia.

Obowiązkowo został do tego wymieniony filtr paliwa; 

Takie same objawy skoków ciśnienia paliwa były przed wymianami wyż. wym. części. 

DDE nie generuje żadnych błędów oraz nie ma braków mocy.

Czy za takie zachowanie mogę śmiało obwinić Regulator ciśnienia, ponieważ jako jedyny nie został zmieniony.

oraz

mam pytanie:

Jaka powinna być stała wartość ciśnienia na listwie wtryskowej na biegu jałowym?

Z góry dziękuję za informację  

 

 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.