Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie odnośnie rodzaju akumulatora do BMW 3 e90 3.0 N52, czy ktoś może określić czy ma być to akumulator zwykły czy AGM, kupiłem auto, jest tam zwykły akumulator i auto bardzo wolno kręci, zwłaszcza na zimnym silniku, po vinie pokazuje że może być zwykły albo AGM, pomoże ktoś?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Podaj VIN to można będzie ustalić jaki akumulator był fabrycznie. Wolne kręcenie napewno nie jest spowodowane tym że akumulator nie jest AGM tylko jego niedoładowaniem / zużyciem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Standardowo w 330xi N52 był montowany zwykły akumulator 80 Ah.

Rozkoduj Vin i szukaj wpisów o akumulatorze.

Jeśli na liście jest wzmianka o akumulatorze AGM lub występuje którakolwiek z poniższych opcji to fabrycznie był właśnie akumulator AGM:
Auto start/stop function S1CCA
Brake Energy Regeneration S1CDA
Dodatkowe zasilanie energetyczne S146A
Pojazd specjalny S185A
Pojazd specjalny ukryty S186A
Urządzenie ogrzewania dodatkowego S536A 

Opublikowano

A w jaki sposób mogę rozkodować Vin? W serwisie powiedzieli że po vinie wychodzi im dwa rodzaje AGM i zwykły, żeby to sprawdzić trzeba podłączyć komputer...

Czy mogę to sprawdzić inpa?

Aktualny akumulator ma 80ah i 160a

Dodam że ten akumulator ma z pół roku

Opublikowano

A w jaki sposób mogę rozkodować Vin? W serwisie powiedzieli że po vinie wychodzi im dwa rodzaje AGM i zwykły, żeby to sprawdzić trzeba podłączyć komputer...

Czy mogę to sprawdzić inpa?

Aktualny akumulator ma 80ah i 160a

Dodam że ten akumulator ma z pół roku

Rozkodowałem Vin i pokazuje 70ah, dziwne bo chyba wtedy to wgl by nie zapalił Screenshot_2024-01-10-17-53-01-23_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.e36cc81b8786bcc770bd2d11a3a9e55e.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Borsuczek dobrze Ci podpowiedzial. Jesli byl fabrycznie 70ah to taki byl fabrycznie... Dlaczego mialbym nie odpalac... 

Opublikowano

Kkx5 taki wychodzi po vinie, jak na załączonym zdjęciu, teraz mam prawie nowy 80ah i bardzo wolno kręci, zwłaszcza gdy jest zimny, ale na ciepłym też słychać że za wolno kręci, według Ciebie mam wymienić na zwykły 70ah?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mozesz zostac przy 80ah, mozesz zmienic na 70ah, to malo istotne, pojemnosc aku zwieksza sie wraz z iloscia zastosowanej elektroniki oraz rodzaju silnika. Kluczowe jest slowo "prawie nowy", jakiej firmy? Ogolnie stare benzyny typu n52 nie sa demonami szybkiego "krecenia", sprawdz spadek napiecia podczas rozruchu. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
16 godzin temu, Michal2002 napisał(a):

Kkx5 taki wychodzi po vinie, jak na załączonym zdjęciu, teraz mam prawie nowy 80ah i bardzo wolno kręci, zwłaszcza gdy jest zimny, ale na ciepłym też słychać że za wolno kręci, według Ciebie mam wymienić na zwykły 70ah?

To nie kwestia akumulatora tylko rozrusznika - do wymiany lub regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.