Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 3 lat mam e53 3.0d ze skrzynią GM w lipcu tamtego roku została poddana regeneracji skrzynia koszt z warsztatem ponad 7tys.  od regeneracji skrzyni zrobiliśmy prawie 4tys km i w weekend jechaliśmy w trasę i całkiem dobrze bo bo coś jest nie tak i czasami może być niebiezpieczne natomiast problem polega na tym że na dużych wzniesieniach trasa zakopianka jeżeli chce przyspieszyć np skrzynia powinna zrzucić na niższy bieg a dzieje nie tak że obroty rosną czyli bez biegu jakby N ,puszczam gaz wciskam jeszcze raz np wolniej gaz i bieg zaskoczy . Na prostej drodze np jade 70 chce przyspieszyć wciskam gaz to samo wpada jak by w N puszczam gaz daje powoli gaz bieg zaskoczy . Macie jakieś pomysły/ lub co jest za to odpowiedzialne? regeneracja skrzyni jeszcze chyba jest na gwarancji bo dali 6miesięcy ale znając życie to coś wymyślą i znowu koszty beda po mojej stronie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

albo konwerter albo zawór lockup trzeba sprawdzić

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.