Skocz do zawartości

Problem Z Żaluzja chłodnicy i temperatura


Seba104

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. F11 B47 2.0d 190km
Po akcji serwisowej egr i aktualizacji  sterowników problem z temperaturą  
1.Dluzej się grzeje i nie osiąga 100 oleju 
Na trasie olej 95-97,płyn 85-87
 W mieście po godzinie jazdy olej max 90,płyn 82-85
3. Żaluzja chłodnicy otwiera się po odpaleniu na zimnym i nie zamyka wcale 
Przed akcją wszystko ok,żaluzja chodziła jak należy. Miał ktoś może podobny problem od czego zacząć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Seba104 napisał(a):

czego zacząć ?

podłącz pod porządny tester diagnostyczny lub najlepiej ISTA i zobacz jakie są błędy

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

Miałem podobnie z temperaturami. Po wymianie termostatu temperatura płynu nie spada poniżej 87 a oleju na zegarach poniżej 100.

 

2.

Ten typ chyba tak ma, widziałem już dużo podobnych tematów na grupie na FB, wszystkie B47 zdają się tak mieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.