Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć . Naczytałem sie tu na temat tarcz .Swap z 550  M5 etc...Poszedłem inną drogą.

Sam nie wierzyłem ale klocek w tarczach 248/30 jest o 25% mniejszy niż w tarczach 248/36.nie wierzyłem puki nie zobaczyłem

Dostępny w katalogu power kit - na tarcze 36 to kupa kasy ale...to nic innego jak zaciski i jarzma z F01.

A tych jest dość dużo na portalach.sam zapłaciłem po 100 za sztuke.Pasuje idealnie- robota żadna.

Dodatkowo tarcze są mniej podatne na krzywienie ( niemieckiego forum)

przejechałem już 3 tys-  hamowanie lepsze i spokojniejsze

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też dużo naczytałem się o hamulcach. Szczególnie o tarczach.  W mojej te przednie, to jakiejś firmy krzak. Zrobiłem ponad 60 tys. km. i nie pokrzywiły się. Ale ja jeżdżę w porywach 120 km/h, bo w IRL mandaty podskoczyły. A jeszcze jest tak, że jak masz punkty, to państwowej roboty nie dostaniesz, gdybyś zamierzał zmienić pracę. 

No, ale w Polsce są inne realia. Byłem 2 lata temu w Polsce, nie dziwię się... trzeba mieć dobre hamulce, by nie dać się wydutkać. Rodeo to jest nic. Ciekawe czy jeszcze tak jest.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.