Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem z hamulcami co jakiś czas pod długiej jeźdźcie hamulec robi się twardy i prawie w ogóle nie hamuje. Ostatnio uszczelniłem króciec od pompy vacum i problem zniknął, ale po jakimś czasie znowu się pojawił. Pompa vacum trzyma ciśnienie jak na zdjęciu, nie wiem czy to dobra wartość. Co może być przyczyną pompa vacum czy serwo? 
 
bmw e91 318i 129km 2006r

IMG_2567.jpeg

Edytowane przez Jan555
Opublikowano

A vacum może się zacinać? Ostatnio też zmieniałem oringi na vacum. 
A jaka powinna być prawidłowa wartość podciśnienia na vacum w BMW e90? 

Opublikowano

Robiłem kilka razy wymianę uszczelnień w M47/57 raczej z powodu wycieku na EGR. 

Podciśnienie jest troszkę większe ale może od vacuometru zależy.

 Natomiast wydajność znacząco rośnie po uszczelnieniu. Widać na dużej gruszce 535d np.IMG20220611161058.thumb.jpg.df4a0ea8df851f35c2269eba775de489.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.