Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam taki problem, że z dnia nadzień zaczęło ściągać w lewo, wspomaganie w lewo działa dobrze, a w prawo jest opór. Dziwne jest też to ze jak jest kierownica prosto i na postoju dodam delikatnie gazu to sama zaczyna skręcać w lewo... Byłem na SKP i zero luzów, a cały zawias też był robiony parę miesięcy temu. Można obstawiać, że to maglownica? ( Która już była wymieniana na nową NTY 2 lata temu...🙄 )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie w e39 jak tak się stało z dnia na dzień to się okazało, że mechanik przyoszczędził i z tyłu zamiast jednego Lema założył wahacz SLR który zsunął się z tulei.

Opublikowano

Też kierownica chodziło leciutko w lewo, a w prawo jakby wspomaganie o połowę słabsze? Bo to mnie zastanawia czy zawieszenie może mieć cos w tym wspólnego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli faktycznie sama skręca na postoju po dodaniu gazu, to możliwe że z maglownicą jest coś nie tak. Są tam oringi na rozdzielaczu oleju, w tej pionowej części maglownicy, i przy uszkodzeniu któregoś różne cuda mogą się dziać. Ale to mega rzadko się zdarza. Przesmaruj jeszcze łożyska poduszek amortyzatorów, może się po prostu któreś zatarło.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Dodam, że w zbiorniku płynu wspomagania jest dużo brokatu, wymieniłem płyn dwa razy pod rząd, a po uruchomieniu silnika brokat wraca w tej samej ilości. oraz kierownica nie chodzi płynnie w pewnym momencie ma taki odczuwalny skok gdzie traci płynność 

Opublikowano (edytowane)

Z racji, że bede wymieniał magiel to zastanawiam się czy by nie dołożyć serwotronika, a więc albo używany magiel z serwotronik albo nowy magiel bez serwotronic firmy GT-Bergmann.

Warta ta firma coś czy lepiej używany oryginał ?

Oraz co myślicie o zastosowaniu wspomagania elektrycznego z opla? Bo te z bmw mało trwałe i opiłują. Taka z opla da wystraczające ciśnienie?

Edytowane przez Spiderjo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 5.01.2024 o 08:25, piotr520 napisał(a):

Jeżeli faktycznie sama skręca na postoju po dodaniu gazu, to możliwe że z maglownicą jest coś nie tak. Są tam oringi na rozdzielaczu oleju, w tej pionowej części maglownicy, i przy uszkodzeniu któregoś różne cuda mogą się dziać. Ale to mega rzadko się zdarza. Przesmaruj jeszcze łożyska poduszek amortyzatorów, może się po prostu któreś zatarło.

Nawet po odwaleniu i gaszeniu widać jak sama chodzi
 

https://www.youtube.com/shorts/qdStHBverWM

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.