Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem posiadaczem BMW serii 1 120d. Od pół roku mam problem z rozładowywaniem się akumulatora, który jest nowy (kupiony w sierpniu). Była wymieniania klema ibs i nie pomogło, cały czas wyrzuca kontrolkę resetowania się godziny, kiedy naładuje go na kable, ustawie godzinę i zgaszę auto, po następnym odpaleniu jest reset tej godziny (resetuje nawet jak jej nie ustawię). Mam e81 z bezramkowymi szybami, które powinny się same opuszczać, jednak się nie opuszczają, co by wskazywało też na to, że przyczyną może być moduł komfortu. Byłem już u 6 elektryków i każdy z nich nie wie o co chodzi z tym autem. Jeśli miał ktoś podobną sytuację to proszę o jakieś wskazówki, bo ręce odpadają…

Edytowane przez Jacek12344679
Opublikowano

Witam

Ja mam bmw e 88 cabrio

Padł mi aku kupiłem drugi nowy ale juz go ładowałem 4 razy.

cos doczytałem ze trzeba zakodowac aku w komputerze ale nie wiem czy to to.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czemu kleme wymienialeś?

Akumulator kupileś taki jak masz zakodowany? Rejestrowałeś jego wymianę?

Jakie masz obecnie błędy, czytane programem do diagnostyki BMW, nie kombajnem do wszystkiego.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Akumulator po wymianie trzeba zarejestrować. Jeśli tego nie zrobisz to akumulator będzie traktowany zgodnie ze stanem zdrowia ( SOH) poprzedniego i niedoładowywany. Narzędzie -INPA.

Edytowane przez VagaBim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.