Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ze swoim e39 3.0d podczas jazdy podczas lekkiego przyspieszania w zakresie prędkosci 30-60 km/h słychać mocne stukanie z podłogi (gdzieś na środku tak jakby na łączeniu skrzyni i wału), dzisiaj podczas odpalania było słychać głośne stukanie i auto nie chciało odpalić (łapało ale coś jakby go blokowało). Tutaj filmik jak auto odpala: Co to moze być ?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź czy konwerter jest porządnie dokręcony, choć raczej sam z siebie się nie odkręcił, no chyba że ktoś tam niedawno grzebał.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Nie możliwe że konwerter bo skrzynia z konwerterem niedawno była zmieniana a przed wymianą było tak samo. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To co pokazujesz na filmie raczej nie jest związane ze stukaniem podczas jazdy. Tak odpala na zimnym czy ciepłym ?

Jeśli masz uszkodzoną podporę lub łącznik to rozsądny mechanik powinien na to zwrócić uwagę gdy zakładał skrzynię, ale jak najbardziej te elementy mogą hałasować. Ewentualnie tłumik uderza o podłogę jak jest zbyt wysoko zawieszony. Podjedź na SKP to za 30 zł obejrzysz razem z diagnostą co tam się dzieje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ktoś kto wymieniał skrzynię raczej widział w jakim stanie jest łącznik wału i skrzynki, zostaje sprawdzić podporę i poduszki skrzyni.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Bez znaczenia czy auto ciepłe czy zimne , dodam że problem z odpalaniem nie dzieje się cały czas auto potrafi pół dnia odpalać normalnie a później kilka razy odpali jak na filmiku albo gorzej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzić błędy. Podmieniłbym czujnik wałka, ten obok pompy wakum, aczkolwiek przy jego defekcie odpalanie pogarsza się na ciepłym silniku aż do niemożliwości uruchomienia, po schłodzeniu czujnika odpala normalnie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałem o najważniejszym - jakie ciśnienie wstępne paliwa, czy silnik pracuje w całym zakresie obrotów. Jak pompa progowa jest bliska zgonu to też będą problemy z uruchomieniem i w końcu niemożliwość odpalenia. Jeśli uda się uruchomić to auto jedzie, ale nie chce się wkręcać powyżej 3k obrotów.

Opublikowano

Jakie ciśnienie nie wiem bo nie mam komputera żeby podpiąć, silnik pracuje w całym zakresie i ma odpowiednią moc. Po świętach dam auto do mechanika bo sam nic nie wskóram.  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niech mechanik zrobi test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.