Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coraz częściej słyszy się o problemach z czujnikiem ciśnienia paliwa na przewodzie - po rozszczelnieniu olej napędowy jest tłoczony przez wiązkę elektryczną, kończy się to wymianą całej wiązki i często też sterownika silnika, nastawnika turbiny itp. Już raz pytałem o to w serwisie i twierdzą, że w moim aucie to nie powinno wystąpić (X3 2019r, 2,0d 190KM), jednak w intrenecie pełno jest głosów, że dotyczy to praktycznie wszystkich diesli po 2007r (N47, B47, N57, B57). Znajomy ma X1 z 2017r (ale przebieg poniżej 70kkm) i twierdzi, że poprzedni właściciel już zmieniał wiązkę. Ciekawy jestem, czy ktoś już spotkał się z tym problemem w G01, zastanawiam się też nad profilaktyczną wymianą tego czujnika, po wymianie jest przecież 2 lata gwarancji.

Jeżeli temat był to przepraszam - szukałem i nie znalazłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.