Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj rozpiołem tą wtyczkę i jest sucho zero oznak ON. Sprawdziłem przewody czujników temperatury i nie widać oznak uszkodzenia. Czy jak zmierzę oporność czujników w kostce czujnika to jaka  powinna być oporność i czy mam pomierzyć jeszcze na kostce na dojściu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o czujnik temperatury  przed DPF to wszystko masz opisane powyżej. 

Jeśli chodzi o sondy to też masz opisane jak je sprawdzić aplikacją BTool. Muszę poszukać czy sondy można sprawdzić na podstawie pomiaru rezystancji. 

 

Screenshot_20240304_161200_Chrome.thumb.jpg.9b84ae03df58a20d9302899b4b8b4a49.jpg

 

Ty masz silnik B47.....?

 

20240304_163330.thumb.jpg.862d184c70f638cfe43735bd4040564d.jpg

 

 

Screenshot_20240304_163642_Chrome.jpg.071ec1931823cbf9a4620151c378d9a8.jpg

 

 

20240304_164427.thumb.jpg.316b5c727413fcc80c6a531ce9b9aae3.jpg

 

Według schematu elektrycznego dla silnika B47 można sprawdzić rezystancje SOND w bardziej dostępnym miejscu. Jest to kość X941*1B.  SONDA przed katalizatorem B334 , plus na cewce to pin nr.1. SONDA za katalizatorem pin nr.4.

MASĘ/MINUS podłączasz pod kość komputera auta z kości X460*11B. Masy/Minusy dla sondy przed katalizatorem B334 pin.nr.94 a za katalizatorem B335 pin.nr.93.

 

20240304_170833.thumb.jpg.73a29459a52a08335f3f8aef910b7937.jpg

Edytowane przez Burza1234
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 4.03.2024 o 16:04, Burza1234 napisał(a):

Jeśli chodzi o czujnik temperatury  przed DPF to wszystko masz opisane powyżej. 

Jeśli chodzi o sondy to też masz opisane jak je sprawdzić aplikacją BTool. Muszę poszukać czy sondy można sprawdzić na podstawie pomiaru rezystancji. 

 

Screenshot_20240304_161200_Chrome.thumb.jpg.9b84ae03df58a20d9302899b4b8b4a49.jpg

 

Ty masz silnik B47.....?

 

20240304_163330.thumb.jpg.862d184c70f638cfe43735bd4040564d.jpg

 

 

Screenshot_20240304_163642_Chrome.jpg.071ec1931823cbf9a4620151c378d9a8.jpg

 

 

20240304_164427.thumb.jpg.316b5c727413fcc80c6a531ce9b9aae3.jpg

 

Według schematu elektrycznego dla silnika B47 można sprawdzić rezystancje SOND w bardziej dostępnym miejscu. Jest to kość X941*1B.  SONDA przed katalizatorem B334 , plus na cewce to pin nr.1. SONDA za katalizatorem pin nr.4.

MASĘ/MINUS podłączasz pod kość komputera auta z kości X460*11B. Masy/Minusy dla sondy przed katalizatorem B334 pin.nr.94 a za katalizatorem B335 pin.nr.93.

 

20240304_170833.thumb.jpg.73a29459a52a08335f3f8aef910b7937.jpg

Tak mam silnik B47

Opublikowano

A czy jak odepnę te czynniki z kostek i sprawdzę, a później podepnę to będą jakieś błędy? Pytam się z ciekawości, bo jutro je chcę sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.