Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wracam z problemem dziwnych dźwięków od czasu uderzenia w krawężnik. Wstępna diagnoza na SKP to łożysko, piasta i drążek kierowniczy. Według mechanika piasta i łożysko nie ucierpiały, drążek został wymieniony, ale dźwięk występuje nadal i nie nasila się podczas przyszpieszania, przy różnych prędkościach brzmi tak samo, a jedynie przy hamowaniu zaczyna brzmieć głośniej, po małej analizie mechanik stwierdził, że to z okolic przedniego mostu/skrzyni. Wcześniej spotkałem się z opinią, że to konwerter, ale czy konwerter ucierpiałby podczas uderzenia? Innych objawów nie ma, żadnej kontrolki , chrobotania, ślizgania się sprzęgła, ale był problem, że czasami przy zatrzymywaniu do 0 lekko szarpnął. Pytanie czy ktoś może doradzić od czego zacząć? szukać mostu na podmiankę czy coś innego? dodam, że oprócz tego dźwięku (między 40, a 110) nic z autem się nie działo. (załączam nagrania)

auto bmw x5, e53, 3.0d 2004 polift

 

 

https://youtu.be/gfWHqToYr3Y
 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jedz do innego mechanika - jak na skp mówią, że łożysko walnięte to pewnie miał do tego jakieś podstawy.. zresztą to łożysko za nie długo będzie miało 20 lat ;)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.