Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, BMW e91 2.0D. Miałem wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i pękniety blok, tak więc blok został zmieniony (stary blok N47D20A(163km), nowy blok N47D20C(143km)).Po złożeniu wszytskigo "do kupy" auto jezdziło normalnie ale zacinały się wtryskiwacze przy +- 2.5 tyś obrotów. Zaczerpnąłem wiedzy,że wtryskiwacze się różnią w tych wersjach ,także przerzuciliśmy wtryskiwacze na te z wersji 143 konnej. Jak się okazało sterownik silnika podaje inny sygnał/impuls na wtryski i mimo prób adaptacji nie udało się uruchomić silnika. Padła decyzja na zmianę "zestawu startowego" tj. sterownik silnika ,CAS i stacyjka. Po założeniu tego zestawu wyświetla się blokada kierownicy i brak zapłonu. Po próbie podłaczenia się inpą czy istą wyskakuje brak połączenia. Sterownik poszedł na wycięcie immo, lecz i to nie poskutkowało. Macie jakieś rady, pomysły ? Zbyt niski prąd, stąd brak łaczności z autem ? 

Pozdrawiam serdecznie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.