Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Witam wszystkich. Jestem nowy na grupie. Zmieniłem lampy xenon na xenon dynamic (przedlift) wraz z modułem Lm2 AHL (mój stary to LM LWR)  lampy założone, moduł zakodowany i vin zmieniony( żadnych błędów w inpie)zielona dioda również nie mruga. Lecz nie dziala poziomowanie oraz skręt. Zauwazylem ze w tej mniejszej wtyczce przy lampach w mojej instalacji są 4 piny w gnieździe do lampy 3 piny. Czy ktoś pomoże jak to podłączyć (przepiac piny żeby hulało?    )Z gorywielkie dzieki!;) pacjent BMW e60 10.2005 rok

 
  •  
Opublikowano (edytowane)

Trzeba przepiąć piny, pin nr 1 wpinasz do gniazda 2, pin nr 4 wpinasz do gniazda 3, pod gniazdo nr 1 podłączasz masę (-) pod gniazdo nr 4 mozesz wpiąć obojętne który z pozostałych dwóch pinów z instalacji w aucie tylko w celu uszczelnienia kostki. Jeden z nieużywanych pinów z instalacji auta odcinasz do podpiecia do niego masy (wpinasz pod gniazdo nr 1 jak napisałem wyżej) a kabel izolujesz i to by było tyle.

Edytowane przez Krzyś111685053072
Opublikowano

Wszystko zrobiłem jak napisałeś i nic, zero reakcji, lecz wyczytałem gdzieś ze trzeba jeszcze zakodować moduły SCM te pod lampami lewy i prawy z osobna. Niestety inpa u mnie ich nie widzi czy również trzeba zrobić zmiany jakieś przy module LM ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wiesz co, przyszedł mi do głowy taki pomysł że możesz nie mieć podpiętego PT Can do LM. Sprawdził bym piny 71 i 72 jeśli  są puste a mniemam że są to trzeba je podpiąć, poniżej schemat.Screenshot_20240104-222310_BimmaEWD.thumb.jpg.d1855d5e4ff78b7e2248d2aca937a711.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

też zależy który rocznik 2005 roku był od skrętu dodatkowy moduł pod schowkiem tam był ptcan i czujniki poziomowania zawieszenia, tylko jak były skrętne,  ale jak masz LM2 to wszystko należy podłączyć pod LM i musi być podłączony PTCAN jak kolego wyżej napisał do modułu LM2 , jak lampy przedliftowe to nie zmieniaj daty oporogramowania dodaj tylko kod LM2A i koduj wtedy będzie prawidłowo zakodowany, a jak lamy LCI (tył i przód) to dodaj MUEB, ja robiłem na LM2 w e60 2004 i wszystko działa idealnie poziomowanie i skręty. co do kodowania modułów skrętnych to ja też w NCS mam te opcje ale u mnie te moduły są nie kodowalne , jak zobaczysz w ETK to nie wszystkie moduły skrętu są kodowalne przedliftowe , dopiero polifcie były kodowalne.

Edytowane przez Din76

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.