Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Piszę bo już skończyły mi się pomysły. Pacjent to e87 lift n47 143 km.

Sprawa tyczy się problemu z egr. Pod komputerem jest ciągle w pozycji 5%. Jako że to stare auto wymienione zaworek sterowania i egr- pneumatyczny. Chlodnica spalin jeszcze bez klapy.

Auto ogólnie nie zgłasza błędów jest trochę  mułowate i za duży przeplyw powietrza pokazuje przepływka względem  oczekiwanego od sterownika silnika.

Raz tylko był błąd 4CAE . 

Orentuje się ktoś jakoe powinny być napiecia na wtyczkach? Egr ma na jednym 5v zaworek podcisnienia 12v. Gdzieś szukać przetartego przewodu? 

 

Pozdro dzięki z góry za sugestie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cenna informacja. Na przyszłość komuś bardzo ułatwi rozwiązanie problemu🤦‍♀️

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ty chłopie obraziłeś się  na to ,że nikt nie mógł Ci pomóc w twoim temacie?

Coś jest nie tak z tobą......!?

Gratuluję podejścia do życia....👍

Make It Rain Sport GIF by UFC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre. Focha strzeliłeś, bo nikt nie wiedzial, co jest twojemu EGRowi 🤣

No to w sumie dobrze wyszlo, ze nikt ci nie pomógł, bo tyle samo pomocy udzielileś. Zacznij od siebie. Podobno dobro wraca.

Ręce opadają🤦

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.