Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Jako,że to mój pierwszy post na forum chciałbym serdecznie powitać wszystkich użytkowników!
Sam jeszcze swojego BMW nie posiadam,lecz pojawiła się na to okazja - mianowicie mam możliwość nabycia BMW X5 F15 o numerze VIN WBALS010800V46824 ( nie ma ogłoszenia z racji,że propozycja najpierw została mi złożona werbalnie).
Jako,że wielu z Was to specjaliści marki chciałbym poprosić o Wasze opinie dotyczące  samego pojazdu jak i jego wyposażenia ( blacharka itp jest w stanie bardzo dobrym,podwozie dopiero będę oglądał).
Historia serwisowa jest dość bogata, choć obecny przebieg to 269 tys a cena to ok 110 tys zł.
Będę wdzięczny za wszelkie opinie,czy cena spina się mniej więcej wyposażeniem oraz czy nie lepiej dołożyć do czegoś z mniejszym przebiegiem np...

 

Opublikowano

Zdjęć niestety nie posiadam (auto w ciągłym użytku)...ale lakierniczo nie ma nic do zarzucenia. kwota to wspomniane 110 tys.
A wyposażenie po rozkodowaniu VIN jest Waszym zdaniem atrakcyjne,czy może czegoś brakuje :)?
Wiem,że każde BMW jest dość indywidualnie skonfigurowane....

  • Moderatorzy
Opublikowano

Szczegóły pojazdu

VIN:WBALS01080 0V46824 / Seria:X5 F15 / Opis sprzedaży:X5 25dX / Nadwozie:SAV
Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:LS01 / Skrzynia biegów:LS01 / Układ kierowniczy:Lewostronny
Data produkcji:10.01.2017 / Lakier:475 / Tapicerka:LCB8
 

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość
Drzwi 5
Silnik B47T
Pojemność 2
Moc (kW) 170
Napęd ALLR
Lakier 475 black-sapphire metallic
Tapicerka LCB8 Skóra "Dakota"/terra
Poziom integracji (fabryczny) F025-16-11-503
Poziom integracji (aktualny) F025-19-03-550
Wyposażenie indywidualne Nie

Wypełnianie ilości

Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA
Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 11 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
Tylna oś 0.85 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
Hamulec 1 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
Silnik (B47) 5 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
Skrzynia biegów (GA8HP-50Z) 8.8 Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Wyposażenie

Kod Opis
Wyposażenie seryjne  
0346 Wyp. zewnętrzne Chrome-Line
0548 Licznik kilometrów
Opcje  
01CA Selekcja COP ważnych pojazdów
01CB Zakres CO2
0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE
0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu
02LS Obr. BMW, st. le. szpr. Y 451
02PA Zabezpieczenie śrub kół
02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów
02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach
0302 Instalacja alarmowa
0328 Stopień, aluminium
03AC Hak holowniczy
03AG Kamera jazdy wstecz
03AT Reling dachowy, aluminium satynowane
0413 Siatka oddzielająca bagażnika
0420 Przyciemniane szyby
0423 Dywaniki podłogowe Velours
0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
0493 Zespół schowków
0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
04B9 Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.
04UY Torba na narty i snowboard
0502 Spryskiwacze reflektorów
0508 Park Distance Control (PDC)
0534 Klimatyzacja automatyczna
0552 Adaptacyjny reflektor LED
0563 Pakiet oświetlenia
0575 Dodatkowe gniazda 12V
05A1 LED Fog lights
05AC Asystent świateł drogowych
05AG Ostrzeżenie przed zmianą pasa
05AL Active Protection
05AS Driving Assistant
05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.
05DL Surround View
05DP Asystent parkowania
0609 System nawigacji Professional
0676 System głośników HiFi
06AC Inteligentne połączenie ratunkowe
06AE Teleservices
06AK Connected Drive Services
06AM Real-Time Traffic Information
06NS Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem
06WB Wielofunkcyjny wyświetlacz przyrządów
0710 M Kierownica skórzana
0775 Podsufitka antracyt
0877 Brak obsługi krzyżowej
08A1 Polska wersja językowa
08AT Literatura pokładowa, polski
08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km
08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf
08TF Aktywna ochrona pieszych
08V1 Tabliczka informacyjna
0925 Dummy-SALAPA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

trochę podstawowe wyposażenie, podstawowe fotele, odrobinę lepsze audio które też szału nie robi, pakietu oświetlenia też nie ma. Plus za led-y bo robią robotę (przynajmniej jak dobrze ustawione)
Mam f15 z tym silnikiem i jest ok, jak nie był robiony rozrząd to zaraz po zakupie bym sugerował zrobić. 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Dzięki - właśnie szkoda mi trochę,że nie ma foteli z pamięcią i regulowaną poduszka podudzia....A jaki pakiet oświetlenia masz na myśli? Z tego co widziałem jest oświetlenie ambient+ klamki podświetlane...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

sorry nie doczytałem, faktycznie jest - standard to nie był o dziwo
Jak dla mnie fotel komfortowy w trasy to obowiązek, nie kupuję auta bez niego - ale też jak wsiadam to 1600 na strzał robię. I do tego f15 jest świetne, na prawdę nie męczy. Do jazdy po mieście jest ok, ale nie czuję się tak dobrze z nim jak w trasie. No i wypalanie DPF co 200-300km, przynajmniej na krótkich dystansach - może irytować - dlatego nie jeżdżę nim po mieście za bardzo.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Pewnie musiałbym więcej pojeździć aby sprawdzić komfort, bądź co bądź, ale fotela w wersji podstawowej.
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz - jak wspominałem, obecny przebieg to 270kk km. W ciągu 3 lat pewnie nabiłbym dodatkowe 30kk - czy nie będzie problemu ze sprzedażą, biorąc pod uwagę przebieg i silnik 2.0 (widzę,że większość osób preferuje poniekąd mocniejszy 3.0)? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co prawda rynek cały czas ewoluuje, ale w naszych realiach przekroczenie 300 tys. km gwarantuje problem odsprzedażą i/lub uzyskaniem satysfakcjonującej kwoty transakcyjnej.

Jeśli się tego boisz, poszukaj innej sztuki.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

euro6 powinno trzymać wartość coraz lepiej, im bardziej będą uprzykrzać życie SCT tym bardziej będą auta drożeć. Wg ubezpieczyciela moje auto w rok zwiększyło wartość o paręnaście tysięcy :classic_blink:
Jeżeli pewne auto to nie ma co się bać takiego przebiegu, im więcej jest osób które pokazuje jak się kręci przebiegi w świeżych autach tym bardziej wzrasta świadomość społeczna.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zdecydowałem się na zakup 😄. Jazdy próbne były czystą przyjemnością. Tak więc zagoszczę na forum dłużej 😎...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wg. mnie bardzo udany silnik, u mnie spalanie 8,3l (8,5l z przyczepą kemp.) Minusy: siedzenia mogłyby być sportowe - w długich trasach niewygodne (twarde). Na początku był ciągły fabryczny re-call na EGR (x3), niedawno ponownie na sprawdzenie turbiny, ale u mnie, ani przed ani po wymianie EGR nic się nie dzieje. Po 160.000 km do wymiany osłony tarcz hamulcowych przód - wygląda na wadę fabr. spawy wlotów wentylacji w osłonach puszczają, grozi wkręceniem w tarcze hamulcową i rozerwaniem opony. Po 175.000 wymiana mechanizmu naciągu głównego paska (rolek) i głównej rolki paska przy wale - zatarcie rolki, elementy plastikowe odkształciły się być może pod wpływem wysokich temperatur tego lata, powyżej 39stC, oraz wymiana akumulatora. Po 180.000 km wymiana tarcz hamulcowych przód tył. Elementy wykończenia tylnej klapy bagażnika jak na fabrykę amerykańską przystało - trzeszczący plastik (nigdy nie przywykłem do tego). Poza tym auto bardzo wytrzymałe na wszelkie niedoskonałości uliczne oraz bardzo przestronne i pakowne. Taki dromader do dalekiego podróżowania, mój zestaw z przyczepą i boxem dachowym spalał jak wyżej (średnie prędkości z przyczepą 100km/h) Polecam. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.