Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@s0nar  Ja odwrotnie, 2 x robiłem reklamację na podstawie wydruku z Huntera , bicie promieniowe powyżej 90N  i 2 x reklamacja uznana bez problemu. Raz to był Goodyear a raz Michelin. Oryginalne koła BMW to też nie ideał, reklamowałem oryginalny zestaw na którym wyjechał samochód z fabryki i 1opona uznana i wymieniona.

 

Jak napisał @maciej_cie temat wyczerpany i schodzimy na OT

Edytowane przez mike_G31
Opublikowano

wymieniam wszystkim z domu rodzinnego co sezon całe koła, dobrze popatrzeć na odboje tarcze zaciski amory zawias..  siostrze i mamie kto ma to sprawdzić jak tylko mnie maja jednego który ich w chu** nie zrobi, bo mechanik im bardziej "zaprzyjaźniony" tym bardziej wbija ch** w człowieka. Przerzucanie opon na jedną felgę jest stosunkowo drogie, wymaga dodatkowych godzin umawiania się i stania w kolejkach, i nawet nie ma człowiek pojęcia jak wygląda stan auta. No a runflat runflatem tak jak @s0nar mówi brzegi są twarde i jak ktoś się nie zna to porysuje felgę, powygina oponę, i wyważy brudną felge z kamieniami w bieżniku, i jeszcze czujniki ciśnienia powyrywa (bo o tym że baterie trzeba wymienić I zapytać kiedy ostatni raz były wymieniane to już nie ma czasu).

A tak to 40min z kawusią i gotowe. 

  • Lubię to 2
Opublikowano
2 godziny temu, Kolorusek napisał(a):

@Użytkownik525xd     

Chciałbym zobaczyć jak wymieniasz baterię w tych czujnikach ciśnienia😂

Standardowo podczas wymiany opon na nowe tzn co kilka lat, zlecam to wraz z prostowaniem felg. Oczywiście u Pana Zdzicha co tu ma w centrum miasta PRLowski jeszcze budynek bo od 40 lat przetacza koła, ma sprzęt pod to i robi tylko to. Baterie starczają u mnie na 5 lat minimum czyli co drugi komplet opon. 😉

Opublikowano
W dniu 7.12.2023 o 15:21, Użytkownik525xd napisał(a):

wymieniam wszystkim z domu rodzinnego co sezon całe koła, dobrze popatrzeć na odboje tarcze zaciski amory zawias..  siostrze i mamie kto ma to sprawdzić jak tylko mnie maja jednego który ich w chu** nie zrobi, bo mechanik im bardziej "zaprzyjaźniony" tym bardziej wbija ch** w człowieka. Przerzucanie opon na jedną felgę jest stosunkowo drogie, wymaga dodatkowych godzin umawiania się i stania w kolejkach, i nawet nie ma człowiek pojęcia jak wygląda stan auta. No a runflat runflatem tak jak @s0nar mówi brzegi są twarde i jak ktoś się nie zna to porysuje felgę, powygina oponę, i wyważy brudną felge z kamieniami w bieżniku, i jeszcze czujniki ciśnienia powyrywa (bo o tym że baterie trzeba wymienić I zapytać kiedy ostatni raz były wymieniane to już nie ma czasu).

A tak to 40min z kawusią i gotowe. 

Wszystkie nieszczęścia świata. Ja wymieniam opony. Umawiam się, przyjeżdżam, wymieniają i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.