Skocz do zawartości

[f11] 520d 184km. ] Problem z Temp. Olej / Woda


biay509

Rekomendowane odpowiedzi

Po Dlugiej rozmowie z osoba ktora siedzi w diagnostyce i naprawie BMW problemem na 99% jest niestety wiazka/sterownika zalany ropa. 
Jak bd mial jakies nowe wiesci/ uda sie naprawic dam znac czy to napewno bylo to. . Dzieki wszystkim za cenne uwagi. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge edytowac postu. W Tygodniu bd jechal do osoby ktora sprawdzi to auto. Kazano sprawdzic mi czujnik temperatury paliwa który zazwyczaj jest winowajca zalewania elektryki. Czujnik jest suchy nie ma w nim ropy. Bd informował jeżeli bd cos wiedzial ponieważ sytuacja jest mega dziwna 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czujnik CIŚNIENIA paliwa znajduje się pod filtrem oleju po prawej stronie trzeba odpiąć wtyczkę i sprawdzić czy nie ma ropy. Dobrze że postawiłeś na diagnozę mechanika to może wyjdzie najoszczędniej w tym wypadku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Super, że napisałeś co było nie tak i rozwiązanie problemu! niestety to rzadkość... a może się przydać kiedyś komuś:)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.