Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, mam problem z załączeniem webasto; w zeszłą zimę wszystko działało. Próbowałem z pilota, nie ruszyło; z aplikacji - pojawia się komunikat, że "pomyślnie wysłano do pojazdu" ale nie załącza się. Próbowałem bezpośrednio z iDriva i też nie załącza. Od czego zacząć poszukiwania zanim dam samochód do warsztatu? może jakiś bezpiecznik padł...

IMG_2778.jpg

IMG_2780.PNG

Opublikowano

masz powyżej 1/4 paliwa w zbiorniku?

a co się dokładnie dzieje jak wciśniesz w idrive ogrzewanie postojowe?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano (edytowane)

Mam pełny bak i nic. W iDrivie jak wciskam „włącz ogrzewanie postojowe” to nie reaguje. Jak wciskam inne pozycje np. „Tył klimatyzacja” to zaznaczone są takim czerwonym ptaszkiem a tutaj nic się nie zaznacza

IMG_2785.thumb.jpeg.f276f9184db107560a1cabee8b59184c.jpeg

Edytowane przez gripen
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej, zacznij od pompki która wymusza obieg płynu chłodzącego. Walczyłem z czymś takim w E90. Wymieniałem szczotki na pompce co 3-4 lata, i webasto wracało do życia. Zanim to odkryłem odwiedziłem kilka warsztatów, i w każdym była inna diagnoza. 
Webasto nie chce ruszyć, dopóki nie ma sygnału, że jest wymuszony obieg plynu.

Opublikowano
15 godzin temu, Cov napisał(a):

Hej, zacznij od pompki która wymusza obieg płynu chłodzącego. Walczyłem z czymś takim w E90. Wymieniałem szczotki na pompce co 3-4 lata, i webasto wracało do życia. Zanim to odkryłem odwiedziłem kilka warsztatów, i w każdym była inna diagnoza. 
Webasto nie chce ruszyć, dopóki nie ma sygnału, że jest wymuszony obieg plynu.

Dzięki za podpowiedź. Byłem w warsztacie i stwierdzono, że to z powodu niesprawnej klimatyzacji (padł kompresor) i że to jakoś łączy się ze sobą (nie wiem, nie znam się). Chciałem to naprawić, ale powiedzieli mi 8 tys za naprawę - odpuściłem na razie...

Opublikowano
10 godzin temu, bbmw napisał(a):

za co 8 tysi???

 

Za wymianę sprężarki, czegoś tam jeszcze i czyszczenie całego układu, że niby jakieś opiłki tam się dostały. 

Opublikowano

to "coś tam jeszcze" może być kluczem do tego dlaczego tak drogo. przy założeniu, że zatarł się kompresor to czyszczenie układu maszyną kosztuje 1 tyś, nowy kompresor 1 tyś i robocizna niech będzie kolejny tyś ... 8 to trochę dużo. jedź do innego warsztatu najlepiej do takiego, który specjalizuje się naprawą klimatyzacji a nie BMW. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.