Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegos czasu mam problem z tym błędem czytając forum znalazłem opis,że ten błąd może dotyczyć całej magistrali Can. Oczywiście na poczatku błąd wskazuje na alternator lecz podobno może to dotyczyć każdego modyłu np sterownika świec żarowych. Ostatnio wymieniałem świece żarowe na Beru padły trzy,ale padały po kolei. Teraz pali od strzała,budą nie telepie czyli mógłbym wykluczyć sterownik. Co mnie zastanawia to po podłączeniu bimmer-toll wchodząc w zakładkę akumulator prąd alternatora mam 255A jakiś kosmos. Co donapięcia aku mam parametry od 15,1 do 12,8. Co dziwne na zimnym silniku są skoki napięcia z 14,8 na 12,1 na sekunde i potem wszystko wraca na 14,8-14,8. Dodan,że jeśli wykasuje błąd i wejde w dane akumulatora to wtedy mam prąd alternatora 46A. Wszystko wsazuje na alternator ale ....czy inny moduł może prowadzić do takich przekłamań?

Opublikowano

Również miałem skoki napięcia i co ciekawe brak ładowania ale auto nie wyświetliło żadnego komunikatu. Mało brakowało i został bym 5km od domu z rozładowanym aku bo już nie odpalił po odstawieniu do garażu. Winny był regulator napięcia, oddałem alternator do regeneracji i wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.