Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem ze swoim top view w swojej F10 z 2010 roku, side view działają jak należy, tak samo kamera cofania, niestety top view od kilku miesięcy szwankuje. 

Na początku miałem problem z obrazem z prawego lusterka, obraz z tej kamery albo przerywał, albo beż żadnego błędu był cały niebieski.

Wymieniłem kamerę i przewód łączący kamerę z kostką między lusterkiem a gniazdem w drzwiach i przyniosło to efekt na kilka dni, po czym ponownie obraz był zakłócany z prawej kamery. 

Ostatnich kilka tygodni wszystkie kamery działały jak należy, tak to właśnie wyglądało że ta kamera raz działała a raz nie. Natomiast kilka dni temu przestałem dostawać obraz z lewego lusterka z błędem na zegarach: "System Kamer" oraz po podpięciu komputera pokazuje kod błędu: 

============================

Car Scanner ELM OBD2

Version: 1.99.5/400995/GP

DTC report

Connection profile: BMW OBD-II / EOBD F-seriesDate: 11/14/2023 8:29:08 PM

VIN: WBAFR7C59BC266440

All-round vision cameraAll-round vision camera

DTCs: 1

----------------------------

800B8D [0x800B8D]

Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed

============================

 

Kupiłem używany drugi moduł, wiem jak go wymienić, ale nie wiem jak skalibrować później kamery aby przesyłały obraz jak powinien. Wiem tylko ze należy je właśnie ustawić, bo pokazują na przykład przekręcony obraz. Mam kabel LAN- obd, pytanko czy ktoś z was dałby radę mi to zdalnie skalibrować, albo może jest z Wrocka żeby to zrobić, albo ktoś może powiedzieć jak to zrobić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Opublikowano
18 godzin temu, krzysiekpirat napisał(a):

Kupiłem używany drugi moduł, wiem jak go wymienić, ale nie wiem jak skalibrować później kamery aby przesyłały obraz jak powinien. Wiem tylko ze należy je właśnie ustawić, bo pokazują na przykład przekręcony obraz. Mam kabel LAN- obd, pytanko czy ktoś z was dałby radę mi to zdalnie skalibrować, albo może jest z Wrocka żeby to zrobić, albo ktoś może powiedzieć jak to zrobić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

wymień moduł, pojeździj z nim nawet bez kalibracji i zobacz czy to wina modułu czy nie

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.