Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Posiadam BMW E46 z silnikiem n42b20 i teraz do rzeczy. Od jakiegoś czasu mam problem z tym że samochód albo odpali i nie chodzi na wszystkie cylindry i trzęsie budą albo chodzi na wszystkie cylindry ale obroty sobie tak skaczą z 600 na 400 i znowu na 600, tak cały czas i albo gaśnie albo po chwili wzrastają i również podczas tego trzęsie budą, podczas jazdy gdy silnik już się nagrzeje problem nie ustaje, czasami (teraz już rzadziej) mam problem z tym że jak zrzucę sobie na luz gdy dojeżdżam do np skrzyżowania, samochód potrafi zgasnąć. Poza tym że jest to niebezpieczne to dość wkurzające, podłączyłem pod komputer, wyszło tylko wypadanie zapłonu cylinder 3 i 4, sprawdziłem świece i są w okej stanie, cewki tak samo, nigdzie nie przebija, odkręcę korek od oleju, też ma jakieś takie zawahanie chociaż to może być totalnie normalne,  mam gaz i kolejna sprawa też dziwne dla mnie, samochód po kupnie chodził idealnie, zostawiłem go na 3 tygodnie ponieważ wyjechałem na wakacje, wróciłem do domu i nagle dziwne rzeczy się działy ponieważ podczas zmiany biegu nie miałem nawet czasu na to ponieważ samochód już gasł, miałem tak 3 razy w ciągu 400m. Później jakoś to ustało ale czasami coś mu się działo, pomyślałem że to może przez to że stał, następnie przestał działać gaz który chodził perfekcyjnie, do teraz mam połowę butli która dopiero dzisiaj zaczęła maleć ponieważ zniknęła sekwencja 3x3 - brak ciśnienia gazu, dziwna sprawa a co lepsze na gazie samochód chodzi idealnie, zero drgnięcia, zatrzepania budą lub coś z tych rzeczy, prosiłbym o pomoc, jakieś rady w co warto zajrzeć! 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co oznacza, że cewki są w ok stanie? Zamień 3,4 z 1 i 2, pojeździj i sprawdź czy błędy przejdą. Dodaj zdjęcie stanu świec.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
11 godzin temu, maniek21112 napisał(a):

Co oznacza, że cewki są w ok stanie? Zamień 3,4 z 1 i 2, pojeździj i sprawdź czy błędy przejdą. Dodaj zdjęcie stanu świec.

Oznacza to tyle że nie są zabrudzone w środku ani spękane 

Opublikowano
11 godzin temu, maniek21112 napisał(a):

Co oznacza, że cewki są w ok stanie? Zamień 3,4 z 1 i 2, pojeździj i sprawdź czy błędy przejdą. Dodaj zdjęcie stanu świec.

ale i tak dzięki, sprawdzę i dam znaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mogę Ci zrobić zdjęcie pięknej cewki, która nie działa, to nie jest wyznacznik. Na początek zawsze zamiana miejscami i weryfikacja czy błędy przeniosą się na inne cylindry.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
2 godziny temu, maniek21112 napisał(a):

Mogę Ci zrobić zdjęcie pięknej cewki, która nie działa, to nie jest wyznacznik. Na początek zawsze zamiana miejscami i weryfikacja czy błędy przeniosą się na inne cylindry.

okej, mam pytanie wiesz może co to jest? Szukam po internecie ale nie mogę znaleźć a zawsze przy uruchamianiu auta dosyć mocno to słychać. 

IMG_5285.jpeg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć! Tyle czasu się z tym męczyłem, ale doszedłem do tego co jest zepsute, wracając tak na chwilkę do momentu napisania posta to tak 2/3 tygodnie po napisaniu samochód nagle zaczął chodzić jak gdyby nigdy nic się nie stało, ale później znowu to samo, więc uzbroiłem się w cierpliwość i trochę czasu, i rozbroiłem pół komory silnika lecz bez skutku ale w ostatnim momencie jakoś tak złapałem za filtr powietrza i okazało się że rezonator powietrza ma dziurę, z tego co widziałem to jest to jakoś dziwnie zrobione bo wielu osobom wypada z tej szyny jakby ten rezonator przez co ociera o pasek albo rolkę i pęka, ja uciąłem to i zakleiłem, chodził bo chodził ale nie wiem czy to było dobre rozwiązanie więc po prostu wyrzuciłem filtr powietrza i wstawiłem stożek i wszystko chodzi elegancko, w inpie nic nie było, miałem tylko wypadanie zapłonu 3 i 4 wiec za dużo wnioskow nie byłem w stanie wyciągnąć po tym co wyczytałem, teraz wszystko chdozi elegancko i jestem szczęśliwym posiadaczem znienawidzonego silnika n42 który niestety ale trafi do innej budy u innego człowieka a mnie czeka swap z którego też chciałbym zdać relacje na moim profilu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.