Skocz do zawartości

Guma na drazku kierowniczym, chlodnica, rozrusznik.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

%5B640%3A419%5Dhttp%3A//www.photosy.pl/uploads/66505083aa.jpg

 

Witam! 3 sprawy.

 

Ostatnio zauwazylem ze mam peknieta ta gume ktora zaznaczylem na obrazku.

 

Pekniecie ma ze 3 cm i ta guma wyglada jakby z niej olej wyciekl :(

Stad prosba, co to za ustrojstwo i jak to naprawic- kolega powiedzial zebym obcial tam gdzie jest dziura (na samym brzegu od strony 'silnika') i dalej zapial obejme.

 

sprawa druga: zauwazylem ze chlodnica od spodu jest mokra: konkretnie ten pojemnik co sie wlewa plyn. Moze ktos ma pomysl jak to uszczelnic, i czy stosowanie jakiegos srodka do uszczelniania chlodnic ma sens.

 

sprawa trzecia: rozrusznik kreci ciezko, ale to nie jest najwiekszy problem. Gorsze jest jednak to ze czasem 'nie lapie', krece i nic. Krece znow i pali :| ehhh

 

Prosze o pomoc :(

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
No fakt, ale znow rozbierac caly ten drazek, potem chyba regulacja zbierznosci (??) i troszke sie tego boje. Ciekawi mnie jeszcze czy jest tam jakis olej - bo boje sie zebym czegos nie rozwalil :/
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Bedziesz mial wiekszy problem jesli tej gumy nie wymienisz poniewaz piasek i syf z drogi a juz niedlugo sol zrobia swoje takze jesli jeszcze nie masz walnietej maglownicy i nie cieknie to jesli tej gumy nie wymienisz to napewno bedziesz mial. Druga sprawa ten olej co mowisz to tez niepokojaca sprawa bo jesli sie tam pokazal to maglownica do remontu. Ale wczesniej wejdz pod autko umyj cala maglownice i wtedy zobacz gdzie sa wycieki poniewaz ped powietrza mogl ci przeniesc olej z innego miejsca na maglownice. Pozdrawiam
Opublikowano

Wszystko ladnie pieknie tylko boje sie powierzyc naprawy jakiemus daremnemu mechanikowi (zeby mi zbierznosci nie porabal).. Moze sprobowalbym to jakims klejem/sylikonem zalepic jakos - albo tak jak mowilem wczesniej obciac i zalozyc obejme kilka cm dalej.. Co Wy na to?

Aha: druga guma jak i cala maglownica suche sa.

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

witam kolege chyba masz lipe :(

po pierwsze gume (manszeta)wymien jak najszybciej

,sprawdz czy nie ucieka ci plyn z przekladni kierowniczej,wlacz silnik i na postoju pokrec kierownica w lewo i prawo az do oporu-kilka razy i zobacz czy niemasz plamy oleju pod przekladnia w miejscu pekniecia gumy.jesli tak przekladnia do regeneracji,koszt to ok 850-900zl

po drugie pocenie z chlodnicy to normalne w bmw,dolej lub dosyp uszczelniacza,mozna kupic na stacji-powinno pomoc

po trzecie sprawa rozrusznika nie do konca jest jasna,to ze nie "lapie" zapewne jest wina zebnika,warto tez wymienic tuleje,rezzta powinna byc ok bo kreci.

pozdro

Opublikowano

Wiec tak, jak duzy musialby byc to wyciek zebym wiedzial ze to juz po przekladni??

 

2. Czy nie zauwazylbym ubytku plynu od wspomagania? (yyy tylko nie wiem czy to ten sam plyn) :| mam poziom na max i jest max odkad kupilem :|

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
nie chodzi tu o jakis wielki wyciek,wystarczy ze bedzie kapalo w momencie najwiekszej pracy przekladni(czyli na postoju i kreceniu kolami)golym okiem pewnie niezobaczysz ubytku plynu odrazu(musial bys troche pojezdzic)a jesli chodzi o olej to pewnie masz czerwony dextron 2
Opublikowano
Totalna zalamka... Teraz mi sie jeszcze przypomnialo jak bylem na kanale i mechanik nacisnal ta druga gume i robilo sie takie 'pfff' na tej dziurawej :/ no to na bank chyba przekladnia nieszczelna :(
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Przerabiałem juz ten sam problem tylko ze mi litr oleju starczałna dwa dni lało jak z kranu . Ale nie daleko facet robił taki rzeczy zawiozlem wzioł 400zł z czesciami w wszystko gra i buczy .
Opublikowano
No wiec dzis dobralem sie do tej gumy. Urzygana olejem, bo olej wycieka (malo bo malo ale wycieka) z bloku i kapie wprost na te gume. Okrecilem ja sucha szmatka i z 5x kierownica w te i spowrotem do oporu. Szmatka sucha, otarlem jeszcze gume i tez byla sucha wiec chyba nie ma powodu do niepokoju. Mam nadzieje. Plynu w pojemniku jest pelno. Przy okazji kolejnego sprawdzania poziomu stwierdzam ze wyglada on jak woda rozrobiona z ziemia :worried: znaczy taka szarobrunatna ciecz :| . Nie wiem kiedy plyn byl zmieniany i moze lepiej przed zima go zmienic... Wiec znow prosba - jak ten plyn zmienic i jakim zalac:?: ;] A ta gume to moze jakos narazie tasma zakleje izolacyjna po odtluszczeniu bo w tym tyg nie mam nic czasu zeby jechac (i znalezc) jakiegos porzadnego mechanika :/
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
jesli chodzi o plyn to pewnie masz dextron II czerwony,ale dobrze jak wymienil bys to u jakiegos mechanika,a wogole najlepiej jak bys to zrobil w warsztacie gdzie robia takie rzeczy-odrazu by ci przeplukali uklad i zmienili gume
Opublikowano
okej, dziekowac... Ahmm jak bys mogl to powiedz mi jeszcze jak sie ta cholerna guma nazywa, no i ile plynu musiabym kupic -> i ile mnie to bedzie $ kosztowac.
Breast. Mouth. Waist.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.