Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zastanawiam sie nad kupnem e32 3.0 v8. Pytanie- czy jest to dobry wybór, [ewntualnie propozycja innej pojemnosci/silnika], ile kosztóje LPG do v8?

Prosze o pomoc

Opublikowano

jak lpg to lepiej M30 ale w sumie jak zalozysz do V8 dobry gaz to tez bedzie dobrze chulac.

Hmm wydaje mi sie ze Jelito bedzie wiedziec najlepij poniewaz ma V8 z LPG koszto podejrzewam ze w okolicy 5tys zl

moje modele
Opublikowano

Wszystko zależy od tego ile masz pieniążków, v8 jest drogie w utrzymaniu i gaz jest drogi. Ja za swojego Prinsa dałem 6400zł ale jakąś polską instalkę zamontujesz napewno o 1500zł taniej.

 

Zadaj jakieś konkretne pytania.

Opublikowano

gaz mozna spokojnie zalozyc juz za 4,5 - 5 tys zł - ale trzeba zaznaczyc to ze nia ma spadku mocy i spalanie wzrasta niewiele ...

 

a jak kupisz m30 i zalozysz gaz na mixerze to bedzie palil duzo wiecej i straci sporo na mocy - np 3,5 pali mojemu koledzie ok 20-25 ltrow gazu w miscie - co mala iloscia nie jest ( w 735iA)

 

jezeli bedziesz kupowal v8 z automatem to zwroc szczegolnie uwage na jego poprawne dzialanie - bo naprawa jest droga , a skrzynie w wiekszosci przypadkow sa na wykonczeniu ( z racji przebiegu ponad 200tys km ) ... a jak z manulalem to zwroc uwage na synchronizacjie 2-biegu i prace kola dwumasowego

Opublikowano
jezeli bedziesz kupowal v8 z automatem to zwroc szczegolnie uwage na jego poprawne dzialanie - bo naprawa jest droga , a skrzynie w wiekszosci przypadkow sa na wykonczeniu ( z racji przebiegu ponad 200tys km )

200tyś to E32 miały z 10 lat temu :P .

Jeżeli chcesz w miarę niezawodny samochód to kup 735 w manualu. Skrzynia pewniejsza i LPG starszej generacji możesz wkładać.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Co do 3.0 V8 niemam zastrzeżeń wiekszych, silniki cichutkie, maja wystarczajaca moc zeby to auto miało "normalne" osiagi ;) Posiadam takie cuś i moge zagwarantować że bedziesz zadowolony :) Oczywiscie ja niemam LPG...

Jestem silny wewnętrznie jak Jeep Wrangler, z klasą jak Mercedes S600, niedostępny jak BMW 750iL, delikatny jak jasna skóra w Volvo C70, pięknyi wysportowany jak Audi TT i niekoniecznie szybki jak Porsche :D

...::: StreeT RacinG Is NoT A CrimE :::...

Opublikowano
taa silniki M60 sa fajne wiec jesli kupisz w dobrym stanie i wstawisz dobry gaz (jesli juz chcesz :( ) to bedziesz zadowolony bo E32 obojetnie z jakim silnikiem mimo swojego wieku jest swietnym autem komfortowym dobrze wyposazonym no i oczywiscie pieknie sie prezentuje :wink:
moje modele
Opublikowano
nie wstawiaj gazu na gaz sa junkersy i kuchenki gazowe
hmmm... :think:

 

zgadzam się w 100 %... :cool2:

 

 

a jeśli mówimy... jaki motor wybrać... :?:

 

to polecam... 735i w manualu... czyli M30B35... :mrgreen:

 

auto naprawde super się sprawuje... :cool2:

 

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano

a jeśli mówimy... jaki motor wybrać... :?:

to polecam... 735i w manualu... czyli M30B35... :mrgreen:

auto naprawde super się sprawuje... :cool2:

zgadzam sie w 100% dokladnie tak jak mowisz kolego

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
nie wstawiaj gazu na gaz sa junkersy i kuchenki gazowe
hmmm... :think:

 

zgadzam się w 100 %... :cool2:

 

 

pozdrawiam

cosmo

gratuluję dobrego samopoczucia

proponuję jednak pojeździć do pracy po 40 km w jedną stronę na benzynie przy pensji koło 2.000

 

a wszystkie głupie uwagi że jak kogoś nie stać..., czy żeby kupić trabanta na dojazdy wsadźcie sobie... gdzieś tam.W samochód wkładam dużo - jak niejeden z tego forum - kasy i serca i stać mnie na to, ale nie na przepłacanie za PB. I nie będę jeździł do roboty trabantem czy corsą jak chcę mieć i jeździć BMW.

Darujcie sobie głupie uwagi i czepcie się tramwaju a nie tego kto na czym jeździ

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

gratuluję dobrego samopoczucia

proponuję jednak pojeździć do pracy po 40 km w jedną stronę na benzynie przy pensji koło 2.000

 

a wszystkie głupie uwagi że jak kogoś nie stać..., czy żeby kupić trabanta na dojazdy wsadźcie sobie... gdzieś tam.W samochód wkładam dużo - jak niejeden z tego forum - kasy i serca i stać mnie na to, ale nie na przepłacanie za PB. I nie będę jeździł do roboty trabantem czy corsą jak chcę mieć i jeździć BMW.

Darujcie sobie głupie uwagi i czepcie się tramwaju a nie tego kto na czym jeździ

 

Popieram w 100% a nawet więcej

Opublikowano

Za kolejne tematy dotyczące wyższości Gazu nad benzyną i odwrotnie posypią się ostrzeżenia :!: :!: Na ten temat książka została napisana na tym forum i tak nikt nie wygrał.! Koniec dyskusji :evil:

 

Odnośnie e32 z M60b30 to z własnego doświadczenia powiem Ci, że to dobre połączenie...Spalanie przyzwoite w stosunku do osiągów :!: Wysoka kultura pracy i poza felerną membraną która lubi sie zużyć silniki w zasadzie bezobsługowe..Polecam :!:

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano

Mod, nie strasz ostrzeżeniami wszystkich tylko prowodyrów :D

taka mniej więcej intencja mi przyświecała, żeby nie zaczynać głupich dyskusji przy każdej okazji... i niech się każdy cieszy tym co ma i na co go stać. A Ty od razu wszystkim chcesz po równo.... :mrgreen:

A co do głównego wątku... i innych propozycji jakie tu padły, czyli R6

Wszystko zależy od tego jaką dysponuje się kasą...

Może w codziennej eksploatacji bardzo dużej różnicy nie będzie między tymi dwoma silnikami, ale biorąc pod uwagę koszty obsługi, jak i ew. (odpukać) napraw pomiędzy R6 a V8 różnica jest dosyć duża. Poza tym... ---> ale zaznaczam że jest to moje osobiste zdanie i nikt nie musi się z tym zgadzać - gdybym miał do wyboru samochód z nowowprowadzonym do produkcji silnikiem i za podobną kasę taki sam ale z silnikiem który wychodzi już z produkcji - kupiłbym ten ze starszym. Nie twierdzę, że jest on obiektywnie lepszy, ale na pewno pozbawiony już wszystkich niedomagań wieku dziecięcego. Nie mam teraz czasu szukać ale chyba kiedyś RobertBMW pisał coś na temat V8 po wejściu do produkcji - jakichś ich wadach, które jak się ujawnią są dosyć pracochłonne w naprawie.

Ale skoro zastanawiasz się akurat nad V8, a masz obecnie R6 to znaczy że chyba jesteś zdecydowany więc... nie ma się co zastanawiać :cool2:

Poza tym.. witam sąsiada :D

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Silnik V8 jest moim zdaniem udaną konstrukcją - praktycznie obsługa ogranicza się do wymiany oleju i świec.. a np. w M30 trzeba regulowac zawory. Jak już masz kupić to kup sobie każdą - byle zadbaną !!

poza felerną membraną która lubi sie zużyć silniki w zasadzie bezobsługowe..Polecam :!:

Czytam jużktóryś raz o tej membranie i nie wiem o co chodzi. Gdzie to jest, może ktoś mi pokazać ją na realoem... :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano
Witam, ja wlasnie stanąłem przed tym wyborem. Mam obecnie e34 520i 24v w automacie, założyłem nową instalację gazową na BLOSIE, malutka różnica w spadku mocy, auto sie nie dusi ale pali ok 15 litrow w miescie. Teraz chce kupic e32 730 V8. Znalazlem bardzo zadbana wersje w automacie z przebiegiem 260 tys. Zastanawialem sie nad instalacja ale wedlog moich kalkulacji na benzynie jest odrobinke dorozej (10-15zł na 100km) ale znacznie mniej klopotow z instalacja. Doradzcie na co zwrocic uwage przy zakupie e32 730 v8. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.