Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem w X3 żony. Silnik N47.

Mianowicie, olej na mocowaniu DPF do silnika. Pojawia się tam kilka kropel co jakiś czas i jak się silnik nagrzeje, to śmierdzi w kabinie. Wiem, że był z tym problem w tych silnikach, że ciekło spod pokrywy zaworów, ale u mnie jest tam sucho. Jednak olej, na wspomnianym łączniku, ciągle się pojawia. Miał ktoś podobną sytuację? Skąd to może wyciekać?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Witam

Może cieknąć z napinacza rozrzadu lub z śrub od ślizgów lancucha rozrzadu. Ale prawie zawsze cieknie z pokrywy zaworow I to trzeba dokładnie sprawdzić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.