Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!

Jakiś czas temu kupiłem BMW 3 E90 320SI 2.0 173 KM N45 (limitowana wersja) nie wiedząc w co się pakuje. Nie zrobiłem dobrego researchu, a nie znałem się za bardzo na BWM. Tak wiem, moja wina. Wracając do tematu. Postawiłem auto u mechanika, powiedziałem mu, że auto najczęściej na drugim biegu i niskich obrotach (1.5x) po wciąnięciu gazu dusi się przez chwilę zanim złapie moc. Spece zbadali kata z podejrzeniem błędu sondy. Okazało się, że kat jest do wymiany, może nie trzymać ciśnienia w tłokach z tego co dobrze pamiętam diagnozę. Pomijając samą diagnozę okazało się, że na rynku nie ma kata do tego modelu. Nie da się go nigdzie kupić. Mechanik zaproponował, że sam może mi zrobić takiego customa, ale wiadomo, że cena dużo większa.

Co zrobić w takiej sytuacji? Czy kat od 320i nie będzie pasował do 320si? Mieliście doczynienia z podobną sytuacją? 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.