Skocz do zawartości

E39 , liczniki i LCM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

D.dobry.Wymontowałem liczniki i LCM,oddałem do elektronika do regeneracji,miał zrobić w 3 dni,właśnie minął miesiąc i koleś nie odbiera telefonów......I teraz pytanie: Czy mogę kupić jakiś używany zestaw liczniki plus LCM i będzie to działało?Mam touringa z 1998roku.Dziękuję za odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będzie działać, tylko przebieg musisz zrobić w liczniku, żeby nie narobić sobie problemów.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

To nie problem,jest u nas koleś co to programuje.Tylko się zastanawiam czy jeszcze gdzieś oprócz LCM i liczników sa zapisywane informacje,ale mam zdjęcie przebiegu zanim wymontowałem zegary.Tylko ,ktoś mi mówił ,że nie każdy LCM będzie pasował,więc  z czym ewentualnie oprócz liczników LCM może sie "pogryźć"?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Licznik kup o podobnym hw i sw jak miałeś, z lcm podobnie, podjrzewam że miałeś lcm3.

Swoją drogą to co ten koleś mial ci regenerować?

Trzeba skopiować klucze z modułu ews do licznika pasoftem jesli masz, albo wpisać programem Ncs, a moduł lcm przekodowac pustym plikiem Man i wszystko będzie działać.

Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Z którego miesiąca 98r? Licznik z dużym czy małym OBC? Bo w okolicy września była zmiana więc możesz mieć licznik z plecakiem lub bez (chodzi o wersję z dużym OBC). Diesel czy benzyna?

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano (edytowane)

Poprawka,auto jest z 07/1999,duże OBC,benzyna 520/m52,regenerować miał LCM bo wywaliło kompletnie długie światła,łącznie z niebieską kontrolką w licznikach,a liczniki miał wymienić taśmę bo już prawie nie było nic widać na wyświetlaczu,koleś niby zrobił LCM i zmienił taśmę,tak twierdził przez telefon 3 tygodnie temu,niby musi jeszcze skalibrować wskazówki,ale kuśwa od 3tygodni mnie zwodzi ,że dziś,że wieczorem a teraz nie odbiera wogóle telefonu albo odrzuca połączenie,auto mam rozbebeszone od początku września,samochód stał 2 lata ,kiedyś sprowadziłem to auto i latem tego roku wróciło po latach do mnie bo jest w super stanie blacharskim i w sumie mechanicznie też, porobiłem juz w niej wszystko i tylko te dwie nieszczęsne rzeczy mi brakują by ślicznotkę wrócić do życia.Czyli tak jak piszecie,kupić zestaw,doprogramować i tyle?i jeszcze jedno,LCM porobiłem fotki i wiem jakiego szukać ale z licznikiem nie pomyślałem o tym więc czy gdzieś idzie sprawdzić na jakiej był pamięci i jakie były SW i HW?pozdrawiam

Edytowane przez mecik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukaj od sw 13 hw14 w górę.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, szukaj licznika bez plecaka, co do LCM to napewno było LCM III 

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.