Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW g30 530i problem jest z zbyt dużym ciśnieniem i gotowaniem się płynu po wymianie modułu zarządzania ciepłem czy mnial ktoś taki problem co z tym zrobić ,na zegarach temperatura trzyma się w normie ale wąż dolny chłodnicy jest zimny a górny ma okrutna temperaturę i po odkręceniu korka gotuje się mnial ktoś z takim czymś do czynienia 

Opublikowano (edytowane)

Może być zapowietrzony układ chłodzenia po wymianie tego modułu .

 

Dawno temu miałem tak w jednym aucie (nie-BMW) że ciężko było odpowietrzyć i właśnie jeden wąż był zimny a drugi gorący, ciśnienie rosło i wyrzucało płyn przez zawór bezpieczeństwa.  Z tego co czytałem w G30 wymagany jest zestaw do zrobienia podciśnienia  przy zalewaniu układu chłodzenia.

 

Edytowane przez mike_G31
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.