Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

W momencie wbijania D, skrzynia? kopie, uczucie jak by ktoś naciskał z tyłu na hak i efekt kopnięcia, raz słabej innym razem mocniej, przy wbijaniu R delikatnie czuje się zapięcie skrzyni wiec ten problem nie występuję. Nie pokazują się żadne błędy, przebieg 250 tys, olej wymieniony w skrzyni jakieś 20 tys temu. Skrzynia?

Pozdrawiam Was!

Opublikowano

Ja tak miałem chwile po wymianie oleju w skrzyni póki się nie ułożyła (kilkanaście zmian na D/P w naturalnym użytkowaniu auta.

Opublikowano

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, raki napisał(a):

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Tak czy siak niepowinno kopac przy normalnym gaszeniu po wrzuceniu P ( a nawet jak sie zapomni i zgasi na D )

Edytowane przez Lendio
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega probuje cos podpowiedziec, wiemy ze nie powinna tak robic, czekamy na wynik testu. 

Opublikowano
15 godzin temu, raki napisał(a):

A jak parkujesz auto to wrzucasz od razu na P? 

 

Sproboj tak:

Po zatrzymaniu wciśnij hamulec, wrzuć na N, zaciągnij ręczny, puść hamulec, wrzuć P. 

Daj znać czy dalej kopie 🤷‍♂️ 

Od kiedy pamiętam zawsze przy rozprzęganiu było delikatne kopniecie, ledwo wyczuwalne, w tej kwestii nic się nie zmieniło 😉 Ale wczoraj trochę pojeździłem i skrzynia pracowała normalnie, nawet przy zapinaniu D, przełączaniu z R na D także nie było kopnięcia. Dziś rano chciałem sprawdzić to o co prosiłeś i przy przełączeniu z R na D było delikatne kopniecie, później po kilku przejechanych kilometrach ten problem zniknął, może jakaś zawiecha skrzyni? może faktycznie problem z małą ilością oleju, tylko ze ten problem pojawił się nagle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ok, ale masz ten problem na zimno tylko? Bo ciezko wywnioskowac po Twoich wypowiedziach.

Opublikowano

Może być problem z mechatronikom. Ale sprawdziłbym na kanale. Podobny efekt dadzą zerwane tuleje dyfra, wózka albo same poduszki. Dyfer często leci w F10.  

Spróbuj zrobić to samo parkując auto pod górkę lub z górki, ostatecznie jak kolega wyżej pewnie chodziło o to aby układ napędowy nie był napięty. 

Opublikowano
1 godzinę temu, kepa416 napisał(a):

Może być problem z mechatronikom. Ale sprawdziłbym na kanale. Podobny efekt dadzą zerwane tuleje dyfra, wózka albo same poduszki. Dyfer często leci w F10.  

Spróbuj zrobić to samo parkując auto pod górkę lub z górki, ostatecznie jak kolega wyżej pewnie chodziło o to aby układ napędowy nie był napięty. 

Dlatego zrobiłem test który zaproponował kolega, ale sprawdzę jeszcze twój sposób. W jednym z filmów gość który miał te same problemy co ja wymienił cytuje "Takie małe gumki odpowiadające za zmianę biegow od mechatroniki w skrzyni. Po wymianie jest spokoj"

Opublikowano

Miałem to samo mocne kopnięcie szarpało całym autem 

diagnoza była : do wyminy tuleje 3 szt

I łącznik gumowy wału był popękany 

  • Lubię to 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzeje troche temat. Mialem to samo. Zresetowalem adaptacje i dziala bez zadnego uderzenia. 

b72b536e244610f0med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.