Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

pisze do Was bo może ktoś miał podobny przypadek, warsztat już rozkłada ręce i nie wie do czego podejść, dokładniej mówiąc od 2 miesięcy mam problem z mocą w BMW, zapala się kontrolka od Checka zapełniona w pół i odcina mi moc, jak pojeżdżę autem z 30min to najczęściej znika i moc wraca lecz nie zawsze.

 

pod kodach błędów powiedziano Mi, że DPF zawalony i prawdopodobnie EGR walnięty więc DPF wyczyszczony chemicznie a EGR wymieniony na nowy, problem cały czas ten sam nic się nie zmienia. 
 

zauważyłem, że jak jest ciepło na dworzu to błąd się wgl nie pali i nie ma problemu, wrzucam logi błędów może ktoś pomoże, egr dalej pokazuje i DPF również, błędy były kasowane.

 

 

IMG_6187.jpeg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dpf chemicznie w bmw nie da sie wyczycic, bynajmniej tego co masz, a egra zapewne zalozyli zamiennik i nigdy nie bedzie chodzil. Przewalone wiele razy na tym forum. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jaka wartość ciśnienia wstecznego? Pasowałoby podmienić czujnik, bo one często padają. Sterownik świec też do podmiany. Jaka temperatura spalin? Błąd sondy, pewnie uszkodzili ją przy majstrowaniu.

Co do egr pełna zgoda - zamiennik potrafi działać gorzej jak używka ori.

Polecam bimmertool, wymusza wypalanie dpf + na bieżąco kasuje błędy.

kkx5 co masz na myśli mówiąc, że N47 nie da się wyczyścić chemicznie? Ja swój potraktowałem płynem do czyszczenia kominków 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.