Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

posiadam BMW e91 z silnikiem n46b20 wymieniłem w nim wszystkie przewody od płynu chłodniczego, ponieważ guma sparciała i przeciekały, wymieniona pompa wody, termostat z obudowa 

kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna dobijać do 25 i więcej to naturalne ze klima w nagrzanym samochodzie ze skóra jest czasem potrzebna jednak jak jadę na niej jakieś 5-10 minut samochód wywala mi żółta kontrolkę przegrzania silnika a jak to zignorowałem dla testu to wyświetlił czerwona 

dodam ze przy temperaturach nawet rzędu 35 plus słońce bez klimy się nie grzeje 

nie wiem czy to istotne ale zauważyłem ze przy temperaturach rzędu nawet 15-18 z kratek wentylacyjnych do kabiny leci dalej bardzo ciepłe powietrze mimo ze temperaturę mam ustawiona na najniższa plus ostatnio zauważyłem ze kiedy wyłącze wentylator w jadącym samochodzie z kratek nie wydobywa się wgl powietrze (sprawdzałem w kilku różnych autach i jednak coś zawsze lekko leci) ale totalnie nie wiem czy to ma jakiś związek 

prosilbym o pomoc bo trochę strach na trasę jechać latem 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wez to wszystko popraw, powstawiaj znaki interpukcyjne, abysmy cos z tego zrozumieli. Ludzie, czy wy juz pisac nie potraficie? Nawet nie wiadomo o co ci chlopie chodzi? 🤨

Opublikowano (edytowane)

To napisze na nowo posta, jezeli faktycznie jest niezrozumiały.

Przy okazji nie widzę tez funkcji edytuj 

Edytowane przez SzymiiSzyms

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.